Jak jsem si díky vyhynulému býložravci koupila šaty

mamutTo takhle vběhnu do nákupního centra, protože NUTNĚ potřebuju novou rtěnku. A najednou…  se přede mnou tyčí mamut. „Uklidni se!“ přikazuji sama sobě. „Dýchej! Ná-dech, vý-dech! Mamut je údajně býložravec!“ Co teď? Hráblo mi? Propad v čase? Jiná dimenze? Můj minulý život? Občas se to stává. Viděla jsem to ve filmu.

Nehýbu se… Mamut naštěstí taky. Fuj, ona je to atrapa…

Ale že vypadá opravdově! Žádný naleštěný kožíšek. Poctivě „zdredovaná“ srst plná kůry, větviček a jiného sajrajtu. Z boku mu čouhá zakrvavené kopí. Chudák. Na zemi pod mamutí tlamou se válí člověk lovec. Taky nevypadá svěže! Před výjevem stojí děti. Ty jsou živé! Pusy otevřené, oči navrch hlavy. Jedno začíná brečet. Druhé se přidává. Lavinový efekt. No bodejť, jsou ještě malé a neumí si přečíst, že jde o výstava Giganti – doba ledová.

Najednou si připadám jako křehká žena. Stojím vedle kolosu a nabývám přesvědčení, že jsem velmi, velmi drobná a štíhlá. A že se za to musím odměnit! Vběhnu do butiku vedle mamuta. Sahám po upnutých šatech. Zkouším. Prosklenou stěnou koukám na to zvíře s obrovskými kly. Cha! JSEM drobná! Platím!

Odcházím. U východu vyhynulé obludě ještě zamávám. Moc díky mamute. Velmi mi vzrostlo sebevědomí! Musím zaskočít častěji…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

36 reakcí na Jak jsem si díky vyhynulému býložravci koupila šaty

  1. oldwomen napsal:

    Ano, vždy záleží na vhodném měřítku. Také bych, v tváří tvář mamutovi, cítila potřebu býti ochraňována a opečovávána, protože jsem slabá a křehká a drobná…

  2. Evelins napsal:

    Skvělé :-)!!!! Moc mě tvoje články baví, fakt! Kam na to chodíš :-)?

  3. vimneok napsal:

    LOL 😀 nemůžu najít ve kterém centru to je, v Praze? Díky

  4. Adél napsal:

    Já ty tvé články miluju, zase mám o něco veselejší ráno 🙂
    Btw. Je to v Shoping Parku, nebo se mýlím ?? 😀

  5. Lucy napsal:

    😀 Taky chci takového mamuta – nutně potřebuju osvěžit šatník 😀

  6. Lucia napsal:

    Ty fakt nemáš chybu 🙂

  7. Tsssss… kdybys jen věděla… 🙂

  8. mfrohlichova napsal:

    Jo,jo mamut byl převeliký, jako ten v Národním muzeu..A to já ještě viděla šavlozubáka po cestě z Gate do Humanicu. Byla jsem ale v shoppingu z nutnosti, to mě omlouvá 🙂 – moje děvčata žádaly nové hadry…

  9. Isia napsal:

    Že aký sympaťák…ten mamut. Si živý príklad toho, ako využiť aj nepríjemné zážitky vo svoj prospech. Mám sa čo učiť.
    Ale a tak….kam sa hrabú dnešní sloni?

  10. memora45 napsal:

    CHACHÁ, OSTRAVA AVION, dnes jsem tam byla taky a taktéž se lekla.

  11. A kůň visící hlavou dolů v Lucerně taky pomáhá?

  12. 😀 Ten určitě musí od nás z Brna z Antroposu! To je terapie, to by se mělo zavádět všude! 😀

  13. Mimo.ň napsal:

    Na nákup šatů jedině s mamutem! Díky za super článek, po náročném dni velmi pobavil. Promamutí klub je taktéž supr nápad 🙂

  14. 747 napsal:

    Můžete se směle rozhlédnout i v další oblečkárně, dále od mamuta. Někde tam bude i super mazlík pravěký lenochod (aspoň tak jsme ho tehdá vyhodnotili u mňa) – vedle něj se budete cítit stejně křehká jako u mamuta a ještě Vás rozněžní jeho milej škleb s mlsným jazykem -takže si po šatičkách či tričínku dopřejete s chutí i nějakou laskominu. 😛

  15. manzelka napsal:

    A giantí gorila (či co to bylo), ta taky umí vytvořit dojem, že jedna (třeba já) může nosit bezmála XXXS…

Zanechat Odpověď

