Skvělý outfit na koncert aneb Jsem asi úplně out…

Do divadla?

Do divadla?

Internetový eshop Fashion Days nabízí (podle svého vlastního tvrzení) limitované kolekce světových návrhářů s dech beroucími slevami. Každý den vypouští na své stránky další kampaně, jimž přiřadí nějaké označení. Moc se s tím nemažou… 

Takže tu máme třeba Výjimečnou módu pro vyvolené (kdo by nechtěl být vyvolený) nebo kampaň s názvem I doma můžete vypadat skvěle (pochybuji), případně Svěží nádech do nové sezóny (nadechnout bych se už opravdu potřebovala).

Včera jsem rozklikla v očekávání banner s názvem Outfit na koncert s myšlenkou, že hezké šaty se hodí vždycky a…

detail_1

listing_2CA0LIYIXlisting_2CA6VCYEXuntitled

zoom._1

.

NO TOTO! Asi jsem nějak zaspala módní trendy…

V čem chodíte na koncert vy?

Fotky: http://www.fashiondays.cz/campaigns/
Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

33 reakcí na Skvělý outfit na koncert aneb Jsem asi úplně out…

  1. Petra napsal:

    Možná je to na koncert jiného hudebního žánru, než jaký jsi měla na mysli… Akorát mě nenapadá, k jakému hudebnímu stylu by tyto outfity hodily 🙂
    Já chodím na koncerty vážné hudby v dlouhé černé sukni a černé krajkové halence. A občas taky zírám, v čem tam někteří (a některé) dorazí.

  2. . napsal:

    koncert může být rockový, punkový… chce to přemýšlet

  3. Isia napsal:

    Hihi…no to prepískli poriadne. Mali aspoň upresniť o aký koncert ide, aby som si náhodou tie neforemné modré šaty nevzala na seba na koncert vážnej hudby. Ale ani na rockový koncert si ich neviem tak úplne predstaviť. No čo, asi som OUT!

  4. Chantal Prym napsal:

    Omfg, určite ne v ceplákoch jak sedlaňa! Akože ja v džínsoch v pohode, lebo ja chodím na rockové koncerty ale tak keby som išla do filharmónie, tak blúzku a sukňu alebo tak dačo, ne? Ale hentie návrhy sú absolútne mimo.

  5. Petr napsal:

    No já osobně se přirozeně považuji za vyjímečného a zajisté i vyvoleného a proto jsem se v odkázaném obchodě velice rozhodoval, co si vybrat. A vážně si myslím, že na důležitá jednání změním oblečení. Vzít si přece například toto: http://awesomescreenshot.com/0e110tyj84 tak to je jasné, že jste hodně vyjímečný.

    (Technická poznámka pro vybrané uživatele: Výše uvedené je míněno jako ironie a zábavná vsuvka. Chápu, že vyjímeční muži nosí nevkusně potištěné košile a nedomnívají se, že by byly nevkusné. Stejně tak si hluboce vážím těch, kteří ten hnusný hadr vymysleli.)

    • Čím víc nášivek a potisků, tím mužnější! Gratuluji k dobrému vkusu! 🙂

      • Petr napsal:

        Nejen mužnost je projevena onou nádhernou košilí. Bylo vybíráno z kategorie pro vyjímečné a vyvolené a to přeci hovoří za vše.
        Kdyby například při včerejší inauguraci zúčastnění vybírali v uvedené kategorii, myslím, že by se jednalo o neopakovatelný zážitek.
        Určitě by pobavila.

    • Mimo.ň napsal:

      A hlavně tam má letopočet římskýma číslicema! Pro začátek by se vyplatilo vyzkoušet nositele, zda vůbec ví, čím se PRSÍ… a souhlas, tahle košile je fakt eště tak do kolonky „I doma můžete vkusně strašit“. 🙂

  6. Alys napsal:

    To musí být jedině outfity na koncert Maxim Turbulence! Netušila jsem, že jsou ještě pořád natolik v kurzu, aby si jejich fanoušci vysloužili vlastní módní kolekci na podobném shopu, ale naštěstí tohleto díky své vášni pro metal řešit nemusím:). Ale kdyby na metalový koncert dorazila slečna v těch ..ehm.. nasrávačkách? a na jehlách, asi bychom se pobavili všichni a rozhodně by se cítila výjimečně a středem pozornosti, to jo:D
    (A na koncerty vážné hudby chodím v sukni a halence.)

  7. Ann napsal:

    tak tohle mne vážně pobavilo 😀 hahahaha 😀 v tomhle na koncert? to by nevymyslel ani ten nejfantasknější sci-fi autor. já obvykle chodím v tom, co mám zrovna našpiněné – pokud se tam tedy kouří. jinak ta stránka je vůbec zajímavá. zajímalo by mne, kdo jim ty „úžasné! názvy kampaní vymýšlí

  8. 747 napsal:

    Hm, asi nerozumím nejen modernímu umění, ale ani módě. Ne asi, rozhodně! 😳 V tomhle teda ani v noci na jabka!

  9. Jana napsal:

    hahaha…ta napravo na koncert tak leda do lecebny dlouhodobe nemocnych…vypada jako pecovatelka:D

  10. mfrohlichova napsal:

    Co se týče kreativity reklamních sloganů – bývám opravdu často překvapována, co je možné vymyslet….Opravdu nevím, na jaký koncert bych si uvedené oblečení vzala – došly mi nápady :). Asi jsem taky mimo. Byla jsem v Berlíně na koncertě vážné hudby ve filharmonii (v neděli dopoledne) – vyfikla jsem se, jak jsem jen nejlíp uměla a jen jsem čuměla….Tam oblečení taky nikdo neřeší, turisti tam chodí s báglama, nosí se džíny – sukně se teda taky občas objeví.

  11. ladyesik napsal:

    😀 Záleží na koncertě, ale je dobré sledovat, jaký typ se člověku ihned vybaví. Vážné hudby, neno rockový?

Zanechat Odpověď

