Diamanty jsou nejlepším přítelem dívky aneb Opravdu, Marilyn?

IMG_0706Diamantový prach sypal Andy Warhol na některé své sítotisky, aby se leskly. Prach z diamantů se přidává do pleťových krémů (prý výborně odráží světlo, opticky zmírňuje vrásky a má mírný peelingový účinek), najdeme ho i v různých zpevňovačích nehtů. A také v řasence Gabrielly Salvete. Cože Marilyn? Že „Diamonds are a Girl’s Best Friend?“

Upřímně – moc se neřasím. Příroda ke mně byla skoupá. Mé kratší a řídké řady se rozhodně nepodobají smetákům reklamních modelek. Nicméně jsem si po dlouhé době řasy skutečně nalíčila Gabriellou s diamanty. Řasenka se dobře nanášela, řasy se neslepily do snopků a i mé štětinky se lehce zvedly k nebi a získaly mírně dramatický vzhled.

„Vypadáš… nějak… jinak… Dobře ses vyspala?“ otázal se ráno manžel při letmém pohledu. „To taky, ale hlavně mám novou řasenku, a ta obsahuje diamantový prach,“ odvětila jsem. „A víš, ty vůbec, že diamant je nejtvrdší známý přírodní nerost a že se jedná o krystalickou formu uhlíku? Tvoří hlavně jednotlivé krystaly oktaedrického, dodekaedrického nebo krychlového vzhledu!“ poučil mě. No tak, věděla jsem jenom něco…

imagesCA7AG2NCV práci se na mě pátravě zahleděl kolega. „Co je s tebou? Vypadáš dneska tak…  jako by ses dobře vyspala,“ oznámil. „Ale ne. To je mou novou řasenkou! Je v ní diamantový prach!“ vysvětlila jsem mu. „Vážně?“ podivil se. „Představ si, že hlavní zásluhu na moderním brusu diamantů má kdo? No přece matematik Marcel Tolkowski, který v roce 1919 zdokonalil kruhový briliantový brus tím, že spočítal ideální tvar pro maximální zpětný odraz a disperzi barev světla,“ prozradil mi.  „Hmmm…“ pravila jsem.

untitledVečer jsem měla babinec. Řasenka stále držela bez újmy. Holky si mě prohlédly a konstatovaly, že vypadám o něco méně uštvaně než obvykle. „Já mám totiž novou řasenku! S diamantovým prachem,“ pochlubila jsem se. „To já jsem dostala k narozeninám náušnice s briliantem. Prý má diamant o hmotnosti jednoho gramu  pět karátů,“ dozvěděla jsem se vzápětí. Ufff…

.

Tímto chci vyjádřit svou vděčnost Verunkám z blogu U dvou Verunek, které mi řasenku poskytly k testování. Díky výrobku s prachem nejtvrdšího nerostu jsem se velmi, VELMI vzdělala. No a taky… hmmm… nevypadám tak moc unaveně jako obvykle….

.

Foto2: akcnisperky.cz
Foto 3: salon-freeline.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

32 reakcí na Diamanty jsou nejlepším přítelem dívky aneb Opravdu, Marilyn?

  1. mamifi napsal:

    Vidis, staci jedno cernidlo na rasy a kolik ses toho v jednom dni nedozvedela 😀

  2. Lucy napsal:

    Opět jsem se upřímně zasmála :))Bys mohla dělat v reklamce 😀

  3. Mimo.ň napsal:

    Že bych ji taky zkusila? 🙂 Je fakt, že řasenku používám denně, nicméně, když dojde náplň, barbarsky ji ředím gelem na vlasy. Tomu neodolají ani diamanty 🙂

  4. tutto bene napsal:

    Když už se nám diamanty nehoupou na krku nebo neskví na našich ladných, dlouhých prstech, tak si je máznem alespoň okolo očí! Chystám se na ni. Jsem zvědavá, co všechno se dozvím:DDD

  5. vimneok napsal:

    diky za tip, zrovna jsem premyslela, jakou si koupim misto te, co mi dosluhuje jeste z milana a je znacky, ktera se tady neda sehnat… hele a to fakt delas takovou reklamu zadarmo?

  6. No čoveče, jsi tak přesvědčivá, že bych do ní šla taky… nemít je umělé 🙂 Mě totiž žádná řásenka nepomůže 😀

    • Umělé jsou fajn. Taky jsem je půl roku nosila, ale nestíhala jsem chodit na doplňování… Ale jednou se k nim vrátím. Pokud se to nepřehání s délkou a natočením, vypadá to dobře…

  7. Konečně zajímavá recenze na kosmetiku. Jsem zase o něco chytřejší, i když tomu moc nerozumím…

    • Já taky ne. Ale nemusíme přece rozumět všemu…
      Občas pouze stačí zapamatovat si nějakou chytrou větu a prohodit ji ve správný okamžik. Paráda. Bohužel někdy sama nerozumím tomu, co říkám…

  8. 747 napsal:

    Jó, diamanty. Jak tak koukám, vždycky ještě dokážou něčím překvapit. …. řasenka, říkáš? Hm, hm, hm! 🙂

  9. Jana napsal:

    Takze z tohohle clanku je naprosto jasne, ze muzi jsou z Marsu a zeny z Venuse…staci se zamyslet nad tim, co se kazdemu vybavi, kdyz se mluvi o diamantech. Nas tedy zajima hlavne ta vaha, ze:) Karatu totiz neni nikdy dost:DDD

  10. meluzina napsal:

    ty pracujes s ludmi z Big Bang theory?

  11. Dana napsal:

    Děkuji za tip, určitě vyzkouším. A tak trochu ti závidím, že si chlapi všímají jak vypadáš. A obzvláště u manžela to oceňuji. Paráda 🙂

  12. Rosie napsal:

    Kdybych doma neměla 5 neotevřených rasenek a v peněžence průvan, tak se pro ní snad vydám 😉

Zanechat Odpověď

