Kouření škodí zdraví aneb Proč nemám ráda plasty…

P1110980Propadla jsem jednorázové elektronické cigaretě. Dotyčná kouzelná trubička se tváří, že na jednom konci žhne a na konci druhém vypouští přes umělohmotný špunt s dírkou kouř. Dá se na tom přežít. I když po dnešku si tím nejsem až tak úplně jistá…

To vám tak ráno sedím v práci, probírám maily a mezi zuby drtím elektronickou cigaretu. Zazvoní mobil. Leknu se a prudce skousnu.  „Grhmmm,“ udělám nahlas.  Do pr… Špunt mi vyletěl do úst. A teď je… hmmm… pryč. Spolkla jsem ho – nebo VDECHLA? Nejsem si jistá. Začínám panikařit.

139478-top_foto2-0v73i„Umřu,“  začínám ječet jako smyslů zbavená na kolegyni. „Zákeřný špunt mi teď putuje průdušnicí a každou chvíli mě zadusí,“ hysterčím. „Hovno,“ odvětí klidně kolegyně. „Normálně jsi ho spolkla. Jinak by ses už dusila! “ (Pochopitelně mám okamžitě pocit, že se dusím.) „A taky bys kašlala,“ doplňuje přátelsky. (Začínám kašlat.) V naprostém amoku začnu chaoticky obvolávat všechny své známé doktory a žádat je, ať mi OKAMŽITĚ řeknou, za jak dlouho zemřu po vdechnutí špuntu z elektronické cigarety. Všichni se sice shodují, že jsem ho URČITĚ musela spolknout, protože jinak už bych s nimi nekomunikovala, ale to mi nestačí. Cha! Co můžou vědět – takhle přes telefon! Odjíždím na pohotovost…

P1110982

Lékař i sestra jsou velmi profesionální až do chvíle, kdy jim podrobně vysvětlím svůj problém. Pak už to nevydrží. Přes srdečný smích mi vysvětlují, že jsem ten zatracený špunt skutečně musela polknout, neboť  jinak bych tam tak v klidu neseděla a hladce nedýchala. Začíná mi být výrazně lépe…

Drobný problém nastane ještě při vyplnění zprávy. „Když já vůbec nevím, jakou vám mám vlastně napsat diagnózu,“ škrabe se lékař rozpačitě na hlavě. „Tak tam napište prostě  F 17 – tabakizmus a s ním spojené komplikace“, navrhuji, čímž lékaře opět spontánně rozveselím. Závěrem mi společně se sestrou popřeje hodně zdraví a vyslovuje přání, abych je ROZHODNĚ zase brzy navštívila…

To však rozhodně nemám v úmyslu. Právě sedím doma, prolévám se čajem a plastový špunt nechávám jeho smutnému a prozaickému osudu. A vy si pamatujte, že kouření škodí vám i vašemu okolí. Ostatně – mí kolegové, lékař i sestra z pohotovosti by vám o tom mohli leccos vyprávět…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

39 reakcí na Kouření škodí zdraví aneb Proč nemám ráda plasty…

  1. Evelins napsal:

    Ty jsi číslo :-)))))

  2. Isia napsal:

    A to som si chcela zaobstarať elektronickú cigaretu! Pche, ani zadarmo! Veď to je ešte nebezpečnejšie ako bežné pofajčeníčko. Ďakujem blogeríno za výstražný článok!!!
    Tá tebou navrhovaná diagnóza ma dostala do kolien 🙂 .

  3. Romana napsal:

    Co ti to tam napsali za kravinu, símtě? Asi moc nedávali pozor, šla bych ještě k jinému doktorovi.

  4. Enka Quanium napsal:

    Vazne si propadla elektronice? Ja tomu furt nemuzu prijit na chut.. asi mi chybi ten smradek.. ale historka s pohotovosti kruta..!! Jsem rada, ze jsi prezila :o)

  5. Lucifrid napsal:

    Jezisi, jsem se malem udusila taky. Smichem :DDD.

  6. Dana napsal:

    To snad není pravda!!! Nechtěla bys psát scénáře ke komediím? Mohla bys být úspěšná a ani by sis nemusela nic vymýšlet. Tohle prostě nevymyslíš 😀

  7. MeduňkaB napsal:

    tak to jsi na tom s nervama ještě hůř než já 😀 to se mi ulevilo

  8. opět krásně napsané 🙂

  9. zdeon napsal:

    no to je hruza, urcite vsichni prestante okamzite kourit elektronicke cigarety, co kdybyste spolkly spunt a nebo, nedejboze, celou elektronickou cigaretu, to se vam urcite u normalniho pyra nestane, navic coz se taky stava temer denne, muzete usnout a o elektronickou cigaretu si vypichnete oko!!! s normalnim pyrem sice shorite a vyhorite, ale to uz vas trapit nebude… jen kurte vsichni pyro, stat potrebuje blbce co jim nasoli prachy na danich a jeste dobrovolne umrou o cca 10 let drive a usetri statu za duchod… dekuji vsem kurakum ze na me zbyde vic…

  10. Sylva napsal:

    A nehrozí ti nějaké komplikace při průchodu toho špuntu? :-))))

  11. Mimo.ň napsal:

    A teď bych se nasmála, kdy se milý špunt vykulil z kouta pod stolem :-)))))))))))

  12. Desperádo napsal:

    Takový spolknutý špunt a co je s ním srandy 🙂

  13. Tomáš Štěpánek napsal:

    Poslední příspěvek od Tomsoft kdy 17.05.2013 // 18:38:07 »
    myslím, že většina těch čtenářek mluví stejnou řečí …. „Ko-ko-ko-ko-dáák, ko-ko-dák, kdák, kdák, kdááááák“ 😀
    Chtěl jsem tam něco připsat, ale pak sem si to rozmyslel 😉

  14. Kajos napsal:

    A fakt není lepčí být nekuřák ??

  15. Lucie napsal:

    Vy jste proste perfektni! Prozivam zrovna takove smutnejsi obdobi a pri cteni jsem se po dlouhe dobe srdecne zasmala.. Ja vim, ja vim, omlouvam se, muselo to byt desive! 🙂

  16. Ivana napsal:

    :-)))) Takhle jsem se už dlouho nenasmála a hned jsem to musela přečíst manželovi 🙂

  17. dobrotka napsal:

    Kdybys cucala lentilky, tak máš po starostech…Příště zkus dýmku míru a pak dej vědět, jak to dopadlo.

  18. pokašlal se mi bloglovin, tak jsem musela hledat svoje oblíbený blogy. A hned se mi zlepšila nálada. Jistě byli doktůrci moc rádi a večer to vyprávěli manželkám 😀

  19. Zdenča napsal:

    Kámoška mi vyprávěla, příhodu její přítelkyně , jak si čistila nos tím ušním šťourátkem s vatičkou na obou koncích a nějak škobrtla rukou či co a šťourátko si nechtěně zastrčila celé do nosu tak hluboko, že nešlo podomácky vytáhnout.. Sedla tedy i s tím cizím elementem v nose do auta, odřídila si ho sama na chirurgii – pohotovost a tam se mohli prý všichni taky umlátit smíchy a údivem si málem vykroutili krky, že to tedy ještě nezažili…Ale dopadlo to dobře..

Zanechat Odpověď

