Jak jsem nechtěla přiznat barvu aneb Moje kakaová skvrna

kapky„Jsi  nějaká bledá! Není ti něco?“ zeptali se mě v práci po ránu hned tři lidé. Ne, nic mi není! Jsem jen módně interesantně pobledlá v důsledku absence slunečních paprsků. (A taky proto, že  mi došel samoopalovací krém…)

Vyrazila jsem tedy na nákup a zakoupila Magic drops – samoopalovací krém v kapkách COLLISTAR. (Krém? A v kapkách?) Obsahuje výtažky z vlašských ořechů, sóji, kukuřice a vitamin E. Je hydratační a doba zhnědnutí pokožky má být velmi rychlá.

U výrobku jsem okamžitě zaznamenala obrovské plus – skleněná lahvička s obsahem 30 ml je vyrobena z velmi solidního materiálu! Doma mi totiž okamžitě upadla na dlaždičky v koupelně – a NIC se jí nestalo…

Kakaová skvrna velikosti mexického dolaru. Ve skutečnosti není tak oranžová...

Kakaová skvrna velikosti mexického dolaru. Ve skutečnosti není tak oranžová…

Kapku lehce olejovité a tmavé tekutiny jsem nejdřív nanesla na předloktí (a v důsledku řady dalších činností na ni téměř okamžitě zapomněla). Zhruba po hodině mě však málem trefil šlak! Sjela jsem pohledem na paži a s údivem zaznamenala divnou kakaovou skvrnu velikosti mexického dolaru! Ha! Už je to tady! Porucha krvetvorby! Mám modřinu, aniž bych se někde udeřila! Bože! Nebo mi snad náhle selhávají játra? Co teď? Běžela jsem rychle do koupelny zkontrolovat v zrcadle, zda mi nežloutne bělmo. A na poličce jsem spatřila kapky COLLISTAR. Rozbřesklo se mi. Fuj, to se mi ale ulevilo…

Musím říct, že se mi nově vyzkoušený výrobek líbí. Pro změnu barvy stačí opravdu troška. Pokud to s množstvím kapek přeženete, dostaví se lepkavý pocit. Nepáchnou jako některé samoopalováky. Vytvoří přirozenou zlatavě nahnědlou barvu, která drží. Nedělají fleky. A NEŠPINÍ bílé límečky. Už teď vím, že se k nim budu vracet…

„Vypadáš mnohem líp,“ řeklo mi příští den několik lidí v práci. „Byla jsi na horách?“
„Jasně, trošku jsem si o víkendu užívala sluníčka,“ prohlásila jsem s úsměvem a pečlivě stáhla o kousek níž svůj pravý rukáv. To abych překryla kakaovou skvrnu velikosti mexického dolaru…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Jak jsem nechtěla přiznat barvu aneb Moje kakaová skvrna

  1. Vidíš, taky bych se mohla něčím napatlat. Nějak si pořád odmítám připustit, že moje letní opálení už je opravdu hluboká minulost… Vždyť to léto přece bylo před chvílí!

  2. Lucifrid napsal:

    Ty mi davas :))). Jeste ze ti ta jatra neselhala :D. Ja se samoopalovaku bojim, proto tvrdim, ze byt bleda je IN :). Nicole Kidman je bleda in a porad vypada super :). Blby je, kdyz si rano nenamaluju voci, a nedam ani rasenku. Kdyz se mi vyjimecne stane, ze se nenamaluju vubec, to jsem pro kolegy nemocna. Ale prevcirem jsem nejak nemela naladu na voci, bo me lehce palily bo co. A kolega na me, ze jako jestli jsem ok. Njn, bez makeupu fakt uz ani ranu :D.

  3. Evelins napsal:

    Skvely recenzo článek!!!

  4. Mimo.ň napsal:

    Po třech desetiletích strávených marnou snahou o ZDRAVOU barvu (končilo to od barvy čerstvě spařeného čuníka v případě přírodního slunění a řvavě oranžovou, když jsem aplikovala prahorního předchůdce Tvého barvicího zázraku) jsem rezignovala, a ač nejsem Nicole Kidman, jsem celoročně bledá, ba co víc, dokonce si přijdu lehce dotčeně, když někdo v létě konstatuje (hodně překvapeně) – Ty ses vopálila!!! (omylem). Fakt je ovšem ten, že bez vomalovánek na tváři nedám ani ránu… to by někteří kolegové taky nemuseli přežít ve zdraví….

  5. Parádní článek, ti povím, že tak jsem se už dlouho nenasmála 🙂 Já naštěstí ještě úplně nevybledla, takže samoopalovák zatím nepotřebuju, ale to přijde… I když se té chvíle docela děsím, páč ze samoopalováků mám respekt 🙂

  6. tutto bene napsal:

    Hlásím sek Mimoňovi, jsem bledule celoroční a o změnu se po několika pokusech končící katarzí ani nepokouším. Ale tohle se mi líbí i ty vlašáky, ty teda barví fest. A musí to i hezky vonět:) Tvůj zázrak v nerozbitné flašce vypadá skvěle, ale z důvodů popsaných výš ho nechám ležet ladem:o

Zanechat Odpověď

