Nožky pokryté hedvábím aneb Musím prověřit všechno…

P1120016Zaběhla jsem k Baťovi koupit žabky. „Nechcete k nim speciální sprej na nohy s hedvábím? Ani ve vedrech vás nohy nebudou pálit a nebudete mít otlaky,“ lákala mě prodavačka. „Ne, děkuji,“ odolávala jsem. „Nohy mě nepálí a otlaky nemám,“ prohlásila jsem. Nicméně hedvábí…  Nakonec… proč to nezkusit. „No dobře, tak mi teda jeden dejte…“

Co Bama Silky Comfort za 129 korun slibuje: Speciální sprej na nohy se složkami hedvábí má vytvořit na noze ochranný film a  zabránit otlakům. Má mít příjemnou vůni, taky má chladit a udržet nohy svěží po 24 hodin.

příjemná vůně: sladká vůně chemických kytek mě skoro složila…
– ano, po nastříkání chladí
– jestli udrží nohy svěží po 24 hodin, nemohu soudit. Upřímně – naposledy jsme si nohy po 24 hodin nemyla… hmm… na pionýrském táboře jako malé robě…

untitledDoma jsem sprej na nohy nastříkala podle návodu: rovnoměrně, ze vzdálenosti 15 cm (použila jsem pravítko) od kotníků dolů, a šla zjistit, jak je to s tím pálením. Bylo 34 stupňů a já si bosa (nožky chráněné pouze vrstvičkou hedvábí) vykračovala naší ulicí. Tak… pálilo všechno. Nejvyšší teplotu měly klasické dlažební kostky, trošičku méně horký byl asfalt a „nejchladnější“ byly ty bílé čáry na silnici, ale za to asi sprej nemohl.

A teď mě omluvte! Ještě tady píšou, že sprej je extrémně hořlavý. Jen jestli nelžou! Ostatně, člověk by měl pro své čtenáře ověřit úplně všechno…

Foto 2: anionlove.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Nožky pokryté hedvábím aneb Musím prověřit všechno…

  1. Evelins napsal:

    Ještě že jsi tak odvážná a svým čtenářům oddaná 🙂

  2. Naďa napsal:

    Ano, souhlas s Evelins 🙂

  3. tutto bene napsal:

    Hořlavý? Tak to nesmíš moc rychle kmitat nožkama, ať se nevznítíš. Člověče tohle aspiruje na parfumerčiny kosmetické držky.
    Pokus si teda neodflákla, vzalas to hezky od podlahy, vlastně od silnice:)

  4. Markéta napsal:

    Jasně, že výrobci lžou, nemají důvod říkat pravdu, na lež jim vždycky dost lidí skočí 🙂

  5. U dvou Verunek napsal:

    Doufám, že jste nevyhořeli:)
    Tohle sice mělo dokázat co s nohama udělá pálení, ale část experimentu chybí – ty otlaky. Nezkoušela jsi nohy vtlačovat do nějakých forem, dveří, topení nebo tak něco? Docela by mě to zajímalo… 🙂 Veronika

  6. Teress napsal:

    Tak pak napiš jak to s tím hořením dopadlo 😀

    • blogerína napsal:

      Tak… nejen, že to hoří… ono to dokonce i bouchá! Ale hasiči jsou hezcí kluci… 🙂

Zanechat Odpověď

