Kdo dostane tričko BO aneb Co to tady tak divně houká?

P1110963Na dnešní den jsem naplánovala losování soutěže, jejíž vítěz dostane ostravské tričko BO. Slíbila jsem také, že vás rozstříhám na proužky, vložím do nádoby a vyhodím z okna. Kdo dolétne nejdál, vyhrál. Já to splnila. Vy jste zase měli přeložit šest ostravských výrazů a dát si něco moc dobrého (doufám, že  jste to dodrželi také…)

Hned ráno jsem poctivě psala a stříhala. Když jsem si konečně sedla s miskou a vašimi jmény na vnitřní parapet okna, vkročil do kuchyně manžel. „Proboha, neskákej!“ vykřikl teatrálně, což mě potěšilo. Vzápětí však úplně potichu dodal (což pochopitelně neměl): „Je to přece jen proklatě nízko…“

P1110967Pak jsem vyhodila papírky a miska mi (kupodivu) nevyletěla z ruky. Zato skoro z okna vypadla kočka, kterou losování nesmírně zaujalo. Z protějšího domu navíc vyšla sousedka. „Co to tady děláš?“ otázala se podezíravě. „Nevidíš? Losuju přece!“ odvětila jsem důstojně z parapetu. „Hmmm, tak to jo,“ řekla sousedka konejšivým hlasem, neboť dobře ví, že blázni se nemají dráždit a zacouvala s úsměvem domů, zřejmě pro diazepam. A já se šla honem podívat, kdo leží nejdál…

.

A nejdál doletěla a hrdou majitelkou trička BO se stávááááá….

                                         K.

P1110966

(napiš, prosím, velikost trička a adresu na : ustarnouciblogeriny@gmail.com)

.

Pro pořádek ještě přikládám význam soutěžních výrazů:

KRYKA…………….  HŮL
ROŽNI!……………. ROZSVIŤ!
BRUTVANA…….. PEKÁČ
ŠTRAMPLE……..  PUNČOCHÁČE
LURA………………. NECHUTNÉ KAFE, HNUSNÝ NÁPOJ OBECNĚ
PARYZOL………..  DEŠTNÍK
VAJEČINA………. MÍCHANÁ VEJCE
BREZLE…………… STROUHANKA

P111093.8Děkuji všem, kteří se zúčastnili a moc mě pobavili svými překlady. A teď mě omluvte, BO před naším vchodem zastavila sanitka. Sakra… copak si tady člověk nemůže ani NORMÁLNĚ v klidu vyhodit pár papírků z okna???

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Kdo dostane tričko BO aneb Co to tady tak divně houká?

  1. Evelins napsal:

    NORMÁLNĚ se papírky z okna asi jen tak nevyhazují 🙂 Ale já věřím, že je utloukneš argumenty!!! A gratulace K.!!

  2. Hahaha, že zacúvala pre diazepam 😀 Blogerína, ty ma vždy tak rozosmeješ s tými tvojimi perlami 😀

  3. zorganizuj vzpouru blaznu!

  4. Petr napsal:

    A byl losování přítomen notář a nebo alespoň zástupce Sazky?

  5. Romana napsal:

    Já se soutěží neúčastním, ale krom lury jsem věděla všchno, to víš, Vizovice.

  6. dobrotka napsal:

    Též jsem se nezúčastnila, od rodilé Ostravačky by to byla nekalá soutěž. Ale moc jsem se těšila na popis losování a musím říct, žes opět nezklamala. Škoda, žes to nevzala při včerejší bouřce, mohlo to být o dost zajímavější. Nevím, jak v Porubě, ale v Zábřehu byl solidní vichr, třeba bys za vítězem šla světa kraj. 🙂

    • blogerína napsal:

      Víš, že je na mě spolehnutí! Stihla jsem to před bouřkou, ale máš pravdu, promeškala jsem dramatickou šanci…

  7. Kajla napsal:

    Pro Tvé vtipné psaní mi ani nevadí, že jsem nedoplachtila nejdál …

  8. 747 napsal:

    A zase nic… 😦

Zanechat Odpověď

