Když Vánoce neodcházejí aneb Tady bych se zbláznila…

IMG_0236Kamarádka se právě vrátila z Anglie, kde navštívila (mimo jiné) rodiště Shakespeara – Stratford nad Avonou. A v něm našla obchůdek se speciálním sortimentem, který svědomitě nafotila. Obchod prodává Vánoce. Celoročně. Vánoční ozdoby a dekorace – vše, na co si vzpomenete, si tu můžete vybrat i v parném létě.  Brrr!

Vzhledem k letošní předlouhé zimě mi každé připomenutí Vánoc způsobuje žaludeční IMG_0233křeče. Vánoce mě každoročně frustrují už v listopadu a představa, že bych měla celý rok přemýšlet o barevné kombinaci na stromeček a organizaci 24. prosince, mi nahání husí kůži.

Možná, že existují nějaké skupiny lidí, kteří jsou máklí přes Vánoce, a musí si byty zdobit celoročně nebo se třeba ve volných chvílích balí do vánočních řetězů a do uší si věší baňky. Úchylky jsou různé… Nicméně já jsem VELMI ráda, že naše vánoční ozdoby spočívají bezpečně uložené v krabici někde hluboko ve sklepě…

Pokud máte výše zmíněnou úchylku, navštivte Stratford. A nevíte-li, za kolik dní vypuknou Vánoce, stačí jen mrknout na tabuli před obchodem. Jen doufám, že vevnitř po celý rok nezní“ jingle bééélls, jingle bééélls…“ To by mě takhle v dubnu zaručeně piclo!

Fota: teta Dana (díky za copyright)

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 reakcí na Když Vánoce neodcházejí aneb Tady bych se zbláznila…

  1. Evelins napsal:

    V tom obchodě bych umřela! Já bych chtěla do obchodu s ovocem,kde celoročně člověk chodí bos v bílém písku,popiji drink,má slamak a může jen tak ocumovat 🙂

  2. Petr napsal:

    Nojo, trochu sněhu, trochu Vánoční pohody to chce…

  3. oldwomen napsal:

    Hm, je to vopruz, ale vánoční ozdobičky začínám paličkovat už v červnu. Tedy znásilňovat se k tomu. I když, pomáhá mi to zvládat tropické dny. Už jen pohled na krajkové vločky je takový… ochlazující… Začínat o Adventu by bylo pozdě. Ale o Zlaté neděli už hledáním velikonočních podvinků 🙂 přivolávám jaro a rozháním inverzi.
    Samo, že nešmodrchám jen vánoce a velikonoce. Prokládám si jimi normální práci na herduli.
    Ale z představy celoročních vánoc bych byla ve svěrací kazajce už půli ledna.

  4. Dejnicka napsal:

    Tak já třeba jsem jeden z těch úchyláků, co by klidně měli Vánoce celoročně:-D Stratford si píšu, že musím navštívit;-)))

  5. Tak mě napadá, že to třeba není klasický obchod, ale nějaká terapeutická pobočka psychiatrie… jinak si to neumím vysvětlit… 😀

  6. Chantal Prym napsal:

    Hahaha, také som videla aj v Strasburgu, volalo sa to „celoročné vianočné trhy“ a mali ich tam myslím hneď niekoľko 🙂 Kúpila som si tam zasneženú pohľadnicu…ale pravda, to nebolo po takejto hnusne dlhej zime…ale už sa zdá, že sa ojarnieva…

  7. Isia napsal:

    Tam by som nešla…asi by sa mi zhnusili vianočné ozdoby načisto. Čoho je veľa, toho je moc a preto ďakujem tvojej kamarátke i tebe blogeríno za tieto výstražné články. By ma ani nenapadlo, že niečo také je… 🙂

  8. kejtyna napsal:

    Tak to jsou blázni… Já teda Vánoce moc neřeším. Navíc by ztratily kouzlo, kdyby byly takhle pořád na očích :D. Hezký Vánoce!

  9. Bella napsal:

    Haha, tak to je dobré! I když já radši Vánoce jednou za rok, pořádně 🙂

    http://www.worldbybella.blogspot.com

Zanechat Odpověď

