Dnes si trošku tagnu aneb Fakt nežiju jen make-upem…

untitledTuhle mi psaly  Verunky, že prý si mám tagnout a nominovaly mě do „ankety“ Nežiju jen make-upem. No to si tedy pište!  U mě se totiž krása snoubí s inteligencí a vy tak konečně máte tu příležitost nahlédnout do mé vzácné duše. Hmmm… Dobře vám tak!

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
No jeje! Je přece tolik báječných seriálů! Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Ulice, Siska, to s tím padouchem Džejárem. A pak ta úžasná Rosamunde Pilcherová. Kromě toho miluji reklamy! Vždycky slzím dojetím nad šťastnou rodinkou, která může jíst báječné jogurty nebo zdravá jídla ze sáčku. Plně sdílím nadšení žen nad inkontinenčními potřebami a těmi lepicími věcmi na zubní protézy! Tolik se tam toho člověk dozví!

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
Vařím. Nezdravě. Omáčky, bůčky, kachny… Pokud mohu prokládat korbáčky rakvičkami s pařížskou šlehačkou – jsem šťastná…

3. Vysněné povolání?
Hérečka… Hráčka na činely ve světoznámém orchestru. Nebo možná domina (celá v černém latexu třískat chlapy důtkama za prachy… noo… popřemýšlím…)

imagesCA379NVO4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Rusky bych se domluvila. Dodnes si (těžko říct proč) pamatuji maturitní otázku „mírová politika Sovětského svazu“. S angličtinou bojuju třetí rok. Marně. Ostatně – už jsem tu psala, že má učitelka dostala psotník, když jsem brilantně přeložila název písně Eltona Johna Candle in the Wind (svíce ve větru) jako bonbon v okně (Candy in the window) a ani jsem nemrkla…

5. Za co utrácíš v rámci kategorie “pro radost”, když ne za makeup?
No jestli si myslíte, že za knihy a věci do domácnosti, jste vedle. Pochopitelně za parfémy, šaty, boty, kabelky…

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
No jéje! Mám ten vzácný dar, že mě vždy a všude (v dopravních prostředcích, v kině, v obchodě atd.) neustále oslovují cizí lidé (většinou mírně duševně narušení) a dychtí mi vykládat své životní příběhy… Co já mám známých…

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Čtu prakticky pořád – návody na krémech, kondicionérech, šamponech, pleťových maskách… Občas také v trafice proletím titulky novin a divím se, kolik je toho na světě ošklivoučkého. A někdy do toho ještě mrsknu Cosmopolitan!

byl-jednou-jeden-kral38. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Tak… já nemám špatné vlastnosti. Musím skromně přiznat, že představuji spojení krásného, chytrého a chrabrého prince se slavnými filozofy. A mám také velmi silné altruistické sklony. A vytříbený vkus. A…

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Sundat lodičky a šaty, umýt líčení, nasadit tepláky, svalit se na gauč a drbat kočku…. PARÁDA!!!

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Pila kafe, kouřila, válela se, koukala do nebe a přemýšlela o tom, jaké by to bylo, kdybych třeba měla blog…

A víte co? Tagněte si…

Fota:
nesedzapeci.cz
bluedots.cz
fdb.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

28 reakcí na Dnes si trošku tagnu aneb Fakt nežiju jen make-upem…

  1. tutto bene napsal:

    USB, ještě, že máš ten blog! Perfektní, nasmála jsem se:)

  2. Evelins napsal:

    Skvělé! Další skvělý článek s nadhledem a vtipem!

  3. Dejnicka napsal:

    Och, máme tolik společného. A taky jeden z mála tagů, po nichž se po přečtení necítím jako největší lůzr pod sluncem:-D

  4. Enka Quanium napsal:

    Prozrad mi, kam na ty hlody chodis!! 🙂 to se mi moc casto nestava, takhle se zasmat v nedeli vecer.. s 10. maximalni souhlas a k tem cizim jazykum.. co polstina??

  5. kejtyna napsal:

    Bonbon v okně je fakt dokonalý :D!

  6. oldwomen napsal:

    Jéžiš…… třískat mužský a za prachy pěkně dopředu na dřevo k tomu….. áááááááááách. A po šichtě si dát jeden, dva, pět poctivejch větrníků a ulepený sladko zneutralizovat čerstvě natočeným Platanem nebo něčím jiným hořkým chmelovým jihočeským….. Budvar nee, z toho bolí hlava……..
    Blogeríno, pošli mi sem pár votroků. Jen na pár dní. Moncly jjim nenadělám, nabaštit dostanou celkem luxusně, bičíkem záda polaskám jen na výslovné přání………..
    Týjo, to je slast, voblíznout ulepený prsty od větrníkový cukrový polevy.
    Přivodila jsem si cukrovej absťák. Meruňková marmoša to jistí 🙂
    Bičík mám. Jezdecký. Vembloudí. Vod sáhiba.

  7. mfrohlichova napsal:

    Teda tenhle Tvůj tag mě dostal – vysněné povolání domina – to musím teda přehodnotit – nasadilas mi brouka do hlavy :-). Všechny Tvoje odpovědi jsou úžasné, co jsem se všechno (ne)dozvěděla…Myslím, že jsi tím, čím jsem vždycky chtěla být než jsem se stala tím co jsem – kde se sakra stala chyba? Jdu si koupit bič, Cosmopolitan, tepláky – kočku už mám !). Měj se krásně!!! A díky, že jsem se u Tebe zase pobavila!

  8. 747 napsal:

    Neuvěřitelné v kolika bodech jsme na tom podobně či stejně! :mrgreen: – ještěže ne ve všech! 😳

  9. Bald and Pale napsal:

    Bonbón v okně mě zadusil bonbónem !
    Závidím ruštinu. Rusky ovládám téměř výhradně věty jako „Kuda Vy Idiote?“, což je pro častější využívání jazyka trochu nedostatečné…

  10. Kachnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

  11. Lucifrid napsal:

    Bavíš a děsně moc :)). Jsi prostě úžasná :D.

Zanechat Odpověď

