Nejlepší rozhodnutí života aneb Velmi špatná otázka

ruce-svatebni-prstynkySeděla jsem se svými přáteli v hospodě. Šest manželských párů.  Konverzace hladce plynula, pivo pěnilo a meteorologové v televizi slibovali oteplení a slunce. Třetí pohled na dno sklenice ve mně probudil nutkání znát pravdu. Všem mužům jsem postupně tak, aby to neslyšeli ostatní, položila tu nejblbější možnou otázku: „Hele, můžeš mi prozradit, jaké bylo nejlepší rozhodnutí tvého života?“ Bohužel, mohli…

Muži v hospodě ztrácejí ostražitost. Neodhadli, co chci logicky slyšet. Bojím se, že byli skutečně upřímní…  Mezi svá nejšťastnější životní rozhodnutí řadili: změnu práce, odhodlání začít sportovat, přestěhování, postavení domu, věnování se novému koníčku a složení řidičáku na motorku.

Doufám, že souhlasíte, že ani jeden neodpověděl správně! Aspoň JEDNOU přece mělo  jasně zaznít: „TO, ŽE JSEM SE OŽENIL!“ Nebo snad … ne?

Pacholci jedni pragmatičtí! Rosamundu Pilcherovou na vás!

Foto: fotoadresar.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

37 reakcí na Nejlepší rozhodnutí života aneb Velmi špatná otázka

  1. Meduňka napsal:

    A pak, že nejsou všichni stejní! Jsou!

  2. mamifi napsal:

    Sice nevím kdo je Rosamunda, ale zní nebezpečně 😀 Ale na jejich obranu…já taky nevím, jestli bych řekla, že nejlepší tozhodnutí bylo se vdát… Taky na mě pošleš tu (pod plachetkou) osobu?

  3. Chantal Prym napsal:

    :-DDDD Hahaha, že strácajú ostražitosť 😀

  4. vimneok napsal:

    googlila jsem ale pořád nechápu tu Rosamundu?

    • Rosamunda Pilcher je britská spisovatelka a myslím, že na Primě furt dávají filmy podle její předlohy – jsou to strašlivě romantické příběhy pro ženy. Nikdy na to nevydržím koukat déle než deset minut a pak mám strašný záchvat smíchu…

      • dobrotka napsal:

        Ježíši a já myslela, že je to Němka, která píše o Anglii. Babička na ty filmy kouká pořád dokolečka a jsou německé. Hlavně jsou tedy dost nablblé, proti nim jsou i harlekýny na nobelovku. Při mé smůle běží skutečně pořád, už je dávají i odpoledne, což znamená, že dříve nebo později shlédnu všechny. I když lepší než Walker Texas Ranger, kterým mě mučila při předposlední návštěvě. Při poslední jsem jí vyndala baterky z ovládače, tak byl klid.

  5. Enka Quanium napsal:

    No, tak ti pekne dekuju.. polozila jsem tuto otazku sve drahe polovicce a dozvedela jsem se, ze vzit si pejska z utulku. Tak nevim, jestli mam byt nasr..a nebo ne..

  6. tutto bene napsal:

    Ty brďo, ty seš drsňák! Taková zákeřná otázka pro chlapy. Ikdyž ten tvůj sociologický průzkum v hospodě u piva má něco do sebe, Budeš pokračovat? Rozhodně bych jim ale nekladla otázku ohledně nejhoršího životního rozhodnutí. To už by nemuselo skončit jen lehkým rozčarováním:)
    USB, ty dáš tři piva? Máš můj obdiv!

    • No, ale pak se strašně chechtám úplně všemu a popadá mě touha kutálet popelnice, které cestou z hospody potkám nebo chci zkusit,jestli vyběhnu na střechu zaparkovaného auta atd… Ale manžel už si zvykl a koriguje to…

  7. dobrotka napsal:

    Hele, já se nechci chlubit, ale teď jsem zařvala na muže, co bylo jeho nejlepší rozhodnutí života. Pravda, nemá v sobě ta tři piva, ale včera vypil s mým otcem a švagrem flašku dvanáctiletého rumu a vstával před dvaceti minutami, tak bych řekla, že je dost zdecimovaný, aby nelhal. Po chvíli usilovaného přemýšlení, které hrozilo v obnovení spánku (stále leží v posteli a naříká), z něj vypadlo, že pozvat mě na naše první rande. To jde, ne?

    • Šťastná to žena! Hýčkej si ho,je to unikát…

    • oldwomen napsal:

      Kecá, 😛 chce z vás vyrazit česnekačku a nebo jiný vyprošťovák.
      Ve stavu akutní iontové disbalance už nemají ochromené centrum výmluv, jako je tomu ve chvílích, kdy se vesele intoxikují. Naopak, mám pocit, že ráno po prohýřené noci jim centrum výmluv a polopravd jede na dvě stě procent. To je snad jediná chvíle, kdy říkají přesně to, co chceme slyšet 🙂
      Mluví ze mne léta praxe a naslouchání. Čtvrt století turnusové práce v jinak čistě pánském kolektivu. 😀

  8. Zaútočila jsem na vlastního otce, a ten řekl: No, vzít si tvoji maminku,.. ne. 😀 Ale aspoň věděl co se má říkát, ne? (Pak mi řekl, že to bylo vyrobit si mě, takže já jsem spokojená :-))

  9. Jana napsal:

    Ha…no asi jim to ani neprislo mysl:)
    Ale abych se jich zastala, nemyslim si, ze kdyby ses zeptala na to same
    jejich manzelek, odpovedely by Ti, ze jejich bylo vdat se….hmmm, leda, ze by ses
    ptala Victorie Beckham a nebo Kate Middleton:DDDD

  10. mfrohlichova napsal:

    Skvělý průzkum…ono málokdy člověk dostane tu odpověď, kterou by rád slyšel, když se ptá chlapa. Navíc ve víně (i v pivě) je pravda a naši muži jsou často až netaktně upřímní a pravdomluvní :)…přesně tak Rosamundu na ně a přihodím i brazilské telenovely:) – nikdy nechápu, že to jako někdo může myslet vážně…

  11. zarox21 napsal:

    No já bych se snad ani neptala… Po těch 30 letech si pořád nechci kazit iluze. 🙂

  12. Witch napsal:

    S Rosamunde by to byla těžká kruťárna! 😀 Nojo, nebezpečná otázka…

  13. Isia napsal:

    Heh, opýtam sa tú otázku svojho kamaráta študujúceho za katolíckeho kňaza. Čože mi asi tak odpovie?

    • Nóóó…tak to jsem vážně zvědavá…

      • Isia napsal:

        Tak som sa pýtala. A nemala to robiť. Ten koťuhák jeden, odhalil asi môj úmysel a tak s pobaveným úsmevom jemu vlastným odfrkol: „Najlepšie rozhodnutie môjho života? Život bez žien! Kto už by to vydržal mať na krku takú utrepanú hádavku akou si napríklad i ty?!“
        A bola som vybavená. Myslím, že som si nevybrala správny objekt otázky… Asi číta tvoj blog blogeríno, inak nechápem, ako mu dotrklo z akej príčiny sa ho to pýtam!

  14. Dana napsal:

    Nedávno jsem tutéž otázku slyšela v jedné divadelní hře. Manželka položila hlavnímu představiteli Jiřímu Bartoškovi stejnou otázku a on bez zaváhání odpověděl: Na to si pamatuji velice přesně. Bylo to18. května 1995, v ten den jsem se rozhodl, že nikdy nepřestanu kouřit :-).

  15. Desperádo napsal:

    Sám nevím, jak bych na takovou otázku odpověděl. Asi bych se přímé odpovědi vyhnul s odbočkou k tomu, že věřím tomu, že to opravdu nejlepší rozhodnutí v mém životě mě teprve čeká :))

Zanechat Odpověď

