Fashion šok aneb Jak kombinovat nekombinovatelné


P1110823Dlouho jsem si lámala hlavu, co mému blogu chybí, aby oslovil co nejširší okruh čtenářů. Po dlouhém surfování v blogosféře jsem na to konečně přišla! Vždyť já tu vůbec nemám žádnou fashion story! Přitom jsem známá tím, jak bravurně a inovátorsky umím sloučit neslučitelné – vintage prvky s módními novinkami. Můj styl je proslulý bezchybným vkusem a nenápadnou noblesou. Tak tedy – tady to máte.

Tento outfit je můj oblíbený. Klobouk z HM zdobí brož moudré sovy z internetového obchůdku Kabelky a bižuterie. Flísová mikina neutrální barvy má díky báječnému materiálu a neotřelé nonšalanci v zimním chladu své nezastupitelné místo, maskáčová vesta z army shopu decentně připomíná návrat módního military looku, který působivě akcentuje pravou ženskost. Oranžové boa vlastní výroby se stylizovanou podobou hada (korálovka krmená výhradně beta karotenem) rozbíjí jinak nudnou barevnost a povyšuje oděv na společenský. Šaty Rick Cardona s trendy zvířecím vzorem hravě podtrhují maskáčový vzor vestičky. Kožené rukavičky (Marks and Spencer) jsou vizitkou opravdové dámy a spolu s náramkem Swarovski tvoří působivou tečku. Pásek Baťa, kabelka Guess.

P1110827LÍČENÍ:

OČI:  gelové linky Inglot,
MAKEUP: Revlon Colorstay 330 Natural Tan
RTY: Hydratační rtěnka Rouge G De Guerlain, odstín Gabrielle
PUDR: RIMMEL London – Match Perfection Powder ultra krémový sametový pudr, technologie Smart-Tone®  s modrými safírovými pigmenty
PARFÉM: YSL Opium.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

47 reakcí na Fashion šok aneb Jak kombinovat nekombinovatelné

  1. Evelins napsal:

    Haha, dobře ty :-). každopádně shledávám,že vkus i odvahu máš a hadam,že ted tvá sledovanost vyletí do závratných výšin! Tuhle tvoji nadsázku miluju!!!! Díky za zprijemneni rána!

  2. Není zač, zrovna tohle mám dnes na sobě….

  3. vimneok napsal:

    a ze které módní stáje je ona neotřelá a velmi nadějně vypadající modelka na fotce? 😀

  4. Lucifrid napsal:

    Jsem lehla :DDD.

  5. Mimo.ň napsal:

    Toho opia sis dala o trošku víc, že máš takovou pěkně zdravou, blankytnou barvu, což 🙂 ?

  6. mamifi napsal:

    Koralovka krmena beta karotenem 😀 ta mi v satniku teda opravdu chybi!

  7. Isia napsal:

    Waw! Kam sa na teba hrabe väčšina „fashion blogeriek“? Ale mám takú malú, rýpavú poznámku – nehodila by sa k tomu zvieraciemu vzoru na šatách a army vestičke pásikavá alebo bodkovaná mikina miesto nudnej jednofarebnej? Inak super! Boa by som brala hneď…škoda, že nie je ružové 🙂 .

  8. do Tokia jak stvořené

  9. Petr napsal:

    Vskutku uchvacující model.
    Dokonce i já, někdy považovaný za nelidu, který by nezaměstnané o almužničku připravil a malá robátka do práce choditi nutil bych při setkání vůbec neváhal, v měšci zalovil a drobný peníz daroval.

  10. Původně jsem nečetla Fashion šok, ale Fashion sok a chci říct, že tohle je teda fakt sok pro všechny. Pro mě (která teď v ubohosti zkouškového období pobíhá v modelech vskutku epesních) tedy sok pořádnej. Je to holt výzva…

  11. ladyesik napsal:

    Úžasné :D:D Tím si návštěnost jistě zvýšíš o 200 % 🙂 A mimochodem, nevíš náhodou, jestli se dá zálohovat obsah blogu na wordpress? A kdyžtak jak :)) Děkuji.

  12. Jana napsal:

    Mila blogerino, neda mi to a musim se Te zeptat jaky, ze to uzasny a urcite preznackovy samoopalovaci krem jsi ve svem make-upu pouzila….tohohle velmi sexy a prirozeneho az namodraleho opaleni bych taky chtela dosahnout a tva plet se mi zda az plysove sametova!

    • Hmmm… nic na tom není. Jde jen o to, udržet zdravý životní styl – hodně spánku, žádný stres, žádné slunění, pět porcí zeleniny denně a hodně, hodně pohybu na česrtvém vzduchu a hlavně -cvičení! Jinal vnitřně Lecitin, pupalkový olej, ostropestřec, rakytníkový olej a hořčík.
      A přiškrtit – jinak tak hezky nezmodrám…

  13. pročne napsal:

    jsem tu jen na skok, zatim?
    velmi inspirujicí outfit (tfuj to je slovo ;-)), kterýmu nebohýmu děcku jsi vyloupila skříňku ?:-D
    vidim, že se řídíš heslem „fantazii se meze nekladou“ – máš mý symfónie!
    Jen malou radu na závěr – s těma pokleslejma víčkama by sis ale už měla někam zajit…

    • Chystám se na operaci. V květnu horní víčka, na podzim dolní. A troška botoxu taky nezaškodí…
      PS. Model – co dům dal…
      A dík za symfónie taky to používám… 🙂

  14. procne napsal:

    tak ja pockam na výsledek a pak si s tim taky zajdu – ty sirky v ocich coby leseni uz me neba…

  15. Soňa napsal:

    Výborný outfit, líbí se mi ty modré oční stíny!

  16. dobrotka napsal:

    Upřímně doufám, že v tom opravdu chodíš do práce. Úplně to tam vidím, nuda, nuda, šeď, šeď,…oslice?! Ale jaká!!!! Jsi prostě nejlepší a už se těším, až Tě v tom uvidím. Jestli v tom v únoru nedorazíš na večeři, budu extrémně zklamaná.

Zanechat Odpověď

