Homeless look mě nebere aneb Velikonoční punčocháče

P1110867Zdá se, že homeless look ještě stále frčí! Nosila ho (podle zaručených zpráv) manželka Toma Cruise Katie Holmes, Mary a Ashley Olsenovi, inklinuje k němu skvěle bláznivá Vivienne Westwood i strašidelná Lenka Kořínková. A teď pokouší i mě!

Homeless styl mě nikdy příliš neohromil. Oblékat se za spoustu peněz jako bych se hrabala v kontejnerech a přespávala na nádraží mi připadá dost hloupé. Je pravda, že tuto módní extravaganci nosím už roky při sběru hub a na chatě v lesích, přičemž jsem se takto odívala dokonce dřív než mnohé hvězdy. Ovšem – teď se mi obchody snaží vnutit obnošený vzhled i do práce.

P1110868Včera jsem si – nic zlého netušíc – koupila v prodejně Marks & Spencer punčocháče. Tělové, nelesklé. V balení dva kusy za 129 korun. No – nekupte to! Doma jsem je rozbalila a nestačila se divit. Tak… jsou sice tělové a nelesklé, ale po celé ploše se táhnou podivné fleky, jako by v deštivém počasí jelo kolem výrobku skrz blátivou kaluž auto a kapky špíny se zažraly hluboko do materiálu.

Tak nevím. Možná to byl doprodej limitované velikonoční kolekce, přičemž výrobce zapomněl zmínit, že jde o speciální kropenatou variantu. Ať je to jak chce, já je tedy nosit nebudu. No – však taky nejsem Katie Holmes, že…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

53 reakcí na Homeless look mě nebere aneb Velikonoční punčocháče

  1. tutto bene napsal:

    Haha, alespoň si nemusíš v dešti dělat hlavu, jestli máš pocákaná lýtka nebo ne. Vždycky mě fascinovaly ženy, které na punčochách neměly ani kapičku.
    Ale mezi náma, nosit do dobrovolně, to teda ne. Máš recht!

  2. Enka Quanium napsal:

    Po plisnovych dzinach – plisnove puncosky, vrchol elegance! 🙂

  3. Mimo.ň napsal:

    Plísňové punčocháče, to je to, co 21. století dlužilo staletí předchozímu, no ne? 🙂 🙂 Zajímalo by mě, jak by vypadala má oblíbená černá varianta…

  4. Ježiš, to bych šla asi reklamovat. A řekla jim klasicky něco, co si za rámeček nedají. Já mám punčocháče vždycky pocákaný. A teď, co nám přestavují školu, mám jíl občas i ve vlasech.

  5. K. napsal:

    omg, netušila som, že niečo takéto existuje. to si niekto vážne kúpi inak ako omylom??,

  6. Soňa napsal:

    Limitovaná velikonoční kolekce… 😀 😀 Taky jsem netušila, že něco takového existuje…

  7. Petr napsal:

    Přiznejte se, že Vy jste se inspirovala zprávami TV Nova? Když oni mohou mít potravinového inspektora, tak Vy se snažíte založit punčocháčového komisaře.

    Jinak co se homeless looku týkám tak mám dvě hodně zajímavé příhody…

    • Soňa napsal:

      Sem s nima 🙂

      • Petr napsal:

        Hlavně je to zajímavé pro porovnání kde a jak se na člověka dívají.
        Před nějakou dobou, v době, kdy jsem ještě nepracoval na svém a byl jsem vykořisťován zlým kapitalistou, mi sekretářka volala, že si mám jít do prodejny automobilů vyzvednout nové služební vozidlo. Přirozeně volala blbě, pomáhal jsem u příbuzných právě s malováním a protože jsem manuálně velice zručný, vypadal jsem fakt jak prase (svěřili mi jen stěhování a posunování nábytku, kde je malá pravděpodobnost, že něco blbě zapatlám barvou).
        Nějak jsem si neuvědomil že jdu do prodejny známé německé značky (na tři písmena) a ještě pro prémiový model. I když nemohli vědět kdo jsem a pro co si jdu, chovali se k tomu prasátku co vlezlo do prodejny zcela korektně a slušně. (Pravda, když zjistili, že jsem tam nezabloudil omylem, bylo vidět, že si oddechli).
        Vzpomínám při té příležitosti na to jak si šel můj kamarád pro objednanou Škodovku, jeden z prvních Superbů u nás. Je vlastníkem autodopravy a přestože by nemusel, prostě ho baví se hrabat v motorech. A šel tedy do prodejny v montérkách přímo od rozmontovaného náklaďáku. A málem ho do prodejny nepustili.
        Zajímavý dvojí přístup, že?

        • Soňa napsal:

          Ten přístup je fakt zajímavý… Což mi připomíná že v jedné drogerii se ke mně chovají mile a nechají zboží prohlídnout a ve druhé (paradoxně v té u baráku, kam chodím pravidelně) mě sleduje ostraha jako zloděje a k tomu ještě buzeruje, jak mám vzorek rtěnky správně umístit do regálu 🙂

          • Vše je na lidech. Včera jsem šli s manželem nakupovat (potřeboval zcela obnovit šatník). V Domě značkové módy jsme narazili na nesmírně důležitou prodavačky, která se tvářila, že ji obtěžujeme a vůbec byla strašně protivná. Šli jsme jinam, kde jsme utratili značnou částku. Do prvního obchodu už nevstoupím. Ostatně – nikdo tam nebyl… Asi už se to rozkřiklo, že tam prodává protiva…

            • Soňa napsal:

              Já takové lidi vůbec nechápu. Nedokážu se k někomu chovat hnusně ani ve stavu nejvyššího naštvání, natož pak v klidu…

          • Petr napsal:

            Ježiši, krást musíte v té co je DÁL od baráku… 😉

            Jinak mě to zarazilo úplně dokonale. Dodnes to dávám k dobru jako kuriozitu a protože jsme si s oním kamarádem zkušenosti sdělili navzájem, tak vím, že on to k dobru dává také. A pravda je i to, že další Škodovku, i díky tomuto přístupu, již nekoupil. (Ona jeho současná přítelkyně je poněkud náročnější a asi by s tou značkou neuspěl…)

    • Lobuji za silonkového ombudsmana…

      • Petr napsal:

        Já bych se do funkce hlásil, nicméně jsem zastáncem punčoch (to víte, muž), a proto budu punčocháče diskriminovat, nicméně půjde o skrytou diskriminaci.

        • K čertu s vámi muži! Zkuste mít celý den stažené stehno širokým punčochovým lemem se silikonovým páskem a pak mluvte! 😦

          • Petr napsal:

            Přirozeně nesmíte zapomínat na podvazkový pás… Sakra, nějak jsem se zasnil.

            Mimochodem, to co popisujete není skoro nic, zkuste mít celý den kravatu. (Tak, to jsem Vám to nandal.)

  8. Isia napsal:

    To je jasné…utajený secondhand! Možno pani vedúca predajne použila a nenápadne vrátila späť…hádam ich nebude prať, no nie? 😉

  9. Ivana napsal:

    S jarem jdou do obchodů nové kolekce, ne? Tady někdo nepochopil, že se vrací móda plísňáčů, pro změnu punčochových :-))

  10. Luc. napsal:

    Není to plíseň:-)?
    Jako šla bych to vrátit, tohle fakt není hezké a ani moderní.

  11. Desperádo napsal:

    Jo holka… kdybych to věděl, že je to poprvé, tak bych tolik nepospíchal // Kdybys tolik nepospíchal, sundala bych si punčocháče 🙂 ale jak už někdo psal s tou kravatou, ta je taky zlo, vždycky když ji mám na sobě, připadám si jako bé el bé, přičemž tento pocit se posiluje tím víc, čím víc lidí mi říká, jak mi to sluší.

  12. Myyna napsal:

    Chachááá, tak ty jsou ultra hnusný, pardon 😀

  13. Tak to já bych šla hned na reklamaci 😀

  14. Lucifrid napsal:

    Jak je mozny, ze mi tohle uniklo! No to jsou v M&S poklady :D. Je fakt, ze ja tam taky kupovala podkolenky, ale co jsem nasla lepsi v Deichmanovi, chodim tam jenom pro zraso :D.

  15. 747 napsal:

    Tak to mě nenapadlo, že todle divný oblíkání je „homeless style“. Říkám tomu kontejnerová móda a je mi to od začátku podezřelý. 😀
    A helejte, proč nejsou vlastně povolený lesklý punčochy /cháče? Dyk je to pěkný. 😯

Zanechat Odpověď

