Už je zase ráno? aneb To bude asi tím jarem…

tn_obrazek_287Každý večer doufám, že se příští den probudím hebká a svěží. Že ráno vyskočím radostně z postele s pocitem báječného osvěžení a s přesvědčením, že tento den bude opět krásný a radostný. Skutečnost je  jiná. Po zazvonění budíku docházím k závěru, že mě někdo v noci zákeřně mlátil, aniž bych se při tom probudila. Bytostně toužím zavrtat se pod peřinu na minimálně dalších osm hodin. Že by jaro?

Jarní únava je prý celkem normální, neboť náš imunitní systém pracoval v zimě na plné obrátky, aby nás ochránil proti různým nemocem. Chudák organizmus se musel bránit chladu a usilovně čelil nedostatku slunečního svitu i deficitu vitamínů. To by taky celkem vysvětlovalo, proč se ztotožňuji s dívkou z následujícího vtipu:

P1110974Tmavovláska a blondýnka sedí v baru a tmavovláska si stěžuje:
„Já jsem ti teď nějak úplně vyždímaná. Cítím se jako vymačkaný citron. Pořád jsem unavená a ráno nemůžu vstát z postele. To bude asi tím jarem.“
Blondýnka se nadechne a vytřeští oči: „Týýý jóó!“ Ty piješ Jar?“

Tož tak. Jdu si namíchat další koktejl. Jar tentokrát vynechám. Zkusím Cif Power Cream. Třeba to zabere…

.

 
Foto 1: www.krasobrana.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

38 reakcí na Už je zase ráno? aneb To bude asi tím jarem…

  1. Romana napsal:

    Jak ti rozumím… Poslední měsíc docházím do zaměstnání tak, že poslepu se do něčeho ráno nasoukám, občas se trochu učešu, s jedním otevřeným okem popaměti dojedu do práce, s půlhodinovým zpožděním padnu na počítač se slovy „Potřebuju drogy!“ a někdo z kolegů mi podstrčí kafe. Okolo jednácté jdu přeparkovat auto z chodníku dolů a po obědě jsem schopná začít odpovídat na maily. Ale Jar ani Cif pít nebudu, zkusím Pronto pro oživení kůže, proč by to nemělo fungovat i zevnitř, ne?

  2. Evelins napsal:

    Já myslím, že to Pronto by mohlo fungovat celkem spolehlivě! Však je to pro lesk, no ni?

  3. 😀 já mám kruhy pod očima až po bradu 😀 krasavice interkontinentální

  4. vimneok napsal:

    hlasim se taky do klubu 😀 ale u mne to bude spis tim, ze jsem par noci po sobe cetla do dvou az tri do rana a to si bez patricneho doladeni spankoveho deficitu rano posledni dobou uz nejak nemuzu dovolit…

  5. kejtyna napsal:

    To byl dobrý vtip :D.
    Já teda letos žádnou únavu nepozoruju. Divný…

  6. Já mám jarní únavu už asi pul roku 🙂

  7. Myyna napsal:

    Tak v tom případku já mám jaro celoročně… Kdo vůbec vymyslel vstávání, sakra? 😀

  8. mfrohlichova napsal:

    Teda tak to se mi ulevilo, že tyhle stavy nemám jen já :-D….Taky si jdu namíchat životabudič a doufám, že to zítřejší ráno už bude lepší….

  9. Ivana napsal:

    Teď jsem se dost urazila, protože jsem blondýna… 🙂 🙂 Ale jinak mám pro výše uvedený stav naprosté pochopení 🙂

  10. dobrotka napsal:

    V důsledku těhotenství trpím jarní únavou od ledna. V pátek jsem si vzala volno, abych to dospala a vzbudil mě manžel vstávající v 06:40 do práce. V sobotu soused, který se vracel z tahu a opět si spletl světlo se zvonkem, takže od sedmi jsem hezky bantovala. A dnes to opět vylepšil manžel vracející se o půl druhé ráno pln zážitků z třídního srazu. Než vyjmenoval všechny své spolužáky a jejich pohnuté osudy, upadla jsem do mrákotného stavu, ve kterém mě udržuje příšerný kolonádní koncert řinoucí se ze všech oken do bytu. Ať žije Jar, Pronto a Ariel dohromady.

  11. Teress napsal:

    I já se připojuji ke všem trpícím:-/

Zanechat Odpověď

