Černoch, který štípe aneb Velmi zábavný dárek…

P1110957Drahá Tuttobene mi poslala na zkoušku svého černocha, za což jsem jí osobně a veřejně upřímně vděčná. Nicméně musím přiznat, že mě černoch trochu štípe. Tutáč sice tvrdí, že ji ne, ale zase je z něj prý lehce napnutá. Ovšem  já jsem z něj našponovaná úplně…

Řeč je o detoxikačním mýdle pro hluboké čištění pleti značky Natura Siberica. Je v něm údajně aktivní uhlí, rakytníkový olej, extrakt z klanoprašky dalekovýchodní (nádherné jméno) , olej sibiřského cedru, lněný olej, extrakt z pupence břízy a spousta dalších dobrot. Je ČERNÉ. A na mou super suchou, křehkou a citlivou pleť se nehodí… Po jeho použití se můžu udrbat a má pokožka si nezadá s kvalitně vysušeným pršutem…

northern-soap-detox-for-deep-facial-cleansingNicméně – černá barva mýdla mě baví. Občas si jím večer v koupelně (po obzvláště těžkém dnu) jen tak pro srandu pomaluju obličej různými klikyháky (čert vem lehké štípání a vysušení) a dělám na sebe do zrcadla ksichty, což mě nesmírně uklidňuje. Vážně, díky moc, Tutáči. Za tu srandu to stojí…

.

Foto 2: www.naturasiberica.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

25 reakcí na Černoch, který štípe aneb Velmi zábavný dárek…

  1. Sedmi napsal:

    hmmm… a vis, ze existuji i barevne mydlove pastelky do vany? treba nebudou stipat 😛

  2. 747 napsal:

    :lol. A dáte sem i foto těch grimas? 😆

  3. tuttobene napsal:

    Jůva, malovat se s tím můžem. To mě nenapadlo. A jaké pěkné vzory:) Ještě by to mohli fasovat vojáci místo toho černidla na maskování.

  4. blogerína napsal:

    Zkus to taky! Je to fakt prča!!!

  5. Petr napsal:

    Tak a je to hotové. Už po Vás jdou.
    Vy jste totiž napsala slovo ČERNOCH!

    Kurvadrát, copak nevíte, že se má psát afroameričan? No ještě, že na tom mýdle není napsáno třeba Мыло – черный, ale i tak je ta azbuka podezřelá.
    Mluvíte rusky a jíte kaviár?

    • blogerína napsal:

      Vím, vím, původně jsem chtěla napsat afroameričan – ale připadalo mi to takové jalové. Rusky mluvím – vždyť jsem z tohoto jazyka maturovala a kaviár taky můžu. Je to špatně??? 🙂

      • Petr napsal:

        Takže to máme hezky pohromadě.
        Přiznává, že mluví rusky, to znamená, že zcela evidentně chce aby Temelín dostavěla nějaká ruská firma. Je zřejmě spojena s pracovníky KGB.
        Baští kaviár a není tedy environmentálně uvědomělá. Určitě ve volných chvílích vylévá do zurčících horských potůčků vyjetý motorový olej a agresívní saponáty, protože jí evidentně vadí jejich křišťálová průzračnost, to, že z nich pijí volně žijící chráněné druhy, to, že jsou krásné. Je jisté, že po vylití oleje radostí tančí v botách šitých z chráněných druhů v hnízdech ptáčků – zpěváčků a dupe po jejich drobných a bezbranných vejcích.
        V závěru dokonce drze přiznává, že výraz afroameričan je jí znám, ale považuje ho za jalový. Domnívá se tedy, že by bylo správné sterilizovat nádrodností menšiny!

        Byla jste prokouknuta.
        (Teď by ještě chybělo, aby to někdo vzal vážně… )

  6. mfrohlichova napsal:

    Teda ze začátku jsem si fakt nebyla jistá o „kom“ je řeč :-D….ale není nad to pojmout použití kosmetického přípravku kreativním a veselým způsobem – to je super…černocha nemám, zkusím to s jiným !-D

  7. Och, dokelu, to som poondila. No, nechcela som ti postnúť do komentov tvoju vlastnú adresu, ale som ťa chcela pozvať na svoju novú adresu, lebo som sa presťahovala a mám ťa v nasledovateľoch, tak si fandím, že ma čítaš a budeš aj naďalej 😉 Takže, môj nový webový domček je tu: http://blueyedfox.wordpress.com/ 🙂
    Ahoj, Chantal Prym (pôvodne na http://chantal-prym.blogspot.sk/)

  8. Iri Novak napsal:

    No to je úžasný! O černém mýdle slyším poprvé a jsem nadšená. Obzvlášť když nevysušuje.)

  9. Teress napsal:

    Škoda, že to tak vysušuje, černý mýdlo by mohla být sranda, ale mám dost suchou pokožku, takže další vysušení už bych nepřežila:(

  10. Romana napsal:

    Co na to manžel? Mne si tuhle přišel vyfotit do vany s henou na hlavě (tedy já ve vaně s henou, on ve dvěřích s foťákem).

Zanechat Odpověď

