Moje zbrusu nová maska aneb Chudák soused…

Mám novou pleťovou masku. Zelenou. O víkendu jsem umyté vlasy obalila ručníkem, obočí přemázla barvou a na obličej aplikovala ten nový zelený zázrak. Z protějšího domku právě vyšel soused, který postřehl za přivřenými žaluziemi mou siluetu a zamával. Akt přátelství jsem se rozhodla automaticky opětovat. Prudce jsem vytáhla žaluzie a zvedla ruku k pozdravu. Soused vytřeštil oči a couvl o tři kroky vzad. Opravdu díky moc, milá masko od Lush!!!

Dávám přednost pleťovým maskám z domácích surovin. Donedávna jsem (po letech bádání) měla pouze dva oblíbence. Teď k nim přibyl třetí. Ten zelený…

Mask of magnaminty, Lush – hluboce čistící
Oficiálně: Magnaminty maska je plná čínského jílu a bentonitového gelu, které vám z pórů vysají veškerou nečistotu. Mleté fazolky aduki a pupalková semena odstraní odumřelé buňky staré kůže a velká porce silice z máty peprné vás vydrhnou do  vymydlené svěžesti.
Moje zkušenost: nejdřív jsem musela vygooglit, že bentonit je hornina vznikající zvětráváním mateční horniny z čediče. Světové ložiskové zásoby bentonitu jsou odhadovány na více než 1400 mil. t. a počítá se s objevem dalších lokalit. Tak to se mi ulevilo… Po použití masky mám opravdu „čerstvý“ pocit. Pleť je prokrvená a pročištěná.

Mask Wild Rose, Korresrozjasňující maska pro všechny typy pleti
Oficiálně: Bílá maska pro čistou a zářivou pleť přináší okamžité rozjasňující účinky viditelné ihned po první aplikaci. Aktivní ingredience: olej z divoké růže, arganový olej, extrakt z havajské rostliny, bambucké máslo, avokádové máslo a provitamín B5.
Moje zkušenost: po použití příjemný pocit jakoby „prohřáté“ kůže. Upřímně – má pleť už nebude zářivá nikdy, ale skutečně se krátkodobě vyhladí a získá viditelně lepší barvu…

Apricot & Honey Face Pack, Tarani pro zralou, normální a smíšenou pleť
Oficiálně: Obsahuje účinné stimulační extrakty a výživné orientální oleje, které pleť do hloubky vyživují a hydratují. Čistí póry a pomáhá z pleti odplavovat škodlivé látky. Zánechává pleť napnutou, svěží a bez vrásek. Je vhodná i pro citlivou pleť. Složky: olej z meruněk, mandlový olej, slunečnicový olej, med, gel aloe vera, orientální jíly.
Moje zkušenost: moje pleť je po použití opravdu vyživená, maska odstraňuje pocit pnutí suché pleti. Barva kůže dobrá! 

PS: Závěrem se chci z celého srdce omluvit svému sousedovi: promiň, Víťo! Slibuji, že už se nikdy nebudu před oknem producírovat s pleťovou maskou. Zvláště ne s tou zelenou…

E. T. volá domů…

 

Foto: kafe.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

27 reakcí na Moje zbrusu nová maska aneb Chudák soused…

  1. lucifrid napsal:

    Haha, se mi taky kdysi stalo. Ex to po obědě zalomil a já si nahodila masku… a někdo zvoní (kdo jako o víkendu, vždyť u mě nikdo nezvoní, jak je rok dlouhej :D). No, chtít nechtíc jsem musela otevřít. Soused ani moc nezamrkal, jen mi sdělil, že jim ode mě kape něco. Šla jsem vzbudit tehdejšího boyfrienda, ten nedal znát nic a společnými silami jsme to svedli na záchod. Takže jsme zavřeli vodu a zbytek víkendu se myli v kuchyni u dřezu – na zem hodit ručník (díky bohu za lino) a na něm se umýt houbou. Ta maska šla v té kuchyni dolů nějak hůř :D.

  2. tutto bene napsal:

    Bentonit je fádní, co tak Betonit, to zní lépe, ne?
    Tak jste se se sousedem posunuli váš vztah zase trochu dál:) Určitě už ho hned tak něco nepřekvapí.
    Člověče, jak jsem byla k Lushi naprosto imunní, tak už začínám po něm pošilhávat. Jdu mrknout na Betonit:)

    • Na Lush jsou rozporuplné názory. Jejich dekorativka mě nechává chladnou, krémy mi nesedí, ale maska ano. A jejich blbiny do vany mám ráda…
      PS: Našla jsem nějaký vitamínový sirup BETONIN PLUS. Můžem ho zkusit na obličej…

  3. zarox21 napsal:

    Bentonitová suspenze se používá pro podzemní stěny. Na pleť tedy asi musí mít z hlediska odolnosti a trvanlivosti ještě úžasnější účinky než na zakládání budov. 🙂 Jdu si trochu vyloudit. 🙂

  4. Ludmila napsal:

    Nechci vám, dámy, kazit náladu, ale mám dojem, že i jisté kočičí stelivo se vyrábí z bentonitu …;-)

    • Tím lépe! Jdu to prolustrovat a ukrást trošku naší kočce! A budu vyrábět VLASTNÍ masky s bentonitem! HEČ!!!

      • ANO!!! ¨Jupíííí!!! Už jsem to našla!!! Zítra koupím!!!

        Stelivo pro kočky: Sedlecký kaolin a. s. vyrábí od roku 2003 přírodní bentonitové stelivo pro kočky a drobná zvířata. Dnes je toto stelivo velmi oblíbeno mezi chovateli, protože velmi dobře absorbuje, nezapáchá, perfektně hrudkuje a přitom je cenově dostupné.
        Stelivo pro kočky a drobná domácí zvířata naleznete v obchodech pod značkou Kitty Star; pod odlišnými názvy je dodáváno i do velkých distribučních sítí. Nezapáchá, nepráší a je zcela netoxické. Stelivo je vyráběno v souladu s ISO 9001:2000.

  5. Luc. napsal:

    Už z nadpisu jsem věděla, že se tu pobavím. Ale myslela jsem, že na sousedům účet:-). Nicméně já mám hnědou masku – taky to nevypadá super lákavě. Ale naštěstí vím, že se mám vždycky zašít doma, zatáhnout žaluzie a ignorovat lidi:-D

  6. 747 napsal:

    Hlavně, že to soused přežil! Nejhorší smrt je prej z leknutí. 😆

  7. Rosie napsal:

    Ježkovy 😀
    Hm, kolem Lush každoročně chodím ve Vídni a čuchám u nich jako divá 🙂 Lákáš mě, skoro se mi chce zajet si do Prahy do Palladia pro betonit 🙂 Nebo stelivo pro kočky? 😀

  8. Canan Pamuk napsal:

    Původně jsem se chtěla zeptat na trvanlivost čerstvé masky od Lush, ale vzpomněla jsem si na jeden soc.real. vtip o mimozemšťanech.
    Tirák Pepa jede Teplice-Ostrava, pustí si Československý rozhlas a: „Občané, zvyšte pozornost! TASS je zpnomocněn prohlásit, že Zemi navštívili zástupci mimozemské civilizace. Jsou malí, zelení (potud to sedí na blogerínu), mají obrovské vyvalené oči a ruce ža na zem! Když je potkáte, zachovejte klid, představte se jim, vystříhejte se agrese a přivítejte je na Zemi!“.
    Pepa si říká „hmm, hmm“, podívá se ven z okýnka a …..v křoví u krajnice stojí mrňavý zelený mužíček, ruce až na zem, vyvalené bulvy, ooops, jsou tady! Zakvílí brzdy, kamion zastaví, Pepa vyleze ven, zvedne ruce nad hlavu, a přátelsky promluví k UFOnovi: „Dobrý-den-já-jsem-Pepa-jezdím s TIRákem-a-vítám-vás-na-zeměkouli!“
    UFON zaměří na Pepu vyvalené bulvy: „Dobrý-den-jsem-Milan-dělám-tady-hajného-a-momentálně-tady-seru!“

  9. No – po třech týdnech dnech dobrý… Zdá se mi, že trošku vysychá, ale na funkci živočicháře by to nemělo mít vliv… Dceři minule vydržela v normální stavu několik měsíců než seschla…

  10. Isia napsal:

    Z toho si nič nerob blogeríno. Mňa sa susedia ľakajú aj bez masky!

Zanechat Odpověď

