Nejsem vůbec nervózní aneb To je tou dobou

Musela jsem absolvovat preventivní lékařskou prohlídku. Měla jsem se dostavit ráno a nalačno. V noci sousedům dvakrát spustil alarm. Asi nějaká porucha. Byla jsem přepracovaná, hladová, nevyspaná a před očima se mi dělaly mžitky.

U autobusové zastávky opravovali silnici a kompresor neustále hlasitě dělal: pšš,  buch, buch! Při každém buch, buch jsem nervózně nadskočila. Pršelo a bylo nevlídno. Než jsem se dostala do ordinace, měla jsem zplihlý účes, mokro v botách a mokro v duši. Začalo mi cukat levé oko.

„Cítíte se dobře?“ zeptal se lékař, když jsem se konečně – téměř mrtvá hlady a s bušícím srdcem  v rytmu kompresoru – dostala do ordinace. „Skvěle,“ prohlásila jsem a pomrkávaly mi už obě oči. „Nic vám tedy nechybí?“ vrhl na mě lékař zkoumavý pohled a změřil mi tlak. „Naprosto nic,“ ohradila jsem se, přidala zářivý úsměv a prudký záškub rameny. „Jistě, to je ta rychlá doba…“ pronesl konejšivým hlasem lékař a podal mi žádost o odborné vyšetření…

Dnes ráno sedím v čekárně u psychiatra. Jsem nalačno, venku prší a je mlha. Stále jsem přepracovaná. Alarm od sousedů řval v noci třikrát. V přízemí polikliniky opravují topení a celá budova rezonuje pod tupými údery. Čekárna je malá, je tu šero a málo vzduchu. Paní, která sedí vedle mě, každých deset vteřin vytáhne z kabelky zrcátko, vycení zuby, prohlédne si je a zrcátko zase schová. Pán naproti  sedí klidně, jen občas z ničeho nic vyplázne jazyk a krátce se zasměje.

Začíná mi cukat levé oko… To je tou rychlou dobou…

.

Foto: prokrasnetelo.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

30 reakcí na Nejsem vůbec nervózní aneb To je tou dobou

  1. Ludmila napsal:

    Přeji hodně štěstí, ať tě nepotrefí to, co mě – diagnóza zařvaná na celou čekárnu a údiv nad tím, že jsem omdlela … (ještě že jsem měla doprovod)

  2. Chantal Prym napsal:

    Hm, mne minule tiež trhalo ľavým okom, bolo to na porazenie, ale myslím, že to bolo kvôli tomu, že som málo spala…

  3. Soňa napsal:

    Mě naštěstí jen píchá v levé části hrudníku, tlačí v pravé části, bolí předloktí a mám zvýšenou teplotu 😀

  4. 747 napsal:

    Nechápu jak si doktoři můžou myslet, že by hladovej a nevyspanej člověk měl být v pohodě. 🙄 Tydle móresy „ráno a na lačno“ jsou nechutná středověká tortura zpozdilých a zlomyslných mastičkářů. K doktorce chodím na jedenáctou a nikdy na lačno -ještě se nestalo, že by to něčemu vadilo. Pochopitelně nesnídám kachničku nebo škvarky a ověřím si, v kolik vlastně skutečně odvážejí bilogické vzorky do laboratoře. Jít k takovému nelidovi ráno a bez snídaně, tak vyplazuju jazyk v pětiminutovým intervalu a mezitím si pokaždý třikrát přeleštím neexitující zrcátko a 2x kopnu do dveří! 😛

    • Díky, náčelníku, že jste se mě zastal!
      Myslím si také, že se to blíží mučení…
      A teď sorry, hlasy mi právě říkají, že mám jít třikrát oběhnout dům ve směru hodinových ručiček…

      • 747 napsal:

        Jste si jistá, že to nevzkazují někomu jinému v chalupě? Slyšet to já, tak se určitě dobře rozhlídnu – úkoly je třeba správně rozdělit. Například nechat kocoura třikrát oběhnout dům a sama se otočit na sófa ve směru hodinových ručiček. 😉

  5. Tak aspoň nemusíte na RTG plic po paní, co si málem vychrchle plíce a nestrkaj vám do pusy čudlík se slovy : „My to vydezinfikovali.“ Po dezinfekci ani vidu, ani slechu (ani chuti, ani čichu….).

  6. vimneok napsal:

    cukání přejde, časem 😀 nebo se pořádně vyspi, to taky zabírá …

  7. Makovice napsal:

    Já cukám některým z koutků každou chvíli. A můj batolecí tlak se mi zvedne na 170/120 pokaždé, když vidím bílý plášť. I když, tuhle mě sestra chtěla křísit, když mi při přátelské debatě nenahmatala puls. Asi bude chyba v přístrojích.

  8. To bych MOC ráda, ale není čas… 🙂

  9. Mimo.ň napsal:

    Snad to nakonec dobře dopadlo… Ode dne, kdy mi obvodní lékařka na chřipku nutila antidepresiva (tedy, ne, že bych je NEPOTŘEBOVALA… ale :-D) už se u vyšetření nedivím ničemu… Držím pěsti, ať se to celé obejde bez TŘETÍHO kola 🙂

  10. Ludmila napsal:

    Tak jsem si ještě vzpomněla na jednu příhodu z prostředí špitálu – po operaci na ženském oddělení jsem byla druhý den donucena vstát a chodit po chodbě (snad aby mi stehy lépe držely). Zastavila jsem se u výtahu, kde byli opraváři, a postěžovala jsem si jim, že oni se mají líp, oni tyhle ženské starosti nemají. Nezapomenutelná odpověď zněla : „A už Vás někdo kopl do koulí ???“

  11. Eva napsal:

    Drahá Maryška, Citalec to istí. Každé ráno cukríček a počas dňa rumanček, dúšku, medovku. Večer možno cukríček na krásny spánok s podtitulom hypnotikum a budeš ako v bavlnke. Keď je dnes rýchla doba…

  12. Jo, jo… Citalec je fajn… A bylinky taky…
    Ať žijou cukříčky…

Zanechat Odpověď

