Jak jsem si nevyliftingovala oči aneb Žiju bez PEG a EDTA

IMG_1231Objednala jsem si ledový liftingový oční krém s kaviárem značky Siberica a těšila se, až po jeho aplikaci přestanu po ránu vypadat jako baset (nic proti nim – jsou velmi roztomilí). Dotyčný krém je údajně bez silikonů, parabenů, minerálních olejů, PEG a EDTA, přičemž u posledních dvou zkratek netuším, co znamenají, ale je mi to fuk. Netrpělivě jsem očekávala zásilku.

Jenže… Ráno se mi pod očima objevil červený flíček pod levým okem. Ignorovala jsem ho. Do večera však byl z flíčku flek. Co to – k čertu – je? Příští den jsem se probudila s víčky jako jelita a rudými šupinatými svědivými fleky pod obočím i očima. Paráda! Ten den mi (pochopitelně) doručili vytoužený liftingový krém.

IMG_1237Já však měla úplně jiné starosti. Pečlivě jsem před zrcadlem zkoumala každý milimetr očního okolí a postupně vylučovala cukrovku, choroby ledvin a jiné libůstky, kterých mám jako správný hypochondr v zásobě přehršel. Nakonec jsem přece jen dospěla k názoru, že zřejmě jde o alergickou reakci a pečlivě analyzovala, zda jsem něco nezměnila ve své stravě, kosmetice, čistících či pracích prostředcích. Nic. V březnu kvete jen líska. V mém okolí ne…

Zkrátím to. Sedmý den užívám Xyzal, Calcium, do očí si kapu Sanorin Analergin a na to hnusné šupinaté kolem očí mažu vazelinu, kalciovou mast, rakytníkový olej a přikládám ledové obklady. Je to mírně lepší. Nicméně jsem si naprosto jistá, že to, co v nejbližší době na podrážděné oči nepoužiju, je ledový liftingový oční krém Siberica, i když je bez  PEG a EDTA, ať už je to cokoli. Škoda! Musím uznat, že opravdu moc hezky voní…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

25 reakcí na Jak jsem si nevyliftingovala oči aneb Žiju bez PEG a EDTA

  1. Kajla napsal:

    Vydrž, jsi mladá, ještě ho užiješ. Nevím, co je alergenní v březnu, ale můj muž otéká taky, což je neklamná známka jara.

  2. tutto bene napsal:

    Že by bříza? Těch je Sibiř plná. Není něco echt fajnového i v tom krému?

  3. Chantal Prym napsal:

    Bože, bože, chudiatko, nech ti to skoro prejde. Ja som dnes chytila brutál alergiu na mačku mojej žiačky, asi viacej vylučuje alergénov, keď už je jar…inak na šupinatú kožu je veľmi dobrý tento krém, aj na oči, je čistý: http://www.magister.sk/produkt/detail/produkty-od-a-po-z/lipobase-krem-100g/

  4. Gabriel napsal:

    mám slabost pro černou kosmetiku. a jak se znám, nevydržel bych čekat, než fleky zmizí, a nový krém bych si tam stejně napatlal!

  5. Lenka napsal:

    Vybodni se na Sanorin Analergin, to je dryják z dob komoušú. Zajdi si na oční a nech si napsat Purivist nebo Opatanol a možná i nějakou kortikoidní mastičku na ta víčka.

  6. Ještě chvilku vydržím, pomalu se to lepší….

  7. In your face! napsal:

    Nu, škoda…já si chci nějaký krém na oči od Sibericy pořídit a teď se budu bát! Moje oči jsou celkem citlivé, tak uvidíme.

  8. podobka napsal:

    boze, boze.. kto vam tento sajrajt naordinoval? som ocna lekarka, a z tejto celkovej ponuky by som brala claritine a opatanol, v tazsom pripade kortikosetroidy, hlavne ale treba patrat, preco problem vznikol.. a to vobec nemusi byt alegria, staci stary dobry stres

  9. 747 napsal:

    No jasně, nic proti basetům, ani jiným čoklům a třebas i setům… 😉 Klikáme. 🙂 Klikáte? 😛
    Taky mám občas problém s natékáním očí a stále nevím co to vyvolává, ale zato už aspoň vím, co mi vždycky zabere – buďto mast Belosalic nebo obyčejný olivovový olej (extra virgin -pochopitelně, jak by řekl sg. Emanuelle!) 😆

  10. Bacha na syndrom karpálního tunelu!!!

  11. mfrohlichova napsal:

    Asi bude něco ve vzduchu – jestli je to jaro nevím. Ale bohužel začínám mít taky nepříjemné pocity v očním okolí a to používám oční krém, který mi v mrazu skvěle fungoval – nevím, co se děje – nejspíš rychlé změny teplot a probouzení se břízy taky. Jsem se těšila na tu recenzi, protože taky se teď snažím fungovat bez silikonů – tak doufám, že se brzy vyléčíš a výživa ze Sibiře Ti pomůže k mladé krásné pleti…..jsem slyšela taky, že sanorin je dryák – když jsem ho chtěla koupit do nosu v lékárně, tak mě paní magistra odrazovala, že by to už měli zakázat – či víš – přitom funguje a je levnější o půlku než ostatní kapky – tak nevím, jestli to není nějaká propaganda :). Složení léků totiž studovat odmítám..

  12. Canan Pamuk napsal:

    USB, mám intimní dotaz: pytlíkuješ nebo kořenkuješ? viz u mne

Zanechat Odpověď

