Co mě naučila blogosféra aneb Půl roku poté…

6066050-muffin-with-pink-icing-and-a-candle-suitable-for-birthday-valentine-day-or-celebrate-a-jubileeDnes mám malé výročí. Blog U stárnoucí blogeríny slaví půl roku. Kojenec si prý v šesti měsících neustále něco brblá, mručí, brouká, slintá, fouká z pusy bubliny a mlaská. No prostě – celá JÁ! Zatím se pořád ještě rozkoukávám. A doufám, že se z kojence stane i „ostřílené“ batole…

Za půl roku mě blog naučil několik věcí:

.

  •  že existuje spousta fajn holek a že i v blogosféře lze najít kamarádky (no, však vy víte…)
  •  že jsem schopna díky článkům bloggerek utratit ještě větší finanční částky za různé kosmetické výrobky které VŮBEC nepotřebuju…
  •  že OKAMŽITÁ zpětná vazba je opravdu báječná věc!
  • že widgety, tagy a pluginy NEJSOU sprostá slova…
  • že existují zkratky jako BTW, WTF, FB, DDD, TVL atd. A  že už mě komentář:“ btw. jak se to dá tady followovat bez možnosti fb“ nevyděsí k smrti a nemusím volat pro překlad přítelkyni na telefonu…
  • že umím udělat smajlíky (teda jen ten jeden klasický vytlemený koblih)…
  • že mi můj muž stále častěji vyhrožuje vypnutím MÉHO počítače a odvlečením mě kamkoli pryč, ale hlavně co nejdál od blogu…
  • A taky mě dokáží rozesmát nejen samotné příspěvky bloggerek, ale i fascinující reakce  některých návštěvníků, kteří daný příspěvek evidentně nečetli a pouze tímto  způsobem žadoní o klik na svůj blog:

309092_162593807161879_855336598_n

U PROTIVNÉ BLONDÝNY pod kritickou recenzí abnormálně ošklivě tvarovaných nehtů  pomocí speciálních hranolů:
KOMENTÁŘ: Ahojky… Tak tyto nehty vidím poprvé, ale docela hezký:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)

.

Mask25U MOORY pod podrobnou recenzí výrobků v Lady boxu:
KOMENTÁŘ: Máš moc pěkný blog. A máš hezký článek. Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu. Zkusila jsi už nějaký přípravek z Lady Boxu?
                MOORA: Děkuju. Zkusila jsem ty, o kterých se zmiňuju v postu, že jsem je            zkusila 🙂

9ae17002303848ce7d48f59b99844bfeU PARFUMERKY pod recenzí parfému:
KOMENTÁŘ: Chtělo by to trochu úprav co se týče designu a lepší organizaci. A o čem Váš blog vůbec je?
PARFUMERKA: Tak to je přece jasné z toho, jak se blog jmenuje, že je o vaření, to přece pozná každé ťululum!

No řekněte, není ta blogosféra fakt super?
.

Foto 1: cz.123rf.com
Foto 2: pc-guru.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

58 reakcí na Co mě naučila blogosféra aneb Půl roku poté…

  1. vimneok napsal:

    vsechno nejlepsi :]

  2. Dobré ráno! Díky moc!!!

  3. Mimo.ň napsal:

    Gratuluji k půlročí! 😀 A těším se na další vtipné články. Ráda Tě čtu. (btw. ŽÁDNÉ kosmetické přípravky doopravdy nepotřebujeme. Na běžnou očistu stačí DROGERIE. Ale o tom život není, že? 😉 A co teprve oblečky, doplňky… ) Jinak, pokud se budu držet tebou užitého měřítka, Mimo.ň se momentálně nachází na prahu období vzdoru 🙂 bude veselo.

  4. Evelins napsal:

    Milá stárnoucí blogeríno, ač o sobě tvrdíš, že jsi stárnoucí, tak přeci jen je tvůj blog v plenkách 🙂 Nicméně, musím konstatovat, že tak šikovného kojence jsem dlouho nepotkala! Doufám, že budeš neméně úspěšné batole! Moc blahopřeji!!!!

  5. Isia napsal:

    Nehnevaj sa blogeríno, ale musím si to vyskúšať: „Jé, to je pekný blogísek, ako dlho ho už píšeš?“

    Gratulujem k peknému polroku a nech sa ti dobre batolí!!!

  6. tutto bene napsal:

    USB, vše nej! Už se těším na výroční zprávu, jedinou obavu mám, aby tě fakt muž neodstřihnul od drátu:)

  7. Canan Pamuk napsal:

    No tak to je supr, gratuluju, a o čem ten tvůj blogísek vlastně je?
    Zvu tě k sobě na kafe.

    • Tak to je přece jasné z toho, jak se blog jmenuje, že je o dlouhodobém sociologickém průzkum na téma „Pohled mladé generace na seniory.“ To přece pozná každé ťululum!

      A prosím tři cukry a dvě smetany! Dík…

  8. podobka napsal:

    🙂 aj ja sa pripajam ku gratulaciam, mam to tu rada 🙂 vzhladom na zmienene komentare v tvojom clanku ma napada jeden citat / je to z biblie?/: Blahoslaveni chudobni duchom, lebo ich je kralovstvo nebeske 🙂 podobka

  9. Odula napsal:

    Pobavila jsi mě. Já se bez ,,btw“ a podobných slov ráda obejdu, podle mě zbytečně ubírají na kráse psaného projevu. Co se týče komentářů – vytvořila jsem na svém blogu článek o tom, jak narovnat nebo nakroutit vlasy bez použití žehličky a kulmy a za pár dní už jsem měla v komentářích reklamu na osvědčenou žehličku už nevím jaké značky! Takže rozumím…

  10. Bravo! blahopřeji a těším se na další jízdu.

  11. 747 napsal:

    Heč, sem ťululum! 😆

  12. Ťululum – v lidové etymologii lze doložit, že prvotně tak bylo přezdíváno sedlákům, kteří na kožiších měli vyšívané tulipány. Toto se zdá trochu přitažené za vlasy i když na druhé straně ve středohorní němčině existuje Dörper doslova vesničan (Dorf –ves) a jeho německá obměna je Tölpel (hlupák, ťulpas atp.)
    http://www.e-kniha.com/proc-tulpas-tululum-etymologie.html

    Vy máte kožich s TULIPÁNY???

    • 747 napsal:

      To nemám, ale zasejc poznám vo čom je blog lady Canan Pamuk. Takže si zasloužím titul i bez kožichu a tulipánů. Jinak dík za výklad. Dodnes pro mne bylo ťululum hezké české označení pro klidné, lehce zpomalené důvěřivce. 😉

  13. ladyesik napsal:

    Tak to gratuluji k půlročí 🙂 Já si vždy zapíšu, co bych si mohla koupit, ale nikdy si nic nekoupím 😀 Tagy i to druhý znám, ale na co jsou pluginy? 😀

  14. Witch napsal:

    Gratuluji! zabrousím občas, bavím se hlavně tou „stárnoucí“ 😀 🙂 A ty zkratky BTW a podobně vůbec nemusím.

  15. Chantal Prym napsal:

    Gratulujem a dúfam, že sa manželovi nepodarí ťa odtiahnuť od počítača! Chcem články a veľa! 🙂

  16. Petr napsal:

    WAID CG(T)! WD
    IMHO WTG

    K překladu použijte prosím http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_zkratek_v_online_diskus%C3%ADch

  17. dobrotka napsal:

    Takové je to pěkné, miloučké a uslintané miminko. S cigaretou mezi růžovými dásněmi a úsměvem od ucha k uchu. Jsi moje nejmilejší nedělní čtení. Jsi moje jediné nedělní čtení. Zásadně držím líné neděle a k tomu se Tvůj blog hodí jako prdel na hrnec. Jen tak dál, jestli všechno dobře půjde, budu mít za chvíli líné všechny dny a bude třeba mnoho duševní stravy. Takže piš!!!

    • Tsss, tsss…jaké cigáro???
      A neříkej, že v neděli nečteš televizní program…

      • dobrotka napsal:

        A víš že ne? To jsem se Zbyňkem a on alternativec nemá doma ani televizi, natož program. 🙂 A pokud jde o to cigáro, tak někdo tomu říká žváro, jestli Ti to pomůže. Je to taková zpravidla bílá tenká trubička vyplněná tabákem o průměru 0,5 až 0,7 cm s filtrem na jednom konci (ten máš mezi těmi dásněmi) a obláčkem dýmu na druhém konci. Kdybys pořád nevědla, tak se koukni do zrcadlo, bude Ti to viset z pusy.

  18. Soňa napsal:

    „že mi můj muž stále častěji vyhrožuje vypnutím MÉHO počítače a odvlečením mě kamkoli pryč, ale hlavně co nejdál od blogu…“ to znám 😀
    Zato pořád ještě nevím, co znamená DDD. A některé komentáře jsou opravdu vtipné!

  19. K. napsal:

    Gratuluju, mně se u Tebe líbí. 🙂

  20. manzelka napsal:

    jak to, že jsem toho půl roku zaspala? (Asi to bude tím, že jsem nechodila na WP, no…)
    Jo a mimochodem, zkusila jsi už nějaký přípravek z WordPressu? 🙂

  21. Tak tu čtu pochvalné komenty a je mi nanic, že nevymyslím nic nového ani převratného, takže popřeju jenom krásné výročí a hodně milých komentářů, co mají hlavu a patu. I když, jak tak koukám, už jich je tu i tak plno! Milý blog. ráda se vracím. Díky za osvětlení významu ťululum. Pá.

  22. zarox21 napsal:

    Tak koníky tedy pasete moc pěkně. Tak přeji hodně elánu do prvních krůčků 🙂

  23. kejtyna napsal:

    Tak ty komentáře se fakt povedly! Autorky jsou opravdu hodně vtipné… a gratuluji k výročí, ať jich je ještě spousta :).

  24. Tina napsal:

    to som sa tu u teba po dlhej dobe zas pobavila. a gratulacie!
    btw. jak se to dá tady followovat bez možnosti fb? ale naozaj 🙂

  25. Myslím, že pod tlamoknihou (FB) je taková ta věta: pokud chcete články sledovat mailem. Klikni. To by mělo být ono… Teda – doufám…

Zanechat Odpověď

