Moje kosmetické přohřešky aneb Já vlastně žádné nemám…

woman washing hand under runningKamarádka Tuttobene (jen počkej, Tutouši!) mě nominovala do tagu, který bloudí blogosférou a snaží se zmapovat kosmetické prohřešky blogerek. Co se týče stravy, sportování a tabakizmu, to bych věděla hned… Ale moje prohřešky v kosmetice?!

Lámala jsem si s tím hlavu do doby, než přijela na návštěvu dcera. „Hele, nevíš, jestli mám nějaké kosmetické prohřešky? Já o ničem nevím!“ tázala jsem se. Dcera jen protočila oči v sloup: „No to si teda piš, že JÁ vím…“

Tak třeba to, že si odličuješ obličej mýdlem.
A co jako! Je to rychlé a pohodlné! A náhodou používám taky šlehačku od Biodermy.
No – a mezitím mýdlo! Mýdlo!
No a? Když já ti jinak nemám pocit, že mám obličej úplně čistý…
Tak to se pak nediv…
Se nedivím… Dobře, tak si myju pusu mýdlem. Pchá! To je jeden malilinkatý prohřešíček! A dál???
A taky si pořád saháš na obličej…
No, to … sahám…
A neustále si hrabeš rukama do vlasů…
Hmm… Jo, tak to jaksi…taky…
zubtopA ještě si pořád myješ zuby.
Tak – to je náhodou zdravé! Mýt si je po každém jídle a ještě… tak nějak… průběžně…
Dyť už i zubař ti říkal, že si dřeš sklovinu…
Simtě! Ten toho tak ví o mých zubech…
A když přijde návštěva, tak jí skoro vždycky ukazuješ, jak si umíš olíznou loket!
Přestaň! To přece není kosmetický prohřešek! To je jenom můj čirý exhibicionismus! A náhodou to vždycky každý chce vidět.
Pche! Jenom ti chtějí udělat radost! A co když máš tu kůži na loktech drsnou právě proto?
Jako – z toho olizování? Blbost! Nejsem kráva! Ta má drsný jazyk! Já ne!
Cha!
Co – cha! To jako že to jsem kráva?
Ale né….
A dál? Vidíš?! Nevíš!
Náhodou… tak třeba se snažíš ohlodávat si ty umělé nehty a když jsi nervózní, tak si stříháš vlasové konečky nebo trháš obočí, plácáš si do vlasů horu stylingových prostředků a hodně se tupíruješ a taky…
Tak… a DOST! Vážně děkuji  za pomoc, ale myslím, že jsi právě na odchodu. Moc, ale opravdu MOC ráda jsem tě viděla…

www.toplekar.cz
www.kafe.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

28 reakcí na Moje kosmetické přohřešky aneb Já vlastně žádné nemám…

  1. Evelins napsal:

    Haha!!! Mít děti je skvělé 🙂 Kdo jiný je k tobě natolik upřímný :-)??? Nicméně, s tou větou o odchodu… ehm… někdy ji na mě používá moje máma… tak teď nevím, jak to myslela… 🙂

  2. Romana napsal:

    Hele, já jsem čekala, že taky na sebe něco provalíš a ty vypadáš, že seš skoro stejný vzorňák, jako tvoje dcera. Hm. Mně jsi teda ukázala jen převrácené klouby, ale to jste byly synchronizované, takže ti nemá …ehm… dcera…co vyčítat.

  3. mamifi napsal:

    Děti jsou báječný! Já už se taky dozvěděla, že namalovaná jsem hezčí. Ale sorry, mýdlo? Fakt mýdlo??? Měla bys s tím něco dělat 🙂

  4. Lucy napsal:

    😀 Koukám, ž je to všude stejný – bych si s tvojí dcerou asi mohla podat ruce 🙂

  5. Enka Quanium napsal:

    Cely zivot si myju oblicej mydlem a kuze mi z nej neslezla.. ja nevim, co proti tomu lidi maj..

  6. Mimo.ň napsal:

    Ještěže nemám dceru. Syn po půlroce úspěšně postřehl, že jsem opět „sundala“ patku a chodím zpět úplně nakrátko… víc po něm asi nelze chtít. Ad mýdlo: to máš dobrý. Já bych se udrbala, strašně mě po něm svědí kůže. I po „Dove“… mě by teda do reklamy nepozvali. Nebo by to někdo předaboval. (Jen si nejsem jistá, zda by zvládli něco s tím kyselým výrazem, až bych říkala Od té doby, co používám daf… a drbala se jak zablešený klokan…)… 🙂

  7. Sedmi napsal:

    to je dcera hodná 😀
    ale reakce na stres máme naprosto stejné, to mě docela překvapilo, myslela jsem, že jsem sama úchylná na střihání konečků a trhání obočí… jo a nehty, o těch radši vůbec nezačínat 😀

  8. oldwomen napsal:

    Také se odličuji mýdlem. Místo peelingu se drbu namydlenou drsnou houbou. Nehty by mi rostly, kdybych si je nevošoupávala drbáním mulců. Vlastně nerostly. Musela bych si je stříhat, s drápama ručně dojit nejde. Kozy mají jemná vemínka. Ve stresu si natáčím pramen vlasů na prst a když je hůř, tak se škrábu v uchu. A rezignovala jsem na likvidaci šedin. Stříbro je taky barva. Nebo ne?
    Jéžiš, já jsem zločinec. Uvědomila jsem si pleťové masky z jogurtu, žloutky místo šamponu, med místo balzámu na rty……. kde se mohu udat? Bude mi dopřána rekreace ve vazební věznici?

    • Skandál! Když jsi to na sebe tak hezky napráskala, ukládám jako pokání dvě hodiny odpočinku s jogurtovou maskou a žloutkovým zábalem na vlasech! Škrabání v uchu povoleno! 🙂

  9. tutto bene napsal:

    No, to jsem ostuda, já si Tě zaúkoluju a pak málem dorazím s křížkem po funuse.
    Ale zpět, mám ztuhlou šíji od toho jak jsem si marně snažila olíznout loket. Teda USB, ty vždycky hodíš takovou jobovku a já se hned samozřejmě nechám strhnout!!!
    Co se týče prohřešků jseš vážně neposkvrněná světice. Sem tam vyškubnutý chlup se nepočítá, srst není v kurzu.
    Díky:)

  10. dobrotka napsal:

    Jak to, že jsem ten loket ještě neviděla?! A to mýdlo okamžitě vyhoď. Odličovací gely taky pěkně pění, voní a čistí! Ale upřímně, kůže pne i po nich, pokud jí má člověk suchou.

  11. kejtyna napsal:

    Tak to to hezky shrnula a je vidět, že je upřímná :D. Taky si pořád šahám na obličej a vůbec nevím, jak se toho zbavit :/.

  12. Isia napsal:

    Mydlo sa pri umývaní tváre nemá používať? A ja niekedy na ten svoj ksicht používam i sírové mydlo. A čo je adekvátnou náhradou mydla?

Zanechat Odpověď

