Květen: za kamna vlezem, červen: ještě tam budem…

P1120001Květen mám ráda. Jaro ovšem letos předvedlo pár psích kousků a zdá se, že v tom míní pokračovat. Nevadí… Přece se nenechám znechutit!  V květnu jsem sadila květiny, omylem požila manželovy léky i kus umělé hmoty a drbala naši kočku, i když žere ptáčata. Nakonec to byl moc hezký měsíc… 

P1120008– SÁZENÍ KYTEK. Osadila jsem všechny dostupné květináče a truhlíky sazeničkami million bells, petúnií, lobelií, begonií, surfiníí i tím, co vůbec neznám, ale líbí se mi to.

Taky jsem rozsadila silně zakořeněné rozmarýny. Teď se denně nadšeně kochám barvami a rozmarýn sypu na kuře a jiná masa…

.

imagesCA39ICKUMYOLASTAN. Užívá ho můj manžel na bloknutá záda a já si ho takhle jednou večer spletla s vitaminem B. Když se kolem mě začaly podivně vlnit zdi a já se bez příčin všemu pochechtávala, šla jsem udělat revizi léků a měla jsem rázem jasno, co jsem omylem požila…

.

imagesCAUWG30S SALÁT CAPRESE. Manžel letos zasadil rajčata a hned k nim voňavou bazalku. Zdá se mi to nesmírně praktické.  Zkoušela jsem ještě několikrát dosadit mozzarellu, abych měla vše hezky při ruce, ale nějak se, potvora, nechce ujmout. Asi je letos příliš vlhko. Nemáte nějakou praktickou radu???

.

_vyrp11_332jednorazovka1 PROTIKUŘÁCKÝ BOJ. Omylem jsem DVAKRÁT! spolkla umělohmotný špunt, který slouží jako filtr jednorázové elektronické cigarety. Zatímco poprvé jsem hystericky obvolávala řadu lékařů, za jak dlouho umřu, podruhé jsme pouze suše konstatovala: „Ku…, už zase!“ a plynule pokračovala v započaté práci…

IMG_0842– NAŠE KOČKA. Podle očekávání zlikvidovala ptáčata, jimž jejich nesoudní rodiče vyrobili hnízdo proklatě nízko v keřích na sousední zahradě. (Já jim celou dobu říkala, že je to naprostá blbost). Bylo mi to líto, ale příroda je příroda. Kočka Jůislav byla natolik ohleduplná, že mi ptáčata nedonesla jako myši, ale nechala je pietně u sousedů (jimž se tímto ještě jednou omlouvám…)

jáPOCHVALA. Potkala jsem jednu „starou známou“, která mi sdělila, že mě nedávno viděla na nějakých fotkách z akce, kde byli  její známí. Doslova mi řekla toto: „Je to zvláštní, ale asi jste celkem fotogenická. Na těch fotkách nevypadáte vůbec tak strašně  jako ve skutečnosti…“

Hmmm… No řekněte – nebyl letos ten květen děsně prima?!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

26 reakcí na Květen: za kamna vlezem, červen: ještě tam budem…

  1. U dvou Verunek napsal:

    Moc hezká pochavala, někteří lidi ví jak potěšit:) Ale to přísloví, co máš v titulku znám jinak: březen – za kamna vlezem, duben – ještě tam budem, květen – topím jak kretén. Do června to nejde:) Veronika

  2. dobrotka napsal:

    Jestli ten špunt spolkneš potřetí, máš u mě panáka. Nebo druhý myolastan, můžeš si vybrat. 🙂 Pokud jde o praktickou radu na zasazení mozzarelly, tak navrhuji zkusit zasadit sáček, třeba je chyba v nedostatku původního domácího prostředí. Mimina taky zavinuješ, abys jim připomněla dělohu, a jak prospívají. Koukni na své úspěchy s dcerou. To dáš.

    • Tak jo! Jdu sadit a spolknout třetí špunt. Beru panáka!!!

      • dobrotka napsal:

        Já si to myslela, tak pak dej vědět, až to bude aktuální. Jen varuji, že sedím v Poděbradech a marně dumám, jestli se mi podaří přesun do Ovy. Tady neprší, tady doslova lije. Před chvílí padaly kroupy a je bouřka, Labe už se v Krkonoších zvedlo, tak jsem se dala na modlení. V nejhorším za Tebou doplavu, ale to pak si budu prosit grog.

  3. Enka Quanium napsal:

    ad pochvala: to potesi, kdyz cloveka nekdo pochvali 🙂
    ad el. cigareta: uz dvakrat smarjaaa??? jak to delas?
    ad myolastan: bezva tabletka, ze? takova malicka a skoli me behem chvilky.. nejradsi mam ten pocit, ze se mi rozpousti oblicej a steka po lebce 🙂
    ad Juislav: kdyz je milujes, vsechno jim odpustis..
    zasadit mozzarellu.. ja z tebe pojdu smichem.. :o)
    preji stejne vydareny cerven!

  4. oldwomen napsal:

    Mozzarella nejlépe roste v bůvolicích. Tak pěstební plán je snad jasný. Jeden truhlík ze Smíchova, jedna bůvolice s teletem, tele sežrat v tataráku, bůvolici zapasovat do truhlíku, krmit bazalkou a petůniemi, napájet suchým bílým a nebo vodkou vodovodkou a na vemeno bůvolice nasadit pípu a mléko přivádět do takovýho toho udělátoru, co z něj padaj do umyvadla se slanou vodou mozzarellový tenisáky. není boha, aby se to na balkon nevešlo.

  5. Teress napsal:

    Mě se květen taky vydařil, tak ať máme pěkný i červen!!

  6. Ivana napsal:

    Dovol, abych Ti to přísloví pro letošek trochu poupravila:
    Březen, za kamna vlezem,
    duben, ještě tam budem,
    květem, topím jak kretén…
    Jinak musím konstatovat, že jsi toho stihla opravdu dost, nejvíc mě pobavila cigaretka :-)))

  7. Sellina napsal:

    Kveten, topím jak kretén 😀 A já pádím pro mozzarelku 🙂

  8. 747 napsal:

    Jojo, květen -topím jak kretén, červen – pro dřevo jedem, srpen – zimou se klepem, září – všude se paří, říjen – z depresí pijem, listopad – důvod se nalévat, prosinec – je ze mě opilec…. 😛

  9. Dana napsal:

    Moc krásné kytičky máš a to Jůůů, to je modelka jak vyšitá, úúúžasná, ty barvy!!! Jinak ano, souhlasím, květen byl letos supr a vůbec všechny měsíce jsou fajn. Jaké si to uděláš, takové to máš, na počasí nezáleží :-). I když takový sychravý, mlhavý, blátivý podzim, ten mám nejradši!

  10. mfrohlichova napsal:

    Tak taková květnová bilance mě hodně pobavila – jo mozarellu jsem chtěla taky sadit, ale sešlo z toho, kočku nechytat ptáky už neučím – má zaracha v bytě doživotně (ale byla snaživá i na balkóně :), kytky jsem taky sadila, ale za chvíli budeme muset mít nějaké chladnomilné – co tak asi rostě na severu – lišejník?… – jestli to s tím počasím takhle půjde dál. Ty jo, já beru prášky na hlavu a zatím prášky na záda mají ten správný efekt, který těm mým pořád chybí !-D – občas místo vitamínu D. nějaký „relaxant“ neuškodí :-D. Ať máš ještě hezčí červen!! Na té fotce Ti to moc sluší!!!

  11. zarox21 napsal:

    Dík za apoň špetku úsměvu … Moc mile podáno. Pranostiky jsou úplně mimo, koukám.

Zanechat Odpověď

