Je to malé, hladké a vibruje to. Hádejte – co to je?

řasenka1Tak jsem s holkama  probíraly naše letošní vánoční dárky.
„Dostala jsem krásnou kabelku.“
„Já náušnice a náramek.“
„A já jsem dostala vibrační…ehmm… řasenku.“
„Vibrační? Řasenku? Si děláš srandu?“
„Nee…“

Mascara Ôscillation Vibrating od Lancôme, která je na trhu od roku 2008, je prý první „motorovou“ řasenkou na světě. Já se s ní setkala až teď. Vestavěná miniaturní baterie zajistí řasence mikrooscilaci, načež pružný kartáček údajně provede více než 7 tisíc vibrací za minutu a obalí stejnoměrně každou vaši řasu. No toto!!!

řasenka2Stálo mě to hodně nervů!
Máčkám tlačítko v rukojeti aplikátoru. Řasenka se začíná jemně chvět, což mě velmi zneklidňuje. Několikrát ji odvážně pozvednu k oku – a pokaždé ztratím nervy. Vyjde to asi na pátý pokus. Konečně ji přikládám k řasám. Vrní. Automaticky cukám. Znovu přikládám.
No – raději to zkrátím… Byla to fakt vysilující půlhodina.

Výsledkem jsou nakonec – přece jen – nalíčené řasy. Černou barvu mám nanesenu nestejnoměrně – tu více, tu méně, v konečcích se mi řasy slepily. Zahuštěně nevypadají. To bude tou mou zanedbanou jemnou motorikou a chabým nervovým systémem.

řasenka3

Takový klenot za TAKOVOU cenu a já neumím náležitě propadnout revolučnímu hightech oscilačnímu systému, a neohromí mě ani řasenčino ocenění CEW (Cosmetic Executive Women) pro rok 2009 v kategorii prestižních výrobků pro líčení očí. A to ji tedy určitě hodnotili jiní machři, kteří tomu rozumí!

Vibrační bruska. Stojí zhruba tolik, jako řasenka. jen bych si s ní neužila tolik legrace...

Vibrační bruska. Stojí zhruba tolik, jako řasenka. Jen bych si s ní neužila tolik legrace…

No nic. I přes tento revoluční zážitek se budu nadále řasit zastarale. Ach, jak jsem konzervativní!
Nicméně, s mýma třesoucíma se rukama si vibrace vyrábím sama a daleko levněji. Tedy – pochopitelně jich nebude sedm tisíc za minutu. Ale… mně to úplně stačí…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

32 reakcí na Je to malé, hladké a vibruje to. Hádejte – co to je?

  1. Mimo.ň napsal:

    Jo jo… tenhle revoluční produkt jsem dostala loni k svátku od synátora… (že by naznačoval něco o brusce, mě nenapadlo, díky za tip!)… a souhlasím s tím, že vibrace jsou zajímavý zážitek (zvláště pak, když je nečekáte… a mně nějak nenapadlo bádat nad mascarou déle, než mám ve zvyku)… ale lepší nalíčení taky nezajistí… nebo je nás s narušenou motorikou vícero 🙂

  2. Enka Quanium napsal:

    cha, taky jsem ji zkousela a se stejnym vysledkem.. putovala dal a ja se nahlas omluvila sve stalici 2000 calories za tu chvilkovou zradu.. odpustila mi.

  3. Isia napsal:

    Hm…ja by som chcela vibračnú handru na umývanie okien…riasenka mi stačí klasická bez motorčeka a iných vymožeností…síce, mohla by mať nožičky – také dve krivé ako na detských zubných kefkách, aby sa nezkotúľala z okraju umývadla…

    • To s těmi okny je báječný nápad! A ještě by mohla být na dálkové ovládání!

      • Isia napsal:

        Presne!!! No? Kde sú teraz všetci tí „Slavní mudrci, vzácní chemici, slovutní mistři, páni magistři, astrologové, geometři, agronomové, psychiatři, páni docenti geologie, psychologie, theologie, nemocí zhoubných, nemocí zjevných, nemocí latentních, vynálezcové věcí patentních, magnificence, zkrátka inteligence“…?
        Ja predsa potrebujem vibračnú handru, nie riasenku (beztak sa mi ruky dosť klepú i samé od seba)!!!

  4. Máš pravdu! Všichni dohromady uděláme moc – a hadra nikde!!!

  5. Lucy napsal:

    Ježiš, tak tohle je výmysl 😀 Bych si určitě při své šikovnosti vypíchla oko…ale darovanému koni…:))

  6. Edita napsal:

    🙂 .-) To jsou vynálezy. To by mi tak ještě chybělo. já jsem ráda, že se bez čmouhanců nalíčím i tou nevybrující. 🙂

  7. tutto bene napsal:

    Vím, že existuje, ale nikdy mě nalákala a teď už tím tuplem ne:)

  8. Už jsem se lekla, že to je něco jako taková ta „brnící“ zvětšující rtěnka. Pamatuju si ten nevšední zážitek, když jsem se mámě hrabala v kosmetice, tohle si dala na pusu a pak si plných 15 minut myslela, že umírám, protože mě brněla pusa jako blázen. Brnění řas by se mnou šlehlo úplně.

  9. meluzina napsal:

    no ja neviem, sos právnymi nástavcom si clovek uzije srandu aj s bruskou:-) asi si vdaka tebe tu mascaru nekupim

  10. Petr napsal:

    To máte z toho, že jste vošklivý a musíte si malovat na ksicht lidskej vobličej…

    Úvodní věta je VTIP. Nemyslím to přirozeně tak, ale jednoduše mi to nedalo. Na tomto blogu a takový název článku? To jsem si přečíst musel. A když tu nebyl žádný komentář z řad mužského publika, musel jsem to přeci nějak genderově vyvážit, no ne?
    Úvodní věta je skutečně míněna žertem. Jinak jsem vychován vcelku slušně a dámy pouštím ve dveřích první, když přijdou ke stolu, povstanu (často nepochopeno spolustolovníky), do restaurantu vcházím první naopak já atd.
    A do výtahu pouštím dámu jako první (co kdyby…).

  11. Rosie napsal:

    😀 Tak bruska mě rozsekala 😀

  12. Aailyyn napsal:

    Já myslím, že je to vábnička na chlapy, aby si ty duše nevinné pomyslely, že když to stojí takovou raketu a má to motorek, tak to přece musí malovat skoro samo a houfně to svým drahým polovičkám kupovaly, nic zlého netuše. Ženská by si sama takovou blbinu určitě nekoupila. 😀 Ne, vážně, fakt si nedovedu představit, jak si něco vIbračního dávám k oku, bych dostala tik. 😀

  13. skate boty fox napsal:

    Pouze po přečtení nadpisu jsem hádal teda něco jiného 😀

Zanechat Odpověď

