Sbírka minulých okamžiků aneb Nechcete se podívat?

albumMá ji doma snad každý. Soukromou sbírku strnulých okamžiků, zvanou album. I když – s digitalizací se začíná pomalu vytrácet. A většina ji ráda předvádí svým návštěvám, což dotyčné záhy velmi znudí. Jednotlivé fotografie všech rodin jsou si navzájem dosti podobné a nevyčíslitelnou hodnotu mají spíše pro zúčastněné osoby.

A tak ve sbírkách můžete spatřit miminko Mařenku s dudlíkem i bez, na nočníčku a Mařenku ležící spící. A tady už je náš Jeníček před stanem, za stanem i ve stanu a tohle naše Janička a Hanička v moři (na zvlněné vodní hladině dvě naprosto stejné neidentifikovatelné mokré kebulky).

Tohle je naše máma u hradní zříceniny, před hotelem, u palmy, na horách, a tohle byl TAK vydařený večírek, že jsme se všichni málem potrhali smíchy (na hlavách karnevalové čepičky, v nichž každý vypadá jako Pinocchio).

Jak říkám, nemám většinou příliš ráda prohlížení cizích vzpomínek. I když –  i já mám samozřejmě album fotografií. Jsem na nich coby miminko s dudlíkem i na  nočníku, před stanem, hotelem, na horách, u palmy i u hradní zříceniny. Taky jsem zachycena na mejdanu v papírové námořnické kšiltovce.
Hmm… jen tak mimochodem – na některý fotografiích vypadám mimořádně dobře… A víte co? Nechcete si je náhodou prohlédnout?

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 reakcí na Sbírka minulých okamžiků aneb Nechcete se podívat?

  1. 747 napsal:

    Rozhodně! 😀
    Mně se celkem prohlížení cizích fotek líbí, jen jich nesmí být nadlimitní množství a musejí být něčím zajímavé i pro mne – vztahem k těm lidem, místu, době.

  2. vimneok napsal:

    jo jo… a teď je těch fotek tisíce a jsou jen na počítači a to kouzlo se někam vytratilo…

  3. Mimo.ň napsal:

    NÁHODOU bych ráda – asi jsem úchyl, já starý cizí fotky miluju… dokonce je sbírám. Dost možná to bude tím, že nemám téměř žádné vlastní, nevím. Ale je fakt, že na návštěvy obecně rodinná alba fungují jako paralyzér. Poměrně spolehlivý 🙂

  4. Canan Pamuk napsal:

    Ha! Děkuji ti za tvůj dnešní like na mém blogu u fotky mého roztomiilého…nejroztomilejšího chlapečka s bryndáčkem. Chceš vidět ještě nějaké další fotky chlapečka?

  5. Soňa napsal:

    Chceme si je prohlédnout! Což mi připomnělo, že bych dneska mohla taky nějaké album vytáhnout a prošpízovat 🙂

  6. kejtyna napsal:

    Já si teda pořád udržuji fotoalbum. Ty digitální moc nemusím, možná mi přijdou neosobní. A taky si ráda prohlédnu ty cizí.

Zanechat Odpověď

