Pomocníci v mé domácnosti aneb Pořiďte si je také…

shutterstock_61539799-34a68Já i moje kamarádky máme už spoustu let pomocníky v domácnosti. Jde o muže a ženu, kteří jsou nemírně výkonní a spolehliví. Vykonají spoustu práce a my se máme dobře. Nemůžeme si je vynachválit.

Zatímco oni žehlí, vaří a uklízejí, až se z nich kouří, my si konečně můžeme v klidu nalakovat nehty a přečíst nejnovější módní časopis. Muž se jmenuje Seto a žena Ono. Jsou Japonci.

prachovka-pokojska_5_1Těžko říct, kdo z nich je pracovitější. Zatímco sousedka Karla tvrdí, že Seto poslední dobou trošku stagnuje, sousedka Irena se domnívá, že Ono je ve vrcholné formě.

Pomocníky v domácnostech nám zařídili naši milovaní manželé. A protože se oba Japonci stali součástí našich rodin, v nichž nalezli pracovní příležitost, muži o nich s námi často mluví.  „SE TO uklidí později,“ oznamují nám. Nebo:“ONO SETO vyžehlí zítra…“

Jsem oběma svým pomocníkům nesmírně vděčná a vřele vám je všem doporučuji. Nebo – už je máte taky???

Foto 1: www.brana-bydleni.cz
Foto 2: www.ptákoviny.cz 
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

44 reakcí na Pomocníci v mé domácnosti aneb Pořiďte si je také…

  1. mischka napsal:

    Jj – dva Japonci: Ono Seto a Ono Samo :-))) Ten druhý se vyskytuje hlavně v domácnostech s malýma dětma, kde občas upadne panence hlavička či odprýskne roh omítky, kde je to nejvíc vidět 🙂

  2. Evelins napsal:

    Haha, já čekala jaké technické vymoženosti z toho vyjdou a nakonec koukám, že i já jsem natolik stepfordská panička,, že i já tyto pomocníky mám!!!

  3. vimneok napsal:

    Hahahahahahaaa to jsi mě po ránu pobavila 😀 díky… jasně, že je máme taky…

  4. tutto bene napsal:

    Haha, dobrý, tihle dva pravidelně docházejí i k nám. Pokud je muž v dobrém rozmaru zavítá i SER NA TO. Toho mám nejraději:)

  5. mfrohlichova napsal:

    :-D. Nevím, jak to ONO a SETO stíhají, když pracují v tolika domácnostech. Je to zajímavý trend – já o nich nemluvím nikdy, za to naše děcka a taťka furt. Jéžiš, já chci taky Sera, kde se najímá 😀
    Tenhle post mě teda fakt rozesmál! Díky, v tomto hektickém pondělku to byl balzám….

  6. olivia napsal:

    Počula som, že Japonci sú pracovne veľmi efektívni, ale ako títo dvaja stíhajú vypomáhať vo viacerých domácnostiach po celom svete, je obdivuhodné.

  7. Petr napsal:

    I já, ač muž a tedy v diskuzích na tomto blogu jako růže v trní, musím říci, že jsem své drahé polovičce ony pomocníky pořídil a je zcela jistě spokojena.
    Ač musím konstatovat, že na ně asi někdy zapomíná. Pokaždé, když jí, přirozeně s taktem mě vlastním, upozorním na jejich existenci, tak velice často zmlkne a zrudne, někdy i zuby zatne.
    Zřejmě si uvedomuje, že na ně zapoměla. Ale jí jí to, hloupoučké, nijak nezazlívám, vždyť zapomínat je nejen lidské; i ženy mohou…

    (Tak a teď to někdo vytrhne z kontextu, přenese na nějaké feministické stránky a konečně budu moci soutěžit v soutěži o největšího šovinistu roku)

  8. Alis napsal:

    Hlásím, že oba přebývají také u nás !!!

  9. Sakra, Japonce mám doma dva…a nic….je fakt že se jmenujou trochu jinak…jdu hledat nové spolubydlící….uklizení mě už nebaví, poslední dobou….

  10. oldwomen napsal:

    Áááááááááách, já už měla o pana SE obavy. A on je ženat a bydlí momentálně u vás. Manžel jen vyhlíží, protože SE dodělá, SE udělá, SE zmákne….
    …. za manžela, jak jinak. Já teda maltu míchat n e b u d u.
    Bydlíval u nás i pan To-je-fous-to-je-hned, ale já hloupoučká a marná jej zahnala drzými řečmi plnými jedových ostnů. Býval to manželův nejlepší kamarád a věrný druh pana SE. Paní ONO u nás nepřebývala a pan SAMO také ne.
    Nedávno jsem pana SE přivolávala zmínkou u sebe. Jsem v klidu, žije v dobré domácnosti.

  11. dobrotka napsal:

    Konečně jsem přišla na to, kde je chyba. U mě bydlí jen MAKO-JAKO-PAKO82 a podle toho to vypadá. Vzhledem k probíhající dIskuzi ale jasně deklaruji, že SETO a ONO nechci a požaduji upgradovanou verzi SERNATO!

  12. vidoulsky napsal:

    Japonci už nebyli, máme Španěla Maňanu.

  13. monicainessence napsal:

    😀 super. u nás sa vyskytuje SAMO SATO, ale nie na upratovanie, ale v prípade, že sa niečo pototo a neviem prísť na to prečo sa to pototo 🙂 ale idem ho aktualizovať na vyššiu verziu asi, keď tak čítam, nemyslím, že by bol využiteľný tak čisto jednosmerne

  14. 747 napsal:

    Ty dva nafintěné všudybýlky nesnáším. Práce po nich zůstane vždycky na mě. Raději je už ani k ničemu nevolám. :mrgreen:

  15. Eva napsal:

    A ja som si myslela, že Japonec SA je len u nás…

  16. Tak já musím smutně říct, že žádné takové pomocníky doma nemám 🙂 Můj báječný muž několikrát denně říká Jooo,, Hneeed, Já to udělám, Hned jdu na to… nevím, jak se to pokaždé zvrtne, ale končí to větou Proč to děláš, vždyť já BYCH to udělal…

  17. Tak u vás sa Seto schováva? Ten nevďačník pred týždňom povedal, že ide nakúpiť a už sa nevrátil…najprv som sa prirodzene bála o jeho život…a včera kvôli nemu môj milovaný priateľ musel vstať od počítača a urobiť prácu po týždeni čakania zaňho!!! NEODPUSTITEĽNÉ!!!

  18. hewena napsal:

    Asi jsou klonovaní, taky u nás bydlí, a jsem na ně tak milá, že jim někdy jdu i pomoci:))))

Zanechat Odpověď

