Mirabelka už je mezi námi aneb Moc hezký proužek…

tehotenskytest2Toho nového človíčka jsem znala skoro od začátku. Už od chvíle, kdy byl pouhým proužkem na těhotenském testu mé kamarádky. Mohla jsem s ní projít část jejího těhotenství a s odstupem 24 let od vlastního porodu s údivem zírat, jak se změnila péče o budoucí rodičky. Do nastávajících matek dnes pořád někdo dloubá, vyšetřuje je, rozebírá jim krev a nejlépe je informuje, že mají moc nebo málo plodové vody, že má miminko nějak větší hlavičku a že budou určitě rodit dřív či později než v  termínu, čímž budoucí maminky vyděsí k smrti…

untitledČlovíček, které znám od zmíněného proužku, měl v průběhu vývoje uvnitř mé kamarádky několik jmen. Od Hyacinta a Mirabelky až po Mercedes, Vavru a Zoe. Neptejte se mě proč, to by byla dlouhá historie a dlouhé věci nikdo nečte (i když některá jména se dají jednoduše vysvětlit krátkodobou těhotenskou demencí).

Kamarádka byla ještě týden před porodem celkově velmi štíhlá (ostatně jako vždy), s tím rozdílem, že vypadala, jako kdyby si z nějakého nevyzpytatelného důvodu narvala pod tuniku velký nafukovací dětský 23042013125míč. Moc jí to slušelo, i když ona si to nemyslela. Mé kamarádce to sluší  ještě víc po porodu. Je taková… prozářená. A ten zázračný nový človíček je prostě úžasný. Šklebí se, mává ručkama, ukazuje dásně a voní jako… jako miminko (no ano, musela jsem si čuchnout!)

Tak tedy – vítej mezi námi, malá LINDO. Jmenuješ se krásně. I když – promiň, ale pro mě holt budeš asi navždycky Mirabelka…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Mirabelka už je mezi námi aneb Moc hezký proužek…

  1. tutto bene napsal:

    Toš ať je Linda alias Mirabelka zdravá a znáte se ještě hodně dlouho!

  2. Z mirabelek se tuším dělá kořalka, tak na zdraví Lindy 🙂

  3. . napsal:

    Mamince moc gratuluju, slečně přeju, ať od všeho okusí jen to nejlepší… mě tahle zprávy vždycky tak dojímají 🙂

  4. Kajos napsal:

    Holkám gratuluji oběma, krása! Má známost se človíčkem s pracovním názvem Silvestr začala taky modrým proužkem , teď taky s údivem sleduji, jaké je to těhotenství docela jiný a všelijak měřitelný proces, než si pamatuji. Teda matně, je to víc než čtvrt století..Silvestr mě dojímá ale už teď, i když mi připomíná netopýra a nejvíc mě bere, že mi bude říkat babi. Těším se !

  5. Sedmi napsal:

    Mirabelky rostou u nas pred domem… 🙂
    At se dari a at hezky roste 🙂

  6. Ludmila napsal:

    Já se stanu snad někdy v říjnu pratetou – asi Valentýnky nebo Valentýna 😉 Tvé pocity tedy plně sdílím …

  7. Mi-isha napsal:

    Lindě (stejně se jmenuje má sestra :-)), přeji, aby byla zdravá a v novém životě se jí jen dařilo 🙂
    Já za sebou porod nemám tak dávno, takže vím, jak vyčerpávající, ale zároveň nádherný okamžik to je a mamince přeji, ať si pořádně odpočine a nového človíčka si pořádně užívá, protože než se naděje, z miminka už bude malá slečna 🙂

  8. Před 35 lety se mi měla narodit taky Linda -mimochodem moc krásné jméno-.Přibrala jsem 5 kg a kluk Petr vážil 2,85kg. Já před i po porodu 43 kg. Za dva roky se mi měla narodit Alexandra. Marek vážil 4,10kg a já pořád 45kg. Neptejte se,kolik vážím tedˇ.Přeji oběma pevné zdraví,a malá atˇje vtipná po tetě.Jana

Zanechat Odpověď

