Teď jsem slavná blogerína! Už i já mám anonyma…

P1110778Konečně! KONEČNĚ  jsem se dočkala! I já už mám svého anonyma! Vím, že někteří lidé trpí silným nutkáním oslovovat rýpavě a pod rouškou skryté identity bloggerky, aby jim prozradili, co dělají úplně blbě. Mně se dosud vyhýbali. Trpěla jsem silnou frustrací. Já tedy v blogosféře nic neznamenám? Co ony mají a já ne?

A teď ho mám i já…

Občas připluje, plivne lehce jedovatou slinu, a zase odkvačí. Místo jména zanechá pár teček, otazník, a když se pochlapí, podepíše se jako „čtenářka.“ To vše z jedné adresy. Není nijak abnormálně zlý. Vím, že některé z vás už se potýkaly s těžšími kalibry.

fragezeichenPisatel anonymu má podle psychologů na někoho vztek, někomu závidí, či se cítí ublížen. Ve svých projevech se pak většinou dopouští psychického zkreslení, neboť si nedovede představit, že někdo jedná jinak a má jiné názory než on, majitel absolutní pravdy. Domnívám se, že je většinou „v kolektivu oblíbený.“

Obecně prý můžeme anonymní přispěvate dělit na:

– závistivé
– ty, kteří chtějí adresáta psychicky ranit a deptat
– výhružné a vydírající. Většinou se ale jedná o kombinovanou formu.

fragezeichenMyslela jsem si, že mít svého utajeného komentátora je legrace. Už dávno nejsem ve věku, kdy mě rozčílí kdejaká připomínka. Ale zjistila jsem, že anonym může „vytočit“ čtenáře. A protože blog má být pro radost a odpočinek – a ne proto, aby někoho stresoval, slibuji, že teď už budu anonymní komentáře blokovat.

Ale – chápejte! Musela jsem se pochlubit… Byl to můj první anonym. Konečně se díky němu cítím plnohodnotnou blogerínou…

.

Obrázek: end-less-summer.com
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

50 reakcí na Teď jsem slavná blogerína! Už i já mám anonyma…

  1. Levandule od Lutense napsal:

    Tak to ti (ne)blahopřeji…je zajímavé, že mně anonymové nevytáčí, je mi jich svým způsobem líto a nestojí mi ani za zmínku(myslím ty hnusné a zlé komentáře…). Já si totiž občas s chutí máznu:-D

  2. Mimo.ň napsal:

    Možná je řešením nastavit si nutnost odsouhlasit první komentář – další už projdou, ale kupodivu i tak se mi stává, že mne WP žádá opakovaně o souhlas od komentujících, co už mají na Mimoni zelenou (tipuju, že to bude např. odlišnou IP adresou komentujícího). Co se hnusokomentátorů týká, když zjistili, že si neškrtnou skrze schválení, většinou se to neopakovalo. A čtenáři nevidí nic, vše se vyřídí v publikačním rozhraní. Pápá, Anonyme! 🙂 Držím pěsti…

  3. Soňa napsal:

    Taky jsem měla pár nepříjemných komentářů, ale nevím, jestli byly od jedné a té samé osoby. Každopádně gratuluju! 😀

  4. ladyesik napsal:

    A já nikoho taky nemám 😦 … Ale mívala jsem dřív 😀

  5. udvouverunek napsal:

    Vítej v klubu!:-) Taky mámevtoho svého – otravného, nĕkdy urážlivého a nĕkdy mluvícího z cesty. Zatím sesnažím být milá, ale obávám se, že mi to už dlouho nevydrží. Jen by mĕ zajímalo, proč nĕkomu tak extrémnĕ ležíme v žaludku aby z jedné IP adresy pořád otravoval…Veronika

    • Těžko říct… Třeba se jenom nudí. Nebo měl blbé dětství, či je frustrovaný z práce a rodiny.
      Anebo měl nejdřív blbé dětství, a teď se nudí v práci která ho frustruje. A pak ho ještě doma rodina ignoruje…
      No jen si to představ. Z toho mě úplně jímá chuť napsat někomu nějaký hezký anonym… Můžu vám???

  6. Isia napsal:

    Ja som mala „šťastie“ na dvoch rýpalov. Neboli to anonymáci…dokonca osobne poznám ich tváre a tiež som to riešila bloknutím komentárov. Teraz sú už voľní, našťastie o tom nemajú ani šajnu…

    Možno ťa ten tvoj anonym tiež osobne pozná, len ty o tom narozdiel od neho nevieš.

  7. Taky jsem o tom uvažovala. Sestavovala jsem si amatérsky i jeho psychologický profil. Dobrá hra…
    A ten tvůj – něco jako René Motlík???

  8. Enka Quanium napsal:

    Gratuluji blogerino!! Ted uz jsi velka holka blogosfery! Doufam, ze chodis s nosem poradne nahoru, mas na to plne pravo! :o))

  9. cernamoora napsal:

    to já mám leda ty, co mi nabízej xanax, fejkový louboutinky a zvětšení penisu
    naštěstí to blogger odchytává sám
    ale jinak mi přijde v tomhle oproti WP pozadu, není tam vidět ani IP, ani žádný filtrování podle schváleného prvního komentáře (ani jiné) – anonymní komenty se můžou leda kompletně zakázat

  10. tak to doufam, že se mnou budeš stále kamarádit….když jsi teď ve velkém světě bloggerů….

  11. 747 napsal:

    Nemám, neznám, bez svýho anonyma jsem zjevně nicotným smítkem blogosféry. 😦 No ale, pravdu říct, obejdu se! 🙂

  12. Miška napsal:

    niektorí ludia si musia nájsť spôsob ako riešiť svoje komplexy, je to smutné no, ale tak aaspon si už tá Pani Blogerka 😀 btw pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu o vybíjaný golierik. 🙂

  13. Canan Pamuk napsal:

    Četla jsem spuostu anonymních příspěvků na blozích, některé jsou hodně vtipné, třeba u Protivné blondýny, nebo u toho hošana, co nosí psí dečky. Sprostých je tam málo – myslím, že Blondýna to nemaže. V podstatě je asi jedno, jestli příspěvek píše anonym, nebo někdo, kdo se zaregistuje jen pro ten jeden jediný případ (jestli to teda u blogu jde, nevím). Nevýhodou je, že oni se většinou nepodepíšou ani dovnitř toho příspěvku a pak to vypadá, že si spolu vykládá jeden anonym sám se sebou a čék ztratí přehled. Já myslím, že spousta anonymů má hlavní motivaci pobavit se, hlavně tam, kde se většina příspěvků nese v duchu „dnes ti to moc sluší, ách“.
    A co ti píše, USB? Není to nějaký zhrzený přítel či milenec-platonic, nebo někdo, koho jsi proti jeho vůli zatáhla do kuřácké (a alkoholické) hospody nebo na vrchol Sněžky? Nějaký starý kámoš?

  14. Eva napsal:

    To som sa zasmiala!
    Ale čo máš proti anonymom? Veď aj ja som anonym, Eva je presne tak dobré ako tri bodky. Možno sa tak volá. A s cigaretami má pravdu, stále hovorím, že prestanem. Nejaké to desaťročie a plus čosi a k tomu ešte čosi, ach jaj. Takže si vstúp do svedomia a niečo s tými cigami urob. (Ale keď prestanem fajčiť, na čo budem používať ten skvelý benzínový zapaľovač s milovanými The Who???)

    • No právě! Taky mám krásný benziňák…
      A že by byl můj anonym Eva???

      • Eva napsal:

        Možno je Eva, ale nie na mojej strane siete.
        Ale vážne, s tými cigaretami je to aj tak dosť nanič, človeka občas hryzie svedomie kvôli zdraviu a aj peniazom za cigarety, a k tomu ešte počúvať od cudzích ľudí, čo už sama viem?! A väčšinou tie reči robia z nikotínu heroín, z fajčiarov narkomanov. Veď áno, som závisláčka, ale ešte som nepočula, že by fajčiar kvôli droge napadol, zabil alebo spáchal násilie, aby sa dostal k dávke.

        • Mě svědomí nehryže. Znám rizika, peníze na svoje cigára nežebrám, ale poctivě vydělávám, doma nekouřím a v nekuřácké společnosti taky ne. Tak co je – sakra – komu do toho???

          • Eva napsal:

            Pod to sa podpíšem. Okrem prvej vety. Mňa občas svedomie hryzie. Ale nie vtedy, keď dojdú cigy. 🙂

  15. kejtyna napsal:

    Tak to ti moc gratuluji! Já na svého pořád čekám, ale lépe mi je asi bez nich.

  16. Natálje napsal:

    a to já jsem byla ráda za ty doby, kdy o mě žádný anonym ani nezavadil 😀 ale jinak souhlasím, jak anonym zbystří šikovnou bloggerku, chytne asi nějaký amok a už to jede 😀

Zanechat Odpověď

