Hádkův lecitinový balzám aneb Vymakané feromony…

P1120029Objednala jsem si Hádkův tělový lecitinový balzám. Konečně dorazil.  Obsahuje – pochopitelně mimo lecitin a spousty dalších věcí bambucké máslo a řadu olejů – jojobový, makadamiový, olivový i z pšeničných klíčků. Zvláštně voní…  Jako něco důvěrně známého… Bílý pudr, který se maže na neštovice? Heřmánkový olejíček? Melasa? 

.

bez názvuPo koupeli jsem se radostně namazala a s vláčně lecitinovou kůží vyšla na zahrádku. Můj soused, se kterým sdílíme plot, podle zvuku právě zaléval zahradu. Po chvíli šumění vody ustalo. „Nazdar! Vy jste někam vylili pivo?“ ozvalo se za keřem. „Ne, proč?“ nechápala jsem.“No úplně jasně ho tu cítím: rozlité, zteplalé pivo…“ čichal soused.

Přiblížila jsem nos ke své paži. A už jsem necítila bílý pudr na neštovice. Ani heřmánek. Zcela jasně mi nos polechtalo… rozlité a zteplalé pivo…  Díky pane Hádku! Konečně někdo vymyslel tu pravou vůni, na kterou se určitě lapí každý muž! Kam se hrabou feromony!

A teď mě omluvte. Manžel právě vchází do dveří. Utíkám se … ještě trošku přimáznout…

Foto 2: ambiweb.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

26 reakcí na Hádkův lecitinový balzám aneb Vymakané feromony…

  1. U dvou Verunek napsal:

    🙂 Ty jo, to mě teda nenapadlo! Mám ho doma a přítel tu vůni nesnáší… Jestli to není tím, že nesnáší pivo?! To je jasný důkaz!! Veronika

  2. Hezký! To mě fakt pobavilo!

  3. Ivana napsal:

    Krásně jsem se po ránu pobavila 🙂 Úplně souseda vidím, jak větří 🙂
    Já jednou dopadla podobně v práci s parfémem. Nádherný parfém, pro mne krémová vůně. Přestříknu se a za chvíli slyším kolegyni – hele, cítíš, konečně to tady vystříkali sprejem proti hmyzu! … 🙂

  4. Witch napsal:

    😀

  5. mfrohlichova napsal:

    Hmmmm, tak takovou vychytávku bych fakt u Hadka nečekala, asi ji objednám půllitr lecitinu 😀

  6. Lucifrid napsal:

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  7. Lenka napsal:

    Ne! Každý článek je pecka, ale dnešní je hit léta. 😀 Díky za tip! 😉 😀

  8. Romana napsal:

    Na co já vlastně píšu blog o drahých voňavkách? 😀

  9. dobrotka napsal:

    Hele, s tím neplýtvej na zákonného chotě a patlaj se cestou do báru. Oči si pekelně podmaluj, vezmi si špičku a na barové stoličce spusť: Když v báááru houstne dým,….

  10. tutto bene napsal:

    Jakto, že to čtu až teď? Fatální chyba! Tohle přeskakuje všechny favority na seznamu přání:)

Zanechat Odpověď

