Jak jsem nepoznala kakaového anděla aneb O rýmečce

Angel s kakaem, EDP.

Angel s kakaem, EDP.

Volala mi dcera, jestli mi má koupit Muglerovu limitku – kakaového Angela. Výhodná koupě by to byla. No JISTĚŽE!!!

A tak ho teď konečně vlastním! Jenže – mám strašnou rýmu. Rozhodla se usadit u mě v dutinách a připomenout mi dětství zánětem středního ucha. Takže nemám čich a navíc jsem hluchá jako poleno, což můj muž kvituje s povděkem…

Jsou dny, kdy nemůžu klasického Angela ani cítit pro jeho davovost, a hlavně pro tu ukrutnou cukrovou vatu a střelnici. A pak se mi po něm občas zasteskne a vezmu ho na milost. Těšila jsem se, jak se konečně nadechnu letošní limitky a rozklíčuju, jestli tón kakaa tu kolotočovou kompozici utlumil nebo jí přidal grády. Stříkám toaletku na zápestí… Přivírám oči…

dark-chocolate11-200x200Dcera: Tak co tomu říkáš?
Já: (křičím) Cože?
Dcera: (taky křičí) CO TO-MU ŘÍ-KÁŠ?
Já: Gdyž já fagd dic decítím… Boždá bačuli…
Dcera: Tak chvíli počkej a vyskmrkej se. A nakapej si.
Já: (vraštím čelo, přikládám dlaň k uchu) Co do?
Dcera: (gestikuluje) Vy-smr-kej se! Kap-ky!!!
Já: Do jóóó. (Plním pokyny…)
Dcera: A teď?
Já: (zmateně) Čeho?
Dcera: CO TEĎ???
Já: Devíb. Bačuli???¨
Dcera: Ty fakt necítíš tu hořkou čokoládu?
Já: (odezírám, ať se zas nemusím blbě ptát) Dee…
Dcera: To fakt nemá cenu. Zkusíš to, až se uzdravíš.
Já: (začínám být v odezírání profík) Dóó! Azi jóó´(beru Angela, plechovku s kakaem a foťák). Bůjdu do vyfodid…

O půl hodiny později:

kakao-entoeltManžel: (velmi nahlas) Sakra, proč je tu všude kolem kakao?
Já: (tentokrát DĚLÁM že neslyším) Čeho že?
Manžel: (křičí, ukazuje rukama do prostoru) Kakao! Všude!!! Okolo!!!
Já: Dóóó, do deda fagt devíb…

.

Foto 2: extrakrasa.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice VŮNĚ se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

34 reakcí na Jak jsem nepoznala kakaového anděla aneb O rýmečce

  1. Lucifrid napsal:

    :DDD
    dcera asi nakupovala na tom samem vyprodeji :))) ja myslela na prvni pocuch, ze chcipnu, ale ted se ho nemuzu nabazit 🙂

  2. 😀 rýba přišla. Nezávidím. A možná na chvíli přestávám číst blog, abych to nechytla. Ach ta hypochondrie. 😀

  3. 747 napsal:

    Rýmečka! Dokonce zvláštně zmutovaný typ „rýmečky lhavé“. Kdepak sis ji pořídila? 😉

    • Mám ji od dětství každý rok – první kolo v září a druhé v listopadu. A ať dělám co dělám, vždycky se z ní vyvrbí něco pikantního – aktuálně třeba ty uši…

  4. Chantal Prym napsal:

    Tagla som ťa ako môj Liebster blog 🙂

  5. Díky moc!
    Mezi inhalacemi, kapáním do nosu a válením se o tom budu přemýšlet…

  6. Rosie napsal:

    Tak brzké uzdravení!
    Mimochodem, doma tomu říkáme selektivní slyšení – neboli „slyší, leč nedbá“ 😀

  7. Jana napsal:

    Skvele napsano…jako vzdy. A na kombinaci rymecky a parfemu pozor…hrozi typicky kolateralni efekt…tedy chodici parfumerka:D
    Brzke uzdraveni!!!

    CHIC SICILY

  8. Isia napsal:

    Prajem skoré uzdravenie!
    A prosím, ak by si chcela skúšať svoj čuch počas týždňa…nečuchaj ku čpavku! Je to nebezpečné!!!

  9. Mimo.ň napsal:

    Mám toho klasického. Normálně používám Bulgari (Yasmine Noir) – takže tohle je spíš taková odbočka pro dny, kdy se mi zachce vonět cukrem (kterej nejím). 🙂 Ale má něco do sebe, uznej že jo. NĚKDY. Denně bych ho nesnesla.

  10. Vanilka napsal:

    Já Muglerova Anděla zbožňovala na kamarádce, ale na sobě ho nesnesu. Ale našla jsem alternativu – Coco Chanel Mademoiselle. Připadají mi ty vůně velice podobné, ale Coco se mi zatím neomrzela.

  11. memora45 napsal:

    kakaová limitka je úžasná, suché kakao spoli s kouskem čokolády a pochvaly se jen hrnou…klasiku nějak nemusím

Zanechat Odpověď

