Co mi přinesl červen aneb Odčervení, otrávení, omdlení…

imagesCA35SW3RČerven jsem měla jako dítě ráda. Blížily se prázdniny. V pracovním fofru jsme letos červen zaznamenala pouze zběžně. Jestli to tak půjde dál, fakt budou za chvíli zase Vánoce… Co jsem teda dělala? No – nic extra zvláštního…

bez názvu– Odčervila jsem kočku. U veterináře jsem koupila pro jistotu několik tablet a pokoušela se je lstivě vpravit do kočky. Tablety jsem drtila i čtvrtila, strkala je do másla, masa, kočičího žrádla, Lučiny a oříškového sýru Prezident (které naše Jůů za normálních okolností miluje). Kočka dospěla k přesvědčení, že ji chci otrávit a naštvala se. Zoufale jsem opět navštívila veterináře s otázkou, jestli není na odčervení jiný fígl. Je. Pipeta se nakape kočce za krk na kůži a je klid. Profender. Howgh…

bez. názvu– Byla jsem v kině a zažila Velkého Gatsbyho. Navzdory obecně drtivým kritikám mi film sedl a moc se mi líbil. Uchvátil mě atmosférou, náladou, obrazy i hudbou. (No, jen do mě!) A – mimochodem  – i ten di Karpáčo je pro mě na straší kolena (jeho) koukatelný (na rozdíl od slaďoučkého duclíka Jacka v Titaniku…)

.

15062013128– Nasbírala jsem houby a udělala polévku a omáčku. Jelikož se poměrně dobře vyznám v houbách (i těch jedovatých), přijímá ode mě můj muž houbové pokrmy poměrně obezřetně a občas se raději i dívá, když je vařím. Kamarádka mi doporučila předkládat příště houbovou večeři s milým úsměvem a srdečným přáním „Spi sladce…“

.

bez názvu– Všem jsem demonstrovala, jak miluji vedra, až jsem (uprostřed svého euforického poskakování a vykřikování, že je STRAŠNĚ  krásně) z toho horka zkolabovala. Můj muž mě uložil na gauč, fundovaně mi strčil pod nohy polštář, obložil mě veškerou zmraženou zeleninou, která byla na mrazáku a zachránil mě. Příště se raději bujarého vykřikování o vedrech zdržím…

imagesCATPU66H Okusila jsem zdravou stravu. Kolegyně dodržuje očistný program podle Antonie Mačingové, který spočívá v tom, že se člověk cpe převážně zeleninou. Tak dlouho naléhala, až jsem dobrovolně pozřela několik zelených fazolových lusků se sýrem. Dlužno podotknout, že se v běžném životě zelenině spíše vyhýbám, přičemž o luštěninách to platí dvojnásob. Těch pár zatracených lusků mě téměř roztrhalo a v noci jsem kvůli zákeřně bolestivému meteorizmu málem pošla. Krutá a zlá Mačingová!!!

Tak… hurá! Přežila jsem! A teď – vzhůru na červenec…

Fota:
dc.knihovna.cz
ashlandvet.com
i-klik.cz
informuji.cz
srecepty.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

28 reakcí na Co mi přinesl červen aneb Odčervení, otrávení, omdlení…

  1. memora45 napsal:

    Hezký…takže Mačingovou si škrtám, na provzdušnění mi stačí občasná čočka…

  2. Levandule od Lutense napsal:

    Mačingovou znám díky známé, zapůjčila mi knihu na pročtení a já to po prvních dvou receptech vzdala, to bych fakt nedala, tolik řepy bych do své řepy (haha) nikdy nenarvala.

  3. Enka Quanium napsal:

    Neexistuje zelenina ve forme pipeta za krk? 🙂

  4. oldwomen napsal:

    Tý jo, odčervení kočky, to je drsňárna. Zítra beru vzorky na pondělní koprologický rozbor, né kočku né, směsný vzorek od koz to bude 🙂 Mám podezření na hlístice 😦 Odčervovat se bude píchancema. Prášek do těch luder umečených nenarvu žádnou lstí. Mrchy. Ani když to zamíchám do šrotu, který jako náááááhodou zapomenu zamknout…..

  5. Není nad kachnu a pivo….

  6. Ivana napsal:

    To mi připomnělo, že Adélce budu muset taky pro pilulky. Naštěstí pes se nechá víc oblbnout 🙂 Až vynalezneš zeleninové pipetky, taky bych si nějaké vzala. Ovoce už podobně zpracované je – v tekutém stavu, mňam 🙂
    Se zdravou výživou už raději nekoketuj, ještě si tím zničíš zdraví… 🙂

  7. memora45 napsal:

    Smažák je dobrej, já dnes zdravou výživu podpořila bůčkem zapečeným s jogurtem a křenem dle receptu
    http://www.prozeny.cz/recepty/recepty-a-vareni/masa/27173-recepty-od-ctenaru-bucek-zapeceny-s-jogurtem-a-krenem

    očekávám hlasité kornatění tepen a cév

  8. 747 napsal:

    Naší čiči Andulce jsme taky zkoušeli pilule všelijak maskovat. Je to k ničemu. To blbé zvíře je v těchto momentech neskutečně geniální. 😦 Jediný systém jak dostat tabletku do její drzé tlamičky je drsně chňapnout mordu v čelistních koubech a narvat jí piluli do krku. (Milosrdně ji napřed omatlám máslem – tu piluli!) ) Pak držet zmítající se kočičku za mordu tak dlouho, až ji ta rebelie unaví a MUSÍ polknout. Už na to mám celkem slušně vycvičený chvat. V sobotu jej opět uplatním. Čičííííí! 😛

  9. Teress napsal:

    Tady ty články se mi moc líbí.

  10. Nymph napsal:

    Ja z toho smichu az zacala skytat 😀 Houbicky a mrazena zelenina Hned mam lepsi naladu Diky

  11. dobrotka napsal:

    Osobo nešťastná, co Tě to napadlo jíst zeleninu? A ještě navíc zelenou… To je jako bys dala abstinentovi vypít litr vodky. To nemůžeš takhle kách. Nejdřív musíš brambůrky s česnekem, pak smažený bramborák, ve kterém bude 90% brambor a 10% cukiny (poměr postupně upravovat, až se dostaneš na cukinové placky), případně smažený květák příště nahradit květákovým mozečkem. A tak hezky postupně, až si tělo zvykne, že nežije jen ze smažáku, kafe a cigaret!!! Příště s rozmyslem, ať nám neochoříš. Jak bys vysvětlovala na pohotovosti, že ses otrávila brokolicí?!

  12. balzu napsal:

    hele, co….pokud se někdo bojí hub, nevadí, aspon neubude, já si to klidně udělam a snim sama:D

    my neodčervovali, ale hůř, kočka musela na operaci a vubec se jí to nelíbilo, ted už je snad konečně v pořádku

Zanechat Odpověď

