Dvojčichačka aneb Cukrová vata, Barbie, stromeček a okurky

IMG_0949Před časem jsme s blogerkou Veronikou od dvou Verunek provedly čichací duo test (zde.) Dnes pro vás mám další dublovanou ochutnávku čtyř parfémů. Zcela náhodně jsme zalovily ve vzorcích,  nanesly je na tepny a poctivě čichaly. Dobře nám tak! (Veronika je fuchsiová, já olivová…)

Táhni!
No dovol!
Ale né, vyber poslepu vzorky.
Jo tááák.

EMANUEL UNGARO – APPARITION:
Po 5 minutách:
C-Barbe%20a%20papa_2Tak co?
Bluééé!!!
Fuj, to je sladké! Není tam zase to moje proklaté tropické ovoce? Maracuja? Naštěstí je trochu zapudrovaná. Možná i fialky. No – vadí  mi to míň než ta Escada minule.
Třešně, cukrová vata, laciný sprchový gel.
Po 15 minutách:
Pořád stejně sladké! Čoko, piši, žužu.
Lízátka, vata. A třešně.
Víš, že si nedovedu představit typ ženské, která to nosí?
A já jo! Rozhodně peroxidová blondýna!
Jo, solárková!
Taková ta s růžovou rtěnkou…
Po 30 minutách:
Hele, ono to naštěstí krémovatí. Co ty?
Třešně!
Kecáš! No fakt! U tebe pořád stejné. Co s tím děláš? Teda spíš neděláš? Ty se zase schválně sekáš!
Jsem moc unavená. To bude asi hlavou…

PASCAL MORABITO – OR NOIR
Po 5 minutách:
barbie-v-satech-asst-110197-63069_jpg-110197-63070_jpg-110197-63071_jpg-110197-63072_jpg-110197-68062Aldehydy s těžší pryskyřicí nebo kadidlem. Broskve? S aldehydy bývají broskve… Teď se klidní, vytrácí se živočišnost. Jakoby mizela.
Aldehydy. Dobré… V základu malinko Chanel pětka. A něco sladkého… 
Tobě to připadá sladké? Mě tedy vůbec! Ukaž! No fakt, ty to MÁŠ sladké!
Dyť to říkám! Zase se mi tady nevěří…
Hele, ono to tak trochu odchází…
Mě taky. Už se loučí…
Po 15 minutách:
No… tak… jako bych si dala sprchu.
Ty tam máš aspoň něco. Ale já už vůbec nic.
Hmm… Víš, co tak vonělo? Panenky Barbie, když jsem byla malá… 
Fakt? Zajímavé! To snad už ani nemá cenu zkoušet to potřetí, když už teď nic necítíme.
Třeba je to zombie a obživne to…
No, jenom aby….
Po 30 minutách:
Tak co. Zombie?
Nee! Je po ní. Definitivně…

OSCAR DE LA RENTA – INTRUSION
Po 5 minutách:
citronHele, tady píšou, že ta vůně je moderní, zářivá a že vytváří květinovou harmonii. Třeba to k něčemu bude. Dneska je trend jedlých květin…
Proč?
Je to zdravé a vypadá to hezky.
Hmmm…
Cítím voňavý stromeček do auta. Osvěžovač na WC. Třeba se to zlepší. No čichni, už leze Nivea s WC osvěžovačem. A bílé kytky, ale hodně odfláknuté! Na tobě je ostřejší.
Na tobě je jemnější.
To je to samé. Není to antonymum?
Vím já…
Po 15 minutách:
Mám to sladší. Krémovité, nositelné.
Hmmm… Já mám pořád stromeček. Zase se mi to zaseklo.
A mně ne, heč!
Po 30 minutách:
Na mně celkem příjemná. Co ty?
Stromeček.
Blbost! Ukaž! Ehm… stromeček…

MARC JACOBS – DAISY EAU SO FRESH:
Po 5 minutách:
280X280__image008Okurky. Svěží. Okurkové, ale ne zelené. Teď to hrozně lacině sládne, to nemám ráda. Takový univerzální sprcháč. Tělové mléko s okurkou. Ta vůně nevypovídá o nikom nic.
Já mám JENOM okurky. Nesnáším okurky! Grrr… Strouhaný okurkový salát ve skleněné misce ve školní jídelně.
Po 15 minutách:
Okurky zmizely. Takové neidentifikovatelné svěží COSI.
No, okurka už tam není… Ovšem, už tam není ani  Daisy…
Po 30 minutách:
Je to… závan. Směs vůní… Co ty?
Prd…

To se to dneska moc nepovedlo. Nějak jsme blbě táhly!  Tak příště…
Neva… Dáme uzené?
(Krájení uzeného, které uvolní šťavňatou vůni.)
Obě (spontánně): Aááááách… Cítím česnek. Maso. Dřevo. Kouř…
Myslíš, že je to nositelné? Takhle na večer?
No to si teda piš!

.

Fotky:
obcerstveni-u-teraria.cz
olejshop.cz
hrackarna.cz
vseovareni.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice VŮNĚ se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Dvojčichačka aneb Cukrová vata, Barbie, stromeček a okurky

  1. Evelins napsal:

    😀 😀 😀

  2. lucifrid napsal:

    Vy jste úžasný :D. Takový pěkný článek po ránu :D.

  3. U dvou Verunek napsal:

    Hehe, pobavila jsem se 😀
    Apparition je sladké dost, mně teda připomíná maliny řádně posypané mletým pepřem. De la Rentu mám ráda moc, jen si nevybavím zrovna tuhle vůni, i když na stromeček do auta bych si určitě vzpomněla… Daisy je pro mě ztracená vždy a všude, té se budu poctivě vyhýbat i kdyby přišli se 105. inovací nebo odnoží. Ale to druhé – to vůbec neznám a zní mi to hodně zajímavě! Kde se dá tahle značka sehnat?
    Verunka

  4. K. napsal:

    Zábavný článek. 🙂
    Já jsem na parfémy strašná konzerva, strašně nerada je měním. Za celý život jsem používala jenom 4 vůně. A těším se, až „dorostu“ do Beautiful od Estée Lauder. Snad ho budou pořád vyrábět. 😉
    Milé čtení na neděli, díky.

  5. kejtyna napsal:

    Vy jste teda dvojka :D. Ta nejhorší vůně, kterou jsem očuchala jsou určitě ty přeslazené limitky od Escady. To je fakt síla a nechápu, kdo to kupuje :).

  6. vimneok napsal:

    moje srdcovka je Lolita Lempicka… a ZEN 😀

  7. Canan Pamuk napsal:

    To miluju, ty vaše seance.
    Or Noir je supr, co? Mně připomíná Fracase. I když moc nedrží.

  8. Mona napsal:

    🙂 🙂
    Výborné články, vždycky se moc pobavím a zasměju. Děkuju za zpříjemnění dne 🙂

Zanechat Odpověď

