Jak jsem šla po svatbě na houby aneb Žízeň a, ja, ja, ja, ja, jaj!

svatebni-kytice-nevesta-00082Měla jsem báječný víkend! V sobotu jsme s manželem „zakalili“ na svatbě našich přátel a v neděli jsme se po  úspěšné exhumaci vydali na houby. Svatba neměla chybu. Nevěstu sice zdobil tak bujný výstřih, že pánové při gratulaci neudrželi oční kontakt a často jí, zcela zmámení, zapomněli předat kytici, což si uvědomili, až když kytky rvali překvapenému ženichovi, ale to byla jen drobnost…

Jedli jsme dobroty, pili (já osobně pivo a sem tam panáčka) a ještě hluboko po půlnoci jsem poskakovala jako takové ty pouťové opičky na gumičce, házela divoce a nekoordinovaně hlavou a vřískla jako pominutá do rytmu Kabátů :„Žízeň … a, ja, ja, ja, ja, jaj!“

No co! Pořádná svatba!

Ráno jsem chtěla promluvit – a ejhle! Vyšlo ze mě něco strašlivého – kombinace šepotu, krákání starého havrana a mutujícího puberťáka. „Chachá! Ty nemluvíš! No to dnes ale bude krásný den,“ radoval se spontánně manžel a bylo mi jasné, že plánuje, jak mě ztratí v lese. Zbytečně! Já totiž… umím pískat!

15092013186Propískala jsem se s kamarádkou kocovinou několika kilometry smrkového porostu a dbala na to, abych přežila a nespustila z dohledu manžela. Měla jsem sice jednu malou bezvýznamnou nervovou krizi, kdy jsem se toužila omotat kolem pařezu a setrvat v měkkém mechu, ale mé vysoce vyvinuté morálně volní vlastnosti mi to nedovolily.

Večer, když jsme se dostali domů a já houby zavařila a udusila, padla jsem konečně v naprostém kómatu do postele. Víc nevím. Manžel sice tvrdí, že jsem ještě velmi krátce zakrákorala: „Žízeň … a, ja, ja, ja, ja, jaj,“ ale já si myslím, že je to pustá pomluva.

Jsem hluboce přesvědčena, že jako seriózní žena středního věku teď nebudu velmi dlouho tančit, skákat, pít v nepřiměřením množství alkohol, ani zpívat či dokonce křičet. I  když… kamarádi … nebyla by přece jen… nějaká ta úplně malilinkatá svatbička???

Foto 1: www.kvetinovykoutek.cz
Foto 2: Pravák z Beskyd
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

31 reakcí na Jak jsem šla po svatbě na houby aneb Žízeň a, ja, ja, ja, ja, jaj!

  1. Musím sa naučiť pískať…pre istotu…

  2. Lucifrid napsal:

    :DDDDDDDDDDD. Na tohle se prostě nedá jinak reagovat než chechotem :).

  3. Ludmila napsal:

    Mám problém – neumím pískat … Ale zase nechodíme na houby 😉

  4. Enka Quanium napsal:

    Cha! Tak pivo a panaky jo? Vyborna kombinace 🙂 Ja mam po par pivech vzdycky ten vyborny napad dat si tequilu. Nebo ferneta. Jak jsem stara, tak jsem nepoucitelna 🙂 Ale v mem pripade by me prochazka po lese zabila, tim jsem si jista.. Mas muj obdiv.. A manzel.. teda.. pry, to bude krasny den, tsss.. :-)))
    Tak snad bylo pondeli lepsi 🙂

  5. 747 napsal:

    😆 Jóóó, svatbičky a houbičky! Hlavně, že jste si to užila. Tak to má být a tak je to správně! 😉

  6. Drson.drson@seznam.cz napsal:

    Hele jak se nám naše stárnoucí blogerka vybarvuje a rozjíždí. Donedávna ještě abstinentka a jaký z ní teď roste rabuch. Ona si asi říká, že je třeba všechno zanedbané dohnat, a tak s tím začíná na plno a postupně přidává 🙂 chi … chi … chi

  7. oldwomen napsal:

    Vyvolala jsi mi vzpomínku na minulo. Nohy na stole, sluchátka přehrávače narvaná v uších, kašlala jsem na pracovní i stejnokrojovou kázeň, studovala jsem cancour letité krojové výšivky vyrvané motorářům z hadrů na šmír a pobrukovala si, že v pekle sudy válej…. No, pobrukovala… spíš už řvala… Kolegovi vypadla detektivka z ruky a jeho údiv v „ty posloucháš K a b á t y ?“ mne dodnes budí 🙂

  8. Desperádo napsal:

    Svatba je jen maskovací záminka pro pařbu. A Kabáty už poslouchá i moje dcera, díky čemuž má o několik kategorií lepší hudební vkus než její vrstevnice.

  9. oldwomen napsal:

    Blogeríno, hlasovala jsem pro Tebe v Lupě ze všech IP adres, kolem kterých jsem jen prošla. Nestačilo to. Zase je v první desítce, ze které se loví vítěz ta ošklivá Protivná blondýna. Věřím, že příští rok, až Tě zase budu nominovat, nebudu sama.

    • Milá ženo ze stepní krajiny!
      Už samotná nominace od TEBE je pro mě vyznamenáním, i když přiznávám, že spojená čočka z odrůdy křemene by mě (vzhledem k horšícímu se zraku) také potěšila. Děkuji moc – a to myslím smrtelně vážně…
      A hezky se svými blogy bavme dál…

  10. Aiweli napsal:

    Krásně napsané, váš blog mi dokáže zvednout náladu :-).
    A náhodou mě tento víkend čeká to samé. V sobotu jdeme na svatbu a v neděli na hřiby. Doufám, že mě přítel s radostí neztratí v hustém lese :-D.

  11. Jana napsal:

    Svatby jsou vzdycky nejlepsi u nas doma v cesku, kde je dostatek piva a slivovice:))) jen ty nasledky byvaji znatelne…ale urcite to stalo za to:)

Zanechat Odpověď

