Kiss kiss beng beng aneb Úplně klidně tě políbím…

IMG_0950Dlouhotrvající,  nestíratelná, neslíbatelná… Prostě POŘÁDNĚ držící rtěnka. Jeden ze snů žen, vizážistů, travestitů a dozajista i zaměstnanců restauračních zařízení, kteří musí mít z barevných otisků na hrníčcích a skleničkách noční děsy.

Zkoušela jsem už leccos. Řadu „nestíratelných“ rtěnek z běžných drogerií. Někdy bez valného účinku, jindy mě přípravek odměnil alespoň pocitem silně vysušených rtů a barevnými žmolky, které se nechutně sesunuly ke koutkům. Kdysi jsem zakoupila i nějaký „lak“ na rtěnku, který DĚSNĚ štípal a vytvořil mi v okamžiku módní duck face, aniž bych o to jakkoli usilovala.

IMG_0956Nedávno jsem zakoupila Rossetto tatoo od Collistar. „Dlouhotrvající“ hydratační rtěnku. A hle! Ono to funguje…

To nejdřív nanesete lehce zabarvenou bázi, minutu počkáte a pak natřete rtěnku. Ano – jistě, že se taky setře. Ale vydrží  dost dlouho, nevysušuje a má lehce nasládlou chuť! Velmi milé překvapení! Jediné, co mě lehce mate, je nálepka na krabičce nestíratelné rtěnky, která beze studu hlásá: Pomáda na rty. No… asi ztraceno v překladu…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Kiss kiss beng beng aneb Úplně klidně tě políbím…

  1. tutto bene napsal:

    USB, já žádnou rtěnku nepotřebuju!!!
    Collistar je dobrý a toto vypadá víc než dobře. Kam se mám vydat do Douglasu, Marionaud ……?

  2. kejtyna napsal:

    Téda taky jsem žádnou fungující ještě nepotkala. Zní to slibně :).

  3. Justina napsal:

    Collistar ma jednu z najlepsich riasenek – Infinite, vrelo odporucam… Musim niekedy vo fannku omrknut aj tento ruz 🙂

  4. Lucifrid napsal:

    Ta řasenka, co jsem od nich zkoušela byla propadák, ale na tu rtěnku si mě nalákala :).

  5. Canan Pamuk napsal:

    Já mám rtěnku, tónovací krém a automatickou tužku na oči. Ty první dvě standard, moc to nepoužívám, ale tužka na oči je fantastická! Krásně tyrkysová, mastná, bezvadně se otírá, dá se pěkně rozetřít a na konci má malinké ořezávátko.
    Ale mám tenké rty, potřebovala bych radu na tu duck face rtěnku, USB, nahoď značku!

  6. 747 napsal:

    🙄 To já se tu ztrácím už v první větě….

  7. mfrohlichova napsal:

    Ta pomáda na rty mě fakt pobavila :)…Bezva tip, většinou mám stejnou zkušenost s vysušujícími rtěnkami a jednu dobu jsem na rtěnky úplně zanevřela…příště se podívám v Douglasu na ty rtěnky…

Zanechat Odpověď

