A kachnu… totiž levandulový olej…VYHRÁVÁ…

Děkuji vám všem, kteří jste komentovali mou první soutěž. Vaše připomínky si vezmu k srdci…

Losování vítěze jsem jsem se ujala opravdu velmi odpovědně. Slíbila jsem, že výherce určím pomocí rozpočítadla o kachně, která šla na jahody a následně je zapila horkou vodou, což jsem – i na úkor osobních útrap – dodržela. Mimochodem – kombinace ovoce a horké tekutiny se ukázala být pro dotyčnou kachnu vskutku fatální dietní chybou, což dokládá přiložené foto…

Tak tedy: pro rozpočítávání jsem se uchýlila s papírem a fixem do svého pokoje. Zhruba u dvacátého prvního hlasitého „kač, kač, kač,“ nahlédl do místnosti můj muž s dotazem, zda se cítím dobře, a já musela s tím pitomým rozpočítadlem začít znova. Bylo to vyčerpávající…

Nicméně                                           VÍTĚZEM SE STÁVÁ….

OLIVIÁÁÁ!!!

..

Gratuluji!!! A posílám na nervy levandulový olej z Hvaru .
A teď jdu do toho ptáka, jehož domestikaci popisuje ve svých spisech už starořecký spisovatel Aristofanes, nacpat jablko a cibuli, potřít ho medem a upéct do zlatova… A vy se laskavě zamyslete nad svými dietními chybami. Někdy to evidentně nemusí dopadnout dobře…

.

Prosím Olivii o zaslání adresy na ustarnouciblogeriny@gmail.com. Díky.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

32 reakcí na A kachnu… totiž levandulový olej…VYHRÁVÁ…

  1. olivia napsal:

    Neverím!!! Práve som si hovorila, že do toľkých súťaží som sa už zapojila, že je najvyšší čas vyhrať. A je to tu! Aj tak sa mi nechce veriť. Idem teda dodatočne spraviť ten kotúľ a poslať adresu. Hurá! A že nedeľu nemám rada?!

  2. Isia napsal:

    Téééda…tak zase na tie moje nervy ostane len čokoláda. No čo, idem si jednu otvoriť. A gratulujem výherkyni Olívii!

  3. Evelins napsal:

    Gratluju!

  4. tutto bene napsal:

    Haha, s půlkou prasete v mražáku se teď budu dietních chyb dopouštět často 🙂
    Olívii gratuluju!

  5. 747 napsal:

    Jaké dietní chyby?! Copak můžu za to, že je tady plnotučnej vzduch a mám těžký kosti? 😯

  6. Soňa napsal:

    Sakriš, soutěž mi úplně unikla 😦 Jak člověk nestíhá sledovat, tak mu vždycky něco uteče. Třeba příště 🙂

  7. To neva!!! Neboj, soutěž zase bude… Po zpětné vazbě čtenářů prahnu pořád…

  8. animon napsal:

    ještěže mám zásobu levandulového oleje z Hvaru :-)). Ale je přece důležité (a příjemné 🙂 ) zúčastnit se. Los totiž prozradí, kdo má štěstí v lásce 🙂 (a to olivia určitě také, jako výjimka potvrzující pravidlo).

  9. nemohla by být soutěž o tu kachnu?
    tu bych moc chtěla….

Zanechat Odpověď

