Slyšte, slyšte, pastuškové aneb Hezké svátky

IMG_8780Letos před Vánocemi jsem životem běžela téměř tryskem. Věděla jsem, že svátky budou, protože se o nich všude psalo, všichni o nich mluvili a v televizi každou chvíli řvala nějaká reklama (těžko říct na co) „Slyšte, slyšte pastuškové,“ čímž mi tuto koledu nadosmrti zprotivila. Ale pro spoustu práce jsem se nestihla zastavit. Tohle je třeba dodělat, tohle koupit, tohle uklidit, tam zajít a těmhle poslat přání. Tak jaké, sakra, Vánoce? Co to pořád všichni máte? Já fakt nic nestíhám…

A teď ještě rychle koupi jmelí. Zlaté. Je tma. Na náměstí stojí stánky, mrzne a z nasvětleného pódia zní koledy. Všude voní svařák. Tak dobře. Zastavím se. Ale jen na chvíli. Třeba konečně nasaju trochu klidu…

Koledy zpívají děti ze školek. Vrtí se, mají červené nosy a písničky v jejich podání zní mile šišlavě. Rodiče, babičky, dědečkové a příbuzní v publiku se dmou pýchou. Prcky střídají školáci a koledy nabírají na síle. Lidé se usmívají a i ti neznámí mezi sebou prohodí pár slov. Teď začínají „zpívat“ hluchoněmé děti. Ve znakové řeči. Krásné holky a hezcí kluci, kteří se narodili s hendikepem. Jejich život je jiný, než ten můj. Co to děláš? Ty brečíš, blogeríno?

Do hudby mi tečou slzy, utírám je rukavicí plnou zlaté barvy z toho jmelí a je mi to jedno. Vždyť jsou Vánoce…

TAK ŠŤASTNÉ A VESELÉ… 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Slyšte, slyšte, pastuškové aneb Hezké svátky

  1. Lucifrid napsal:

    Jeee, to se mi zamlzily oci…

  2. Chantal Prym napsal:

    Aj tebe a do nového roku veľa veselých zážitkov, aby bolo o čom blogovať 🙂

  3. Isia napsal:

    Krásne Vianoce a mnoho splnených tajných prianí pre Blogerínu i všetkých, kto ju radi čítate…

  4. tutto bene napsal:

    A přesně tak to má být. Dojemné, veselé, šťastné Vánoce v kruhu Tvých nejmilejších i Tobě:)

  5. Rosie napsal:

    Přeju požehnané Vánoce!

  6. ladyesik napsal:

    To je vážně dojemné… Také přeji šťastné a veselé.

Zanechat Odpověď

