Krátké, ale moje! aneb Na nožky aplikujte krém a ponožky

IMG_0672V pubertě jsem své nohy nenáviděla. Byly krátké. Moc krátké! Trpěla jsem a to velmi. Zejména mi lezly na nervy dlouhonohé štíhlé blondýny. Časem se můj vztah k vlastním nohám změnil. Krátké jsou pořád. Ale spolehlivě mě nosí.

Nemají zatím křečové žíly, zborcenou klenbu, ostruhy ani vbočené palce a jiné deformace. Jsem jim za to vděčná a odměňuji je. Když mě chytají křeče do lýtek, dodám jim hořčík. Rozmazluji  i chodidla. Různými krémy. Zkoušela jsem leccos a nemůžu si pomoct. Za ta léta experimentů mi opravdu nejvíc sedí „nohomaska“ od Oriflame. No fakt!

Hydratační maska na nohy s glycerinem, včelím voskem a bambuckým máslem dobře vsakuje a mátová parfemace je mi příjemná. Nejúčinnější je hrubší vrstva, na kterou nejlépe na noc nasadíte ponožky (promiň, můj milý manželi). A pokud číháte na akci, seženete 100 ml za 99 korun. Jako u Bati (zase jsme u těch nohou…) No – nekupte to!!! Takže tak.

Mé nohy jsou pořád krátké. A stále umím hezky prolomit kolena vzad jako na fotce z dětství… Ale mám děsně hebké šlapičky! HEČ!!!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

46 reakcí na Krátké, ale moje! aneb Na nožky aplikujte krém a ponožky

  1. U dvou Verunek napsal:

    Ta fotka je boží!:) Veronika

  2. Já vím… Když jsem ji našla, smála jsem se hodně dlouho…

  3. Ty jo, nechceš s tím vystupovat v cirkuse? 🙂 A jinak díky za tip, jakožto bývalá aktivní Oriflame distributorka si tam dodneška jezdím pro všechno a na nohy mám od nich skoro celou řadu. Kromě téhle masky! Takže příště rozhodně kupuju!

  4. Isia napsal:

    Pche, prehnuté nohy dozadu…ja sa doteraz viem postaviť ako obrátená baletka – špičkami nôh k sebe. Pôsobí to síce divne, ale kto to dokáže tak prirodzene ako ja? Takže, vedieť prehnúť nohy dozadu…to je umenie!
    Výhodou krátkych nôh sú malé chodidlá…starí Číňania by slintali a nemuseli nechutne zväzovať nohy…takže ja vidím len samé výhody!!!

  5. lucifrid napsal:

    Hmmm, na nozky jsem zatim zadny zazrak neobjevila… tak ze by? 🙂

  6. Lucy napsal:

    Dobrý tip! A za ty peníze…Jináč, fotka je skvělá :))

  7. zarox21 napsal:

    A to prolomení bez vedlejších následků zvládáš stále? 😉 Já, že bych nakoupila také nějaké ty hořčíky a pod. 🙂

  8. Chantal Prym napsal:

    Ja som otrasne neohybná. (Lebo som lenivá cvičiť a robiť strečing…) Krém na nohy väčšinou používam Garnier, ale keď dojde, azda vyskúšam ten tvoj 🙂

    • Zkus… Je vážně dobrý…
      Strečing jsem nikdy nedělala. Už ve škole mi přišlo v tělocviku dívné, co to po mně ta učitelka chce, když je naprosto přirozené hodit si nohu za krk… A jednou jeden ortoped při pohledu na mé lokty řekl: „No fuj…“

      • vimneok napsal:

        jo jo, taky mám hypermobilní klouby. teda některé. např. nohu za krk si klidně dám dneska taky i bez cvičení, dlaněmi se dotku země ze stoje taky bez rozcvičení, ale třeba provaz jsem neudělala nikdy… a lokty prolamuju taky dost běžně… ale je to spíš nevýhoda bych řekla. jak jsem byla těhule a nabrala 17 kilo, běžně mi pak vynechávaly kolena a tak

  9. Ten trik s koleny je hodně efektivní. Moc se mi to líbí, bohužel na to nemám vhodná kolena…

  10. tutto bene napsal:

    Jsem na tom stejně jako tokijskadomovnice, trik obdivuji, ale při podhledu na něj, mě divně brní v kolenou. Ta fotka je bezkonkurenční:D

  11. 747 napsal:

    😯 Úžasné, na nohy tedy, krom ponožek a bot, existují krémy? No totok! 😯

  12. Rosie napsal:

    Díky za tip, já svoje nožky poněkud zanedbávám, navíc dědičnost mě už doběhla, takže… 🙂

  13. udvouverunek napsal:

    Hehe, super fotka 😀 Vypadá to skoro jak fotomontáž/fotošop :DD
    Nohy mám taky moc krátký a ke všemu tlustý, nějaké křečové žilky už taky jsou (nevím zda v důsledku genů nebo pojídání HA) a moc nechci vědět, co mě čeká dalšího za pár let. Ale s ponožkama do postele se teda neostýchám, páč když pan domácí netopí, tak se holt nedá svítit! (chci říct: spát a neumrznout při tom) A někdy ty nohy máznu krémíkem z řady Planet Spa od Avonu, to s tím bahnem z Mrtvého moře. Taky dost dobrý! Ale zásadní jsou rozhodně ty ponožky 😉
    Verunka

Zanechat Odpověď

