Psychologické čtení aneb Sonda do duše květin…

P1120012Sousedka odjela na dovolenou a svěřila mi do péče své květiny. Kvetoucí truhlíky a květináče přenesla na naši zahradu. „Vyžadují nějakou zvláštní péči?“ chtěla jsem vědět. „Ani ne,“ usmála se. „Jen jim občas něco přečti…“ Souhlasila jsem. Jenom jsem se zapomněla zeptat, jaký druh literatury preferují. Nezbývá, než to zjistit…

P1120013Včera jsem tedy začala denním tiskem. Po chvíli se mi však zdálo, že květiny podivně věší své hlavy, a tak jsem rychle běžela pro pohádky. Evidentně jsou velmi senzitivní… Naštěstí se jim po Šípkové Růžence ulevilo. Dnes na nich míním vyzkoušet kousek Kafkova Procesu, neuškodí ani krátká ukázka z Norského dřeva z pera Haruki Murakami (nevím, jak se mistr skloňuje) a vše odlehčím útržkem Deníku Bridget Jonesové. V literární  skladbě příštích dnů zatím nemám úplně jasno…

P1120014A pokud se to květinám nebude líbit, zvolím jako král Miroslav hudební výchovu. Loutnu sice nemám, ale pár árií i současných hitů jim pustit můžu (jenom věřím, že nemají rády dechovku – to bych zase vadla já). Uvidíme! Doufám, že budu za 14 dní předávat sousedce květiny v dobré kondici a křičet přitom z plna hrdla: „Neuvadla, zahradníku! NE-U-VAD-LA!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

24 reakcí na Psychologické čtení aneb Sonda do duše květin…

  1. Evelins napsal:

    Ha, Bridget Jonesová! A myslím, že nějaká ta árie jim také neuškodí 😉

  2. mfrohlichova napsal:

    Teda to mě nikdy nenapadlo předčítat květinkám :-)….já sice s nimi vykecávám, ale přece jen to není tak intelektuálně podnětný jako ta četba….No, Annu Kareninovou by asi možná nezvládly, ale ta Bridget je fajn…zajímalo by mě, jak by se chovaly, kdybych jim četla oblíbenou Jongovou a jiný autorky nebojící se erotična – možná by se mi některé už konečně rozmnožily :-D……

  3. U dvou Verunek napsal:

    Doufám, že tento nával intelektuálnosti květiny zvládají… Jinak jsem tě nominovala do tagu „nežiju jen make-upem“, který je asi spíš pro kosmetické blogerky, ale bude to zajímavé…Veronika

  4. Ivana napsal:

    Vidím podobný postup jako při dojení krav ve Slunce seno… 🙂
    Ještě bych to zkusila s literaturou faktu či momentálně frčící upírskou četbou 🙂

  5. dobrotka napsal:

    A co stará dobrá Agatha? Trochu kouzla anglického čaje o páté a vražda k večeři. To by jim mohlo udělat taky moc dobře.

  6. Isia napsal:

    Kafku im prosím nečítaj…mohli by pochopiť, že tá „absurdita“, ktorú im čítaš je v podstate jedna veľká pravda a ušli by ti niekam do Nemecka…

  7. Lucifrid napsal:

    Kurna, vidis, a proto me kytky hynou! Bo jim nectu! No su ja to ale vrah!

Zanechat Odpověď

