Není lepidlo jako lepidlo aneb Jak si pořádně slepit vlasy…

IMG_0966Když jsem byla dítě, registrovala jsem pouze dvě lepidla – Drago a Kanagom. Drago bylo bílé, vonělo a chutnalo sladce (jasně, že jsem ho zkoušela) a Kanagom páchl lehce omamně a vytvářel na rukou teňoučké zasychající krusty, které se báječně loupaly. Dnes je na trhu lepidel přehršel. Kdo by to řekl, že jednou budu používat „lepidlo“ i na vlasy. Vlastně dvě lepidla.

Obě používám, pokud chci vééélký objem vlasů. Lepidlo lehce vymáčknu do dlaní, rozetřu a aplikuji opatrně ke kořínkům. Poté slepené ruce složitě vytáhnu z účesu a pečlivě umyju. Tuto metodu používám výjimečně – vlasy jsou u hlavy přece jen slepené (kdo by to byl u lepidla řekl…) Čím méně přípravku, tím lépe…

První je Schwarzkopf, Got2b Glued Spiking Glue – voděodolný gel na vlasy – lepidlo. Konzistenci má zhruba jako Drago, jen voní kapku ovocně a není sladké (ehmmm)… Reklama praví že je testované ve větrném tunelu. U toho bych chtěla být! Přípravek je prý určen především pro vytváření vlasových bodlin, ale to přenechám s chutí ježkům.

lepidlo-kanagomA pak je tu TONI & GUY, Firm-it hair glue. Textura opět podobná Dragu, vůně sladce nakyslá a chuť má se blíží mouce rozkvedlané ve vodě. Je ještě silnější než Got2b a používám ho opravdu v menším než malém množství.

Pokud znáte nějaké další dobré „lepidlo“ pro tvorbu účesů, dejte mi vědět. Ráda zaexperimentuji. Jen mi, prosím, nedoporučujte sekundové lepidlo a Pattex. To už za vás udělal můj manžel…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

33 reakcí na Není lepidlo jako lepidlo aneb Jak si pořádně slepit vlasy…

  1. mischka napsal:

    Týýjo, to jsem tedy těžce out! O lepidle na vlasy jsem v životě neslyšela…

  2. Mám vlasy dlouhý a jemný. Jakejkoli pokus je trochu přizvednout (i z rukou kadeřnice) se bohužel nikdy nepoved. Největší fiasko byl můj maturitní ples, kdy po dvouhodinovým tvoření drdolu kadeřnicí (která první hodinu statečně polykala a druhou hodinu již otevřeně hlasitě vykřikovala peprné nadávky), kdy mi vždy po patnácti minutách vyletěly všechny vlásenky ven a nakonec, když na to nanesla, lepidla, tunu laku a všeho možnýho, se můj drdol stejně po dvou hodinách plesu rozpad. FOtky jsou víc, než zajímavé.

  3. jirazkova napsal:

    To loupání Kanagomu z prstů jsem milovala 🙂 Ale vlasy si nelepím, jsem na tom asi jako dennidavkaironie 🙂

  4. vimneok napsal:

    teda a nechceš někdy hodit fotku svých kreací? 😀

  5. Ty vážně sežereš všechno 😀 Za mě dost vrčel Herkules…

  6. 747 napsal:

    Dozvídám se tady vskutku neuvěřitlené věci! A to lepení je dobrý k čemu? A jak se to pak z hlavy odstraní? Škrabkou, fénem, ředidlem??? 😯

  7. Petr napsal:

    No výběr je velký. Například stránka http://www.5m.cz/cz/lepidla/ uspokojí i skutečného lepidlového labužníka (ve výběru jsou i epoxydové pryskyřice!).

    Jinak pro experimentování mohu doporučit mojí oblíbenou úpravu účesu přípravkem Braun. Zvládnu jí i já a nemusím chodit k holiči. Pouze nastavím délku zástřihu a „pročísnu.“ Následná údržba účesu je při mé oblíbené délce zástřihu 2 mm poměrně nenáročná.

  8. Pingback: Rozvláčná vlasová reakce « Oldwomen’s Blog

  9. Mimo.ň napsal:

    Nejdelší vlasy mívám, když měří cca 1 cm. Takže lepit není co.
    Ale prsty dohromady bych si slepit cvičně mohla, to zas jo. Plovací blány, a ttaque 🙂 Takže… Kanagom? 🙂

  10. kejtyna napsal:

    Nemám ráda tyhle lepidla :). Pokaždé to skončilo divně splihlými vlasy a umýváním hlavy každý den, takže lepidla vynechávám :D,

  11. Witch napsal:

    Mám jemňounké vlasy. Už jsem trochu v letech, bohužel pořád na veřejnosti, tak to zkouším se zrakovým klamem, jakože mám kolem hlavy načechráno. Kupuju nejlevnější gel na vlasy. Ty jsou po nanesení mokré. Vyfenuju aspoň trochu, nechám doschnout, kulmuju. Na natáčky není čas. Pokud možno geluju 2x. A jde to. Občas mne opadne zoufalství a hledám tužicí pěnu, která se dala s gelem zkombinovat. Nebo držela sama. Jsou to jen lepidla, začerňují mi hřeben (myju si vlasy po sedmi dnech, takže i trocha prachu). Odkud jsem vzala tu jedinou, co gelu pomohla, už dávno nevím, zázrak se udál asi před 5 lety.
    Jo, fikaně jsem si zastřihla dlouhé vlasy u uší a zbytek dávám do drdůlku, takže kolem tváře dělám vlny jako v baroku, po rozčesání to ujde. Ostříhat ale všechno, beznadějně splihnu. 😦
    No a to nejlepivější a nejvíc tužící v historii vlasových pokusů byl celaskon ampule pro injekce. Bacha, dělá to hřebíky, radši na mokré vlasy…

  12. Anna Ananasová napsal:

    A když se dá na vlasy sekundové lepidlo, začnou hořet – true story…

Zanechat Odpověď

