Sakra mejdlo! aneb Bože, jak hluboko jsem klesla…

P1120300Na své dovolené v Řecku jsem potkala stánek, v němž starý Řek (aspoň tedy ten člověk vypadal naprosto autenticky – snad to nebyl komparz pro turisty) prodával víno, olivový olej, ořechy v medu a mýdla, která se tvářila slibně a ne průmyslově. Tak jsem vám jedno vzala.

Je s nějakou bylinkou (ale protože jsem jich brala několik – a každé s něčím jiným, nedovedu identifikovat, co je co). Rozhodně však po něm bude vaše kůže vláčná, svěží, prokrvená a vůbec. A pamatujte: jestli se vám po něm vyhodí alergie, nenesu jakoukoli zodpovědnost…

Ale něco za něco. Mydlící pravidla jsou následující:

1) Identifikujte ve svých komentářích  strom na následující fotce, kterou jsem spáchala na Zakytosu.

P1120214

2) Změřte, zda je délka vašeho chodila stejná jako délka předloktí (jak to zkoušela Julia Robert na Richarda Geara) a nahlaste výsledek.

3) Napište, kolik zubů má stálý (a bezchybný) chrup dospělého člověka (u Řeků mi ten počet nějak neseděl. Asi jich mají nějak víc nebo co…)

Losování proběhne v sobotu 31. srpna. Lístečky s vašimi jmény na papíru (se stejnou gramáží i velikostí) položím do umyvadla s vodou. Kdo klesne nejdřív, vyhrál. Sama jsem zvědavá, jestli to bude fungovat. Potopíte-li se najednou, jsem v pytli… (Nebo zkusím toho Randoma – jak o něm občas píšete. Nevím sice, kdo to je, ale já ho najdu :-))

Moc se těším na vaše komentáře. Mýdlo končí…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

37 reakcí na Sakra mejdlo! aneb Bože, jak hluboko jsem klesla…

  1. Margareta Křížová napsal:

    To na té fotce je skutečně mýdlo? To co je na něm nalepeno, jsou bylinky? Nebála bych se alergie, ale toho, že mi to sedře kůži z těla. Ale vy jste si ho koupila, tak si to užijte. 🙂

  2. oldwomen napsal:

    mandloň, když mám obuté sněžnice tak ano, v katalogu psali zubů třicet dva…
    Blogeríno, jsi nominovaná do Křišťálový lupy 🙂

  3. Evelins napsal:

    1. jedná se o mandloň obecnou
    2. délka tedy neodpovídá – asi mám extra dlouhé předloktí 🙂
    3. je to 32

    držím si pěsti, co to dá, tak uvidíme 🙂

  4. vimneok napsal:

    Mandlon, jednou mi tata privezl seminka i s tou tvrdou slupkou… bylo to jeste za totace, nevim, kde k nim prisel, ale tenkrat jsem netusila, co to je…
    Asi mam nejak velkou nohu nebo co, ale u me je predlokti a chodidlo stejne… jdu googlit, netusim o co jde
    32 ale zalezi na tom, jestli vam vyrostou osmicky…. manzel treba osmicky nema vubec, a vubec mu nevyrostly…

  5. vimneok napsal:

    hm, tak jsem nasla jen tohle Základem našich pozorování bude chodidlo, a tak nejdříve změřte jeho délku. Sedněte si na židli a sundejte si boty. Chvilku počkejte, než si váš kamarád přestane ucpávat nos a předstírat mdloby. Pak si změřte délku chodidla od paty k prstům. Naměřenou délku srovnejte s délkou předloktí. Měli byste zjistit, že vzdálenost od loketního kloubu až po zápěstí je téměř stejná jako délka chodidla. Moment, řeknete si. Přece nemám tak velkou nohu! Tak měření zopakujte. A co zjistíte? Možná k vaší nelibosti bude výsledek naprosto stejný. Chodidlo se nám zdá menší, protože ho pozorujeme shora a z větší vzdálenosti. Ale u většiny lidí vztah mezi délkou chodidla a délkou předloktí souhlasí.
    odsud http://kmd-trinec.blogspot.se/2010/05/zajimavosti-naseho-tela.html

    co s tim ma spolecneho Julia?

  6. vimneok napsal:

    Ahaaa 😀 tak už jsem na to přišla, ale tuhle scénu si nějak nevybavuju… omlouvám se za milion komentářů…

  7. 1) Ty věci na větvičce znám z pytlíčku ze supermarketu, fakt mandle rostou na stromě? 🙂 Tak to bude asi mandlovník… dobře, mandloň. 2) Po včerejším mejdanu to byl trochu riskantní cvik, ale sedí to. 3) 32

  8. Soňa napsal:

    1) Mandloň
    2) Délka je stejná (to jsou mi ale věci…)
    3) 32
    4) Když už budou mít lístečky stejnou gramáž i velikost, prosím si ten můj popsat nějakým hodně těžkým inkoustem!

  9. cherie napsal:

    Ja absolutne netusim, kolko zubov ma mat dospely chrup. Viaze sa mi k tomu zazitok s byvalou spoluziackou, ktora raz vykrikla: „ja nemam 34 zubov, ale 36!!“ Vsetci sme sa na tom smiali, lebo v skutocnosti ma dospely clovek tusim 32 zubov a ona chcela povedat, ze ma o 2 viac:) a co sa tyka chodidla, tak u mna to plati! Inak ked som zbadala tu fotku, tak mi najprv napadlo, ze na tom mydle je nejaka plesen:D (idealne mydlo na vysokoskolsky intrak)
    Ridikulozna@gmail.com

  10. Dejnicka napsal:

    1.) hezky pěkně! Nikdy jsem nepřemýšlela jak mandle vlastně rostou, ale asi bych si spíš představovala keř jako u lískáčů. Takže mandlovník jo?
    2.) Jak je to možný, vůbec nevim, že by Julia něco takovýho dělala:-D Tak přemýšlím, čím bych to změřila, hledat pravítko jsem líná a tu mi padne zrak na ovladač od videa- hmm, zkusím přiložit a ejhle, stejně dlouhý jako moje chodidlo! Tak teda porovnám a jo, jsou stejný! (Že jsem předtím zkoušela kroutit nohu nahoru k rukám přeskočíme jo?;-)
    3.) To je ale záludná otázka toto, já například jsem dospělá, ale už jako malé mi kvůli rovnátkům vytrhli všechny pětky, tak jak já k tomu přijdu?! A pak jsou tu lidi co maj osmičky, nemaj ješte osmičky, nebo už jim je vyrvali, někdy zcela nehumánně přímo z kosti..pfujky.

  11. Sellina napsal:

    1) Mandloň
    2) Tak nějak stejná, vzhledem k tomu, že mám hnáty jak vrtule u letadla a nohu, že by se za ni ani yetti nestyděl…
    3) 32 (můj Mr. Big 😀 )

  12. Romana napsal:

    Hele, jde ti o to, aby ty odpovědi byly správné?

  13. Nymph napsal:

    To mýdlo vypadá dosti pofidérně, tak trochu plesnivě. Takové by se mi asi ani neztratilo v koupelně, na rozdíl od těch ostatních co se mi „údajne“ vypařují.
    1)mandloň
    2) no fakt to vychází stejně (jupí, už si prostě v obchodě přeměřím botu jen k předloktí a nemusím se zouvat 😀 )
    3) 32 (ale já jich mám pořád nějak 28 ehmm)

  14. Wendy napsal:

    1) nějaký vořechy???! o.O 😀 ne dobře, i já jsem poznala mandloň… 😀
    2) hele tak já jsem asi divná… mám předloktí o 2 cm delší, a to ještě kdybych měla normálně dlouhej palec u nohy, dostanu se na ještě větší číslo… 😀
    3) tak ,,stálý (a bezchybný) chrup dospělého člověka“ by měl mít 32, ale já jelikož jsem divná, jak ses mohla dozvědět již z bodu č.2 (no dobře, možná už i u té jedničky něco nesedělo :D), tak já mám 3 venku (ano, opravdu lichý počet) a na 4 čekám… takže já PĚTADVACET! a kousat umím taky! 🙂

  15. Enka Quanium napsal:

    1. madlon. Ted to vypada, ze opisuju z predchozich komentaru, ale fakt jsem ji poznala! 🙂
    2. to uz jsem kdysi premerovala a bohuzel opet sedi.. mam dlouhe pracky a velke hnaty… co uz s tim nadelam.. 🙂
    3. zdravy dospely jedinec ma vetsinou 32 zubu, nekdy se mu osmicky schovavaji v celisti a nekdy se (jde-li o pokrocilejsi kousek) nevyvinou vubec. Homo novus, rekl by Sheldon Cooper 🙂

  16. No jo, ale Sheldon má IQ 182…

  17. Ludmila napsal:

    A tož se taky přidám :
    a) ta podivuhodná dřevina se vskutku zove mandloň (obecná či trojlaločná, může být i okrasná)
    b) mám moc malou nohu, u mě to prostě nesedí o dobrých 5 cm – prostě mě naši v dětství málo tahali za palec, obuv velikosti 34-35 koupím pouze v dětském oddělení …
    c) teoreticky by měl mít člověk 28 zubů + 4 tzv. zuby moudrosti (které zřejmě našim politikům ještě nenarostly) = celkem tedy 32

  18. Lenka napsal:

    1) mandloň – strom hezký, ale já radši mandle sáčkové 😀
    2) nějaké centimetry mi chybí, takže nesedí
    3) 32, (Řekové neobstáli? :D)

Zanechat Odpověď

