Outfit pro pohodu aneb Uvolněné a lehce extravagantní…

P1120037Když jsem z různých ženských časopisů skládala mozaiku módních trendů letošního léta, dozvěděla jsem se, že frčí geometrické, etno a květinové vzory, zvířecí potisky, zářivé barvy, metalické odlesky, pruhy, asijské motivy ohnivého draka, lotosového květu a  pivoňky, černobílá kombinace, puntíky, flitry a… no… vlastně… téměř všechno.

Rozhodla jsem se tedy nebýt přehnaně úzkoprsá a zvolila jsem odvážnou a mladistvou kreaci – i když už mám poněkud zažloutlý křestní list.

P1120039Hravě jsem nakombinovala tygří a květinový vzor šatů (možná, že je tam i ta prudce populární pivoňka s lotosem)  s etno šátkem, který jsem přizdobila ještě stále aktuální látkovou květinou. Celý outfit dotáhly k dokonalosti masivní náramky. Můj vybraný styl podtrhlo decentní líčení, chránící tvář před sluncem. Ke chvílím naprosto pasivního letního odpočinku jsem zvolila populární drink Křídla. Tak tedy: NA MÓDU, LÉTO A NA ZDRAVÍ…

P1120038Šaty: Rick Cardona
Šátek: Itálie
Náramky: Švýcarsko
Květina: New Yorker
Makeup: Bioderma, Photoderm MAX SPF50+
Oční linky: Écriture de Chanel
Lesk: Guerlain Terracotta Gloss, Ebene
Parfém: J’Ose, Eisenberg
Drink: Křídla (led, vodka, Redbull).

.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

22 reakcí na Outfit pro pohodu aneb Uvolněné a lehce extravagantní…

  1. Evelins napsal:

    Jupiiii,uz vim,co zitra na sebe 😉

  2. Dana napsal:

    Aha, tak jestli to dobře chápu, tak kamarádka neměla pravdu když říkala, že se károvaná kabelka ke květinovým šatům nehodí?

  3. oldwomen napsal:

    Týjo, zvířecí otisky a metalické barvy? Tak to je paráda!. Přestávám maskovat modřiny od startéru sekačky (už se pěkně vybarvily) a sukni s otisky psích tlapek a kozích bradek a tak podobně tedy do vaniše máčet nebudu. Budu IN i s parfemací kůže mýdlem s jelenem? Že bych hrábla do prababiččiných předválečných zásob…
    Jupí, já to tušila, že jednou to přijde! Moje šatky stájovky se staly skvostem módního mola!

  4. Drs napsal:

    No, včerejší tričko s logem ostravských radních „JEBU TO !!!“ bylo přeci jenom originálnější, moc Ti slušelo.

  5. Bebe napsal:

    Parádní módní kreace – dělá mi dobře na oči 😀
    Bebe
    Růžový chroust

  6. tutto bene napsal:

    Všechno beru!!! Až na drink, člověče ten by mě teď v tom hokru rozbil jak čínskou hračku!

  7. Ivana napsal:

    A co řasenka či lak na nehty? Také bych doporučovala sluneční brýle a slamáček 🙂 Ale oceňuji, že v těchto vedrech chodíš bosky 🙂

  8. kejtys napsal:

    To vypadá jak outfit z ženy a život :D.

  9. Teress napsal:

    Chudák oslík:)

Zanechat Odpověď

