Moje jízda šinkanzenem aneb Cože? Fakt březen?

P1110846Prý už je jaro. Říkají to. Nevím… Ráno byly minus dva stupně, a z nebe padaly zase ty divné bílé věci. Příznaky jara na sobě nepozoruji, vyjma jarní únavy, která se nijak výrazně neodlišuje od té zimní… Poslední dobou životem nejen že běžím, ale spíš se řítím ve vlaku, a to nejspíš v šinkanzenu (čímžto nepřímo zdravím kamarádku Tokijskou domovnici.) Jednotlivé dny se mi už značně slévají…

Zastavila jsem se až teď. Donutila mě k tomu kamarádka, která za mnou minulý týden na chvíli zaskočila a předala mi úhledný balíček s mašlí. Nechápavě jsem na ni hleděla. „Dárek? Pro mě? Proč?“ ptala jsem se. Kamarádka na mě zhnuseně pohlédla a pravila: „Jak proč? Vzpamatuj se! Máš přece za týden narozeniny!“ Hluboce jsem se zamyslela. „Já? To jako… že už je… březen?“

Tak jo. Je jaro a  já jsem – jak se nakonec ukázalo –  skutečně měla narozeniny, které jsem hezky oslavila se svou rodinou. A teď už rozhodně uberu plyn, abych neběžela svým časem jako splašený kůň.

PS: Včera mi manžel podle tvrdil, že budou Velikonoce. Cha! Chce mě jen zákeřně časově dezorientovat! Ale já už mu na ty jeho průhledné žertíčky nenaletím! TŮDLE!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

30 reakcí na Moje jízda šinkanzenem aneb Cože? Fakt březen?

  1. Petr napsal:

    Lžou Vám! Nevěřte jim! I ty narozeniny falešně připravili, zákeřně a podle jen aby Vás dezorientovali.
    Mimochodem, máte už ozdobený stromeček?

  2. Taky si myslim, že je nějaká chyba v matrixu… brzo mě taky čekají narozeniny, ale většinou byly spojené s jarním sluníčkem a euforií, ale jaksi… někdo nám prostě změnil kalendář, to je jasný. Natruc sněhu a mrazu jsem si přesto koupila velikonoční výzdobu, ale asi jsem vážně měla vytáhnout tu vánoční…

  3. Evelins napsal:

    😀 skvělé a vtipné jako vždy!!!

  4. Sedmi napsal:

    jo, to je presny… nejak ma ten den cim dal min hodin, nezda se vam? a taky porad nechapu, ze jako uz ma byt za chvili dokonce leto… mam lednovy pocit a nikdo mi to nevymluvi… i kdyz jsem tady dneska nacapala nejake nejspis absolutne zmatene kyticky, ktere se usilovne tvarily, ze jako teda jaro jo…

  5. 747 napsal:

    Jo, budou to vánoce převlečený za Velikonoce. Ježíšek donese horu vajec a zmrská se jak carskej důstojník. Jak by taky ne, vždyť vánoce dvakrát v roce je moc i na svatýho! 😆

  6. Mimo.ň napsal:

    Nedivím se ti – podle počasí to vypadá spíš, že bychom měli sakra rychle začít strojit stromek a voskovat sněžnice… A…… VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!! Aneb Happy Birthday tů jů… 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=sPbytOwXu9A

  7. K. napsal:

    Všechno nejlepší. 🙂

  8. mfrohlichova napsal:

    Takže gratuluji a přeji všechno NEJ!!!!!!!!! a aby se ten čas trochu zpomalil. Mě to posledních pár let nějak začíná děsit – taky se vždycky zhrozím – to už je březen? (taky jsem březňák:), to už je po dovolené? – to už bude advent? A nesnáším tyhle divné předjarně zimní dny..

  9. kocourpes napsal:

    Ve středu jsem kamarádce popřála ať si užije klidné Vánoce a vůbec mi to nepřišlo mimo mísu 😀

  10. Ivana napsal:

    Přeji hezké nadcházející vánoční svátky! :-))

  11. U dvou Verunek napsal:

    Hlásím, že už sněží i v Praze! Nejvyšší čas doplést ten zimní svetr! (a to si ze mě všichni dělalali legraci co s tím teď blbnu…). Veronika

  12. tutto bene napsal:

    USB, všechno nelepší k narozeninám! Podle toho jak už tady hodně vtipálků poznamenalo, neslavíš je na jaře, ale v zimě:D Tož, že Ty si to svištíš novou generací šinkanzenu.

  13. kejtyna napsal:

    Tak blahopřeju k narozeninám! A připomněla jsi mi, že musím popřát zítra kamarádce. Ten čas někdy fakt letí…

  14. Canan Pamuk napsal:

    Rozumím, o čem píšeš. Jedu na vedlejší koleji.
    Gratuluji. Já je mám v červenci, doufám, že zrovna nebude sněžit.

Zanechat Odpověď

