Jak jsem ušejkrovala starou indiánku aneb Dobře mi tak!

„Kluci! Mám výborný nápad, jak ušetřit výdaje za obaly,“ mohl by říct kreativec jisté firmy (kdyby to ovšem říct chtěl). „Místo těch drahých pevných lahviček vrazíme barvu do kelímku s víčkem a vymyslíme k tomu nějaký slogan třeba jako… utřepej si… ne – počkejte – už to mám: ušejkruj si svoji barvu! Která holka někdy nechtěla být na chvíli barmankou! A dáme tomu nějakou hodně sladkou vůni, třeba maliny. Ne, moment! Jahody! Jahody budou lepší! To je blbý, to se bude líbit…“ dokončil by kreativec (kdyby to dokončit chtěl…) 

A tuhle šejkrovací barvu Palette Mousse Color jsem si koupila, protože jsem potřebovala … hmm… zabarvit šediny… a taky proto, že ji měli ve slevě. Mám středně hnědé vlasy, takže jsem zvolila odstín 500 (světle hnědý.) Do kelímku jsem nalila barvu a nasypala prášek (nevím, jestli výrobci někdy čichali k ŽIVÉ jahodě) a třepala. Celkem pohodlné. Otevřu kelímek, koukám, prášek se zatím zcela nerozpustil. Opakuji. Pořád nic. No konečně! Po získání syndomu karpálního tunelu je kelímek plný pěny. Barva se dobře nanáší. Nestéká z vlasů a v obalu nezůstávají zbytky. Fajn…

Z opatrosti nechávám místo doporučených třiceti minut pěnu na hlavě pouze poloviční čas. Smývám… smývám… a hrome! Mé vlasy jsou temné jako noc bez proudu, jako havraní křídla, jako duše hrdinů Dostojevského. Nikdy jsem nechtěla být barmankou a rozhodně jsem NECHTĚLA černé vlasy, proto jsem si taky koupila tu SVĚTLE hnědou barvu…

No nic! Moje chyba. Taky na všechno naletím…

Takže teď si jdu do vigvamu zaplést copy, nasadit čelenku a žvýkat kůže. Ufff…. ještě že můžu kouřit tu dýmku… Howgh!

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

66 reakcí na Jak jsem ušejkrovala starou indiánku aneb Dobře mi tak!

  1. To je blbý, to se bude líbit… myslím, že jsi skvěle vystihla myšlení kreativců. pozdravuj Vinnetou(a), howgh

  2. vimneok napsal:

    to se vymeje ne? 🙂

    • Je to permanentní barva, ale upřímně v to doufám…

      • vimneok napsal:

        já se na černo barvím už leta a většina barev se tak po třech-čtyřech týdnech vymyje na takvou hnědou do červena. ale pravda je, že palette bývaly dost držáci…

          • rennnie napsal:

            Já tyto pěnové barvy Palette mám ráda, ale nekupuju si šejkr, ale v krabičce. Míchají se dvě tekuté složky a protřepat se to má jen 3x. Barvila jsem si na odstín „blackbrown“, potom na „darkbrown“ a předtím na středně hnědý. Blogeríno, nevymyje se to. Byla jsem pak u kadeřnice a ta mi řekla: „Si to barvíte sama, že? No to je vidět, to drží a dolů to nepůjde.“ Zatoužila jsem po odstínu mléčné čokolády, ale paní byla soudná a řekla mi, že by mi zničila vlasy. Vzala do ruky vzorník a říkala: „Podívejte se, dole konce máte černé, a tady nám to jde do střední hnědé (odrosty). A vy chcete tuto, což je o 7 odstínů světlejší oproti těm černým koncům. To prostě nejde.“
            Pak jsem si v nějakém pomatení smyslů koupila pěnovou barvu od Lóreál. Panebože, nikdy víc! Odstín by seděl, ale složení amoniakněco + toluenněco udělalo tak příšernou směs, ze které mi slzely oči a pálilo v nose. Hlavně, když jsem svou kštici přehodila v předklonu dolů, tak to nešlo vydržet. A že teda snesu. Takže nenadávej na Palette, jsou i horší 🙂
            Krá krá, vráno, neboj, si zvykneš 😉 (R.)

  3. Pozdravím i Hatatitlu….

  4. justina napsal:

    to je mi ľúto 😦 ja používam od l´oreal creme gloss color, je zmývateľná a odtiene chytajú celkom fajn, tú by som ti odporúčila skôr.

  5. Eva napsal:

    Zdravím červenú sestru Maryšku!!! Pred dvoma týždňami som farbila. Obvykle používam Palette deluxe, odtieň zlatá čokoláda a je skvelý. No lenže akosi nemali akurát ten môj a ja som sa ulakomila na tú istú značku, ale odtieň zamatovo hnedý. Hovorím si, že to predsa nebude rozdiel. Mala som počkať. Takže spatlem všetko do fľašky, šejkrujem (tak dlho, kým nevyfajčím cigaretu a striedam pravú ľavú, aby ma nepochytil ten syndróm, chacha!), nanesiem, čakám. Obvyklý postup. Zmyjem a šok!!! Som čiernovláska! V kombinácii s bledou tvárou pôsobí zamatovo hnedá (viď čiernočierna) mimoriadne výrazne. Manželovo „ehm ehm, farbila si si vlasy…“ som prežila v pokoji, ale môj otec, hrdý na svoj prirodzený odtieň soľ a korenie, si neodpustil hlášku „Aha, dieťa mi nejako otmavelo!“ Áno, som jeho dieťa (rád to používa pred svojimi známymi a pred pokladníčkami v obchodoch), ale to s tým otmavením si mohol ušetriť!
    Koniec príbehu: po dvoch týždňoch sa farba mierne vymyla. Na slnku už jasne vidím stopy hnedej. Hádam to bude postupovať ešte viac. Celý proces podporujem harmančekovým záparom na zosvetlenie. Len dúfam, že kým mi začnú byť jasne viditeľné šediny, nebudem mať už hlavu takú čiernu. (Krytie šedivých vlasov je mimochodom skvelé.) A že bude veľa slnečných dní.

  6. lucifrid napsal:

    Hezký, já vždy taky řeším, zda mám koupit nový odstín, který se mi moc líbí nebo neexperimentovat. Ted ale uz cca od leta chodim na barveni k moc sikovne kadernici :D. Ono ja bych si nekolik odstinu zrzy a hnede do vlasu nenapatlala, ze? 😀 Co na to okoli, libi se?

  7. Eva napsal:

    Lucifrid, rozhodne neexperimentovať! Ja mám ešte jednu historku s odtieňom lieskový oriešok. Myslím, že Garnier, ale neviem presne, už je to pár rokov. Dostala som lichotivý kompliment od manžela. Orangutanie mláďa. Dala som sa strihnúť na mikádo a ten hnusný orech bol oranžový. A to orangutanie mláďa som potom aj sama videla v zrkadle!

  8. Kate napsal:

    Já mám naopak tuhle barvu ráda právě kvůli lehkosti aplikace. Ani s tím šejkováním to nevidím tak tragicky. Co se barvy týče, problém tmavosti je u všech těchto drogérkových barev.

  9. Evelins napsal:

    Hahaha, svatou pravdu díš má drahá! Já vystřídala barev moc a NIKDY jsem neměla na hlavě požadovanou barvu… nechápu… a opravdu nemám problémy se zrakem. Ale neboj, to se vymyje i když je to permanentní!

  10. mamifi napsal:

    Tak to jsme dve, taky jsem si koupila tuhle svetle hnedou, ja ji tedy ani dost nezamichala, pac na dne zustalo hodne barvy, nechala ji pusobit jen 20 min protoze vim, ze barvy z drogerie mi chytaji prilsi do tmava a hle ho, temna cokoladova hneda… takze jestli si to mela tech doporucenych 30 min tak se te cerne nedivim. Vymyva se, ale nejvic na sedinach, jinak min.

  11. Vanilka napsal:

    To se určitě vymeje. Částečně. A částečně si zvyknete…

  12. Meduňka napsal:

    co vím, tak ty barvy palette většinou chytají do černa a drží jako čert – já si jednou na hlavu plácla jejich přeliv – tmavě plavá a měla jsem hlavu téměř černou…fakt! přísahám! a drželo to jak čert, vůbec se to nevymývalo! takže od té doby palette neneneneeeeeee

  13. dobrotka napsal:

    Jako blondýna s melírem asi nemám nárok se do debaty zapojit, ale nedá mi to. Osobně nemám odvahu si na hlavu cokoliv patlat sama, vše svěřuji kadeřnici. Jako dítě jsem pomáhala mámě, ale to si ona předem umíchala a má dost krátké vlasy, takže hračka. V pubertě jsem jednou barvila sestru. Před mým zásahem to byla krásná hnědovláska s mírně zvlněnými loknami. Po akci jí zůstaly jen ty zvlněné lokny, jinak vypadala jako chovanec ústavu pro mentálně zaostalé. Hlavně ta výrazná rudá rýha na vlasech rámujících čelo široká cca 1 cm byla dost hrozná. Zbytek vlasů byl od cihlové po jemný zrz. Za barvu dala půl kapesného. Na druhou stranu si díky tomu našla skvělou kadeřnici, kam mě po pár letech, až mi odpustila, doporučila a kam chodíme obě dodnes. Takže je vlastně dobře, že jsem levá jak šavle a barvy v drogerii na levačku.

  14. Lucy napsal:

    Jaj, tak to by mě asi piclo 😀 Snad se ti to brzo vymeje…

  15. Tys jako dítě nikdy nechtěla soupravu „Malý chemik?“ Já děsně a plním si to touto cestou teď…

  16. Isia napsal:

    Perfektne si to vystihla blogeríno! Škoda, že aj skúsila na vlastnej koži.
    Ja osobne ak som chcela vyskúšať novú farbu na vlasy, tak som si vždy odstrihla pramienok vlasov a farbu vyskúšala na ňom. Je to bezpečnejšie.
    Inak čo sa týka svetlo hnedej, tak doporučujem blond odtiene, lebo tie majú od blond naozaj ďaleko. Len sa vyhýbať všetkým farbám s označením 100, 1000 a podobne. Tie sú naozaj svetlé!
    A držím palce o čo najskoršie vymytie!!!!

  17. Já už mám léta letoucí svojí kadeřnici a po dvou šílených zážitcích, kdy jsem se jí nesvěřila, už vím, že už to nikdy neudělám. Nechala jsem se takhle kdysi nachytat na reklamu na super domácí melír, takový ten s těma hřebínkama. Jasně, nebudu utrácet a udělám si ho doma, ta holka v tý reklamě vypadá skvěle! Hahaha, neměla jsem ani pruhy, ani melír, ani blond vlasy, jen jsem vypadala jak odbarvená cigna, co si ten účes vytvářela levou rukou po slepu a úplně na šrot. Takže jsem dala šátek na hlavu a plačíc volala svojí Janičce, ať mě zachrání. Nevím, jak se jí to povedlo, ale pak už jsem mohla ven bez šátku, za to o nějaký ten peníz chudší (ale bohatší o zkušenost). Tohle už nikdy neudělám a za Jani budu jezdit navždy, i kdyby se přestěhovala na druhej konec světa!

    A ty se můžeš oblíct do černý a ověšet řetězama a tvrdit, že jsi emo… nebo gotik..? nebo něco takovýho 🙂

  18. Day napsal:

    Barvím mamku a musíme kupovat střední blond abychom dostaly středně hnědou, takže mě pointa zas až tak nepřekvapila. Mimochodem když ještě neměla šediny, tak všechny barvy chytaly černě, hnědá, mahagon, blond = černé, jak ta havraní křídla.

  19. oldwomen napsal:

    Měla jsem mahagony, zkusila jsem platinu i polární záři, oříškových tolik, že by veverku chytil psotník… Nikdy barva ve výsledku neodpovídala vzorku. Před třemi lety jsem pocítila potřebu navodit iluzi krásy a mládí a svěžesti a naplácala si hlavu nějakým jemným ořechem. Po vysušení vlasů jsem se podívala do zrcadla, vzala holicí strojek, než narostl alespoň ježek, tak jsem nevycházela ven a od té doby nechávám přírodní melír přecházející od bezbarva do bíla. Mám po problémech s odrůstajícími konečky.

  20. Mirka napsal:

    Mám vlasy dlouhé, krásné, zdravé, husté, lesklé a po pár pokusech už navždy tu nejkrásnější barvu – stříbrnou 🙂

  21. Rosie napsal:

    Jejda, no, tak snad to půjde nějak vyřešit… Myslím, že dobrý a zkušený kadeřník by se s tím mohl popasovat. Držím palce!
    Jinak, když jsem byla ještě hnědovlasá, čas od času jsem použila Sublime Mousse od Lorealu, nebo ještě předtím nějakou bez amoniaku, taky od L. A nikdy nebyl žádný problém… Teď jakožto blondýna raději chodím ke kadeřníkovi, s barvou z drogerie to nechci riskovat 😉

  22. Kajos napsal:

    Mohu utěšit historkou : po použití zaručeně přírodní světlé barvy na základě heny (značku jsem vytěsnila z paměti), jsem se obarvila na decentně zeleno.. Kadeřnice doporučila pouze holící strojek, ale postoupila jsem raději zkoušku sebevědomí spočívající v tom, že vždy po vstupu kanceláře nebo místmnosti nebo kamkoliv, se někdo ozval : Máš zelené vlasy! Odpověď Ano, já vím, no a co ! Pak si kolegové v práci, dcery i manžel zvykli a na původní barvu jsme se i se zkráceným střihem dostala za víc než rok. Pravda je, že to byla jediná změna barvy , které si kdy manžel zatím všimnul, ha ha! A taky jsem se naučila nosit klobouky!

  23. Goldie napsal:

    a proto uz nikdy barva z drogerie 🙂

  24. Díky, Velká Sestro! Tvou radu dodržím…

  25. 747 napsal:

    😆 Já z těch barvících historek zdechnu smíchem. 😆

  26. No zas tak k popukání to není…. Zvlášť v reálu…

Zanechat Odpověď

