Blogerské letadlo aneb Jestli přerušíš řetěz, vezme si tě bubák

Milá Tuttobene ke mně vyslala jedenáctkový tag, čímžto jí převelice děkuji. Ano, jsem pořád ještě hravá, takže na sebe podle soutěžního zadání prásknu 11 pikantností (kdo by nechtěl hovořit o sobě…), zodpovím uložené otázky a na další blogerky nakladu dotazy své. Ještě  nikdy jsem nehrála „letadlo“…  V posvátné hrůze nepřerušit blogerský řetězec tedy co nejrychleji plním tři zadané úkoly. (Bééé, ale to není fér – Jiříkovi pomáhali mravenci, ryba a jiná havěť…)

 ÚKOL Č. 1: PROZRAĎ O SOBĚ 11 PIKANTNOSTÍ:

1)  Na rodinných narozeninových oslavách trpím silným nutkáním vrazit celou hlavu do dortu (zatím se pořád usilovně držím…)
2)
  Když jsem před měsícem na chvíli osaměla v křesle svého zubaře, strčila jsem si odsávačku do nosu, abych konečně zjistila, jaký má tah (mimochodem – nic moc…) No teda  fuj!
3) 
Jsem příšerný hypochondr (skoro jako Woody Allen, ale ten z toho profituje).
4) 
Uháčkovala jsem živé myši k jejím narozenám módní svetřík (foto přikládám). Stuartovi to bylo naprosto fuk (nevděčná myš)!
5)  Sbírám příbalové letáky léků a s gustem si v nich čtu.
6) 
Nikdy nepochopím mapy (ale občas už je aspoň nemám vzhůru nohama…)
7) 
Při PMS si pouštím Večerníček a pohádky a PLÁČU u nich…
8)  Nepoznám auta (ani to naše… už jsem nasedla k cizímu chlapovi…chudák…)
9)  Nepamatuji si čísla.
10)
Nepamatuji si už téměř nic…
11)
Cože to teď mám napsat???

ÚKOL Č. 2: ODPOVĚZ NA TYTO OTÁZKY:

1. Bez čeho si nedokážete představit běžné ráno?
Bez kafe a dvou až tří cigaret (nechte si ty komentáře…)
2. Váš parfémový sen, zatím nesplněný?
Tak úžasně živočišná vůně, že všichni muži OKAMŽITĚ padnou do kolen a stanou se poddajnou hračkou v mých křehkých ručkách (co to blábolím, pardon, nechala jsem se unést…)
3. Salát nebo Steak?
Co je to SALÁT?
4. Co nikdy nechybí ve vašem špajzu?
Plnotučná hořčice (sakra, dyť teď tam byla)…
5. Váš kulinářský majstrštyk?
Báječná zelňačka s uzeným, špekem, klobásou a smetanou…
6. Oblíbený film?
Spalovač mrtvol.
7. Oblíbená kniha?
Rychlé šípy.
8. Váš největší prohřešek z mládí?
V 16 letech jsem se ožrala jako to boží hovado a pozvracela maminku…
9. Kde se vidíte za 20 let?
Vidím… hlínu, kytičky… Fuj, já se lekla… Obraz se vyjasňuje… Je to… rozkvetlá horská louka a na ní malá chaloupka, psi, kočky, ovečky… Běží ke mně můj muž a vlají mu vlasy (to je vlastně blbost – oprava:  pomalu ke mně kráčí můj muž a vlaje mu košile…)

ÚKOL Č. 3: NOMINUJ DALŠÍ BLOGERKY A VYMYSLI PRO NĚ OTÁZKY:

NOMINUJI (pohrejte si taky…):

Prague needs more style , All The Pretty Jars, Markéta Trpišovská fashion blog, Isina cesta Statečná mandarinka , Ditalend , Box of chocolates , Chantal Prym , Silvie Art .

SVÝM OBĚTEM KLADU TYTO OTÁZKY:

1)  Být či nebýt?
2)  Máš raději kočky nebo psy? Proč?
3)  Co ti nejvíc vadí na mužích?
4)  Jak reaguješ na neoprávněnou kritiku?
5)  Myslíš si, že mužský a ženský mozek funguje stejně?
6)  Jaká je nejstrašnější televizní reklama?
7) Po dálnici proti sobě jedou 2 auta. Auto A jedoucí z bodu A jede rychlostí 80 km/h. Na stejné trase dlouhé 150 km jede z bodu B auto B rychlostí 120 km/h. Kdy a kde se budou míjet?

8)  Je místo, kam se můžeš vždycky schovat a kde je ti dobře?
9)  Kavárna nebo příroda?
10)Domníváš se, že Popelka byla hloupá nebo rafinovaná?
11) Jaký máš pocit, když na blogu zmáčkneš tlačítko „publikovat“ a nový článek je na světě?

 MÉ PRVNÍ LETADLO BUDIŽ POCHVÁLENO!!! (Ufff… Mravenečci, rybko a ptáčci – ROZCHOD!!!)

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

111 reakcí na Blogerské letadlo aneb Jestli přerušíš řetěz, vezme si tě bubák

  1. Canan Pamuk napsal:

    Letadlo, cigáro a kafe, hořčice. A zelňačku jsem chtěla napsat taky. To jsou prostě ty Vizovice.
    Ty znáš tolik bloggerek, jo?

    A TAG je něco jako POST?

  2. mamifi napsal:

    Pribalove letaky a vecernicky me opravdu pobavily (samozrejme ne natolik abych hned delala stojky, ze ano 🙂 )…a pak me presel humor u otazek, co jsi urcila nam… otazku typu 7 jsem doufala, ze uz nikdy po zakladce neuvidim a ted tohle…no pockej!

    • Škoda té stojky… musím přidat…
      Jestli tě to uklidní, ten početní příklad je past i na mě. Vždycky jsem to nesnášela… V rámci spravedlnosti se to budu snažit vyřešit taky… Myslím, že mi to zabere tak týden…

  3. Lucifrid napsal:

    jezis, ja jsem se tam nachlamala 😀 dort, zubar.. no vsechno 🙂 jo a jeste ze nejsem nominovana, pac na tu sedmou otazku bych musela vymyslet neco vtipnyho, pac bych na to neprisla 😀

  4. tutto bene napsal:

    Ha, díky. Pobavila jsem se, ostatně jako vždy! Jo a modlila jsem se, ať mi k poslední otázce neodpovíš Vizovice a tys to kulantně obešla. A teď valím zkouknout Parfumerku.

  5. Haha, tvůj tag mě pobavil snad nejvíc ze všech, co jsem četla:D Kytičky, hlína…to bylo fakt dobrý:D

  6. Evelins napsal:

    Blondýno, já tě prostě žeru :-)! Ty jsi skvělá! naprosto jsem se pobavila!!! A zadání je skvělé! Nicméně, Lucifrid, já kruháče zvládám 😀

  7. hmm, tak už vím nad čím budu přemýšlet až půjdu příště k zubaři…
    fakt dobrý

  8. Ty nechodíš k zubaři? Nebo tě nenechá samotnou???

    • Canan Pamuk napsal:

      Čuju v tom nějaký podraz! Takového přemlouvání…USB si vycucla čichové buňky a nechce v tom být sama.

      • Lucifrid napsal:

        ja z vas uchcavam… ted abych prosila meho zubare o specialni dezinfekci odsavacky 😀

        • Těžko říct, kolik lidí tohle dělá… Já myslím, že nejsem sama, ale málokdo to na sebe práskne…
          PS: Tu odsávačku fakt raději zkontroluj, lidi jsou strašná čuňata…

          • Lucifrid napsal:

            on tam ma vzdy sestricku a popravde me tam nikdy nenechal samotnou… ty jo, tohle me nikdy nenapadlo a to me napadaji silene kraviny 😀 hele, skoc si na ORL, tak ti strcej do nosu nebo do ucha takovou odsavacku, ze budes velice spokojena 😀 mozna az moc 😀

  9. balzu napsal:

    ach…já tě trefim, co ted:D…tyhle přeposílací akce nejvíc nesnáším…ale tahle se mi celkem líbí a už z úcty ke starší blogeríně bych ji měla dodržet:D ale otázku 7) vyplnovat nebudu, aby bylo jasno!:D

    taky mám chut na oslavách narvat hlavu do dortu, ale většinou není můj, tak se musím přemáhat, i když já ho spíš chci sníst, než si ho narvat do uší:D
    a prej hlína, kytičky:D…ano líbí se mi tvůj morbidní humor…

  10. Chantal Prym napsal:

    Óóóó! Ďakujem za nomináciu! Na tvojich odpovediach som sa strašne smiala, to s tou odsávačkou som neskúšala, to na mne iba krčná praktikovávala 😀
    A tá hlina a tráva, a tá vejúca košeľa tvojho manžela 😀 Si super 😀 Už som aj vyplnila, tutok: http://chantal-prym.blogspot.sk/2012/11/lietadlo.html

  11. 747 napsal:

    S tím skladováním předmětů v nosních dírkách……. jak tuto obsesi zvládáš v klenotnictví? 😈

  12. Isia napsal:

    No, ehm…ďakujem teda veľmi pekne za nomináciu. Domácu úlohu do utorka splním, len…aby sa ľudia nezhrozili!!!

  13. Soňa napsal:

    Tvoje odpovědi i otázky jsou skvělé 😀 A některé z nich mě nenechají chladnou 😉
    1. Být či nebýt? Těžko říct, vyjde to nastejno…
    4. Na neoprávněnou, ale i oprávněnou kritiku reaguju často nepřiměřeně.
    7. Pokud auta vyjela ve stejnou dobu, měla by se potkat za tři čtvrtě hodiny ve vzdálenosti 60 km od místa A.
    10. Popelka byla potvora.

    • Tý jo!!! Jsem ráda, žes měla nutkání odpovědět… Všechny tvé odpovědi jsou správné!!! Akorát tu Popelku vidím jinak…
      A to s tím autem… fakt jsi to počítala? Soustava rovnic – a tak??? Jsi hvězda!!!
      PS: Včera jsem poprosila svého muže, ať mi to pomůže vypočítat. Skoro jsme se pohádali…(“ Jak to, že si to TOHLE nepamatuješ? To jsou přece naprosté ZÁKLADY!!!“) Po včerejšku si připadám ještě víc tupá než jindy… Dobře mi tak!!!

      • Lucifrid napsal:

        haha, kazdy kdo me zna, vi ze tohle bych nedala 🙂 proc taky, vzdyt to k zivotu nepotrebuju 🙂 pokud se budeme chtit nekde na dalnici sejit, tak si zavolame, kde jsme, ne? a jeden na druhyho nekde pocka 😀 vzorecky a rovnice jsou pro me spanelska vesnice 😀

        • Zvýšilas mi sebevědomí. Od včerejška se trápím tím, jaký jsem pablb!!!

          • Lucifrid napsal:

            nejsi, na co bychom si to jako mely pamatovat 🙂 tohle fakt nepotrebujem, mozek nam zabiraj daleko zajimavejsi kraviny 😀 kdyz nepocitam pocitace, tak jsem absolutne netechnickej typ 😀 i kdyz doma dam sem tam taky neco do poradku ci opravim, v obchode si pocitam, kolik to bude stat (slevy-procenta), zasadne na kalkulacce na mobilu (jako to bych zvladla, ale jsem lina) 😀

      • Soňa napsal:

        Počítala, auta jela naproti sobě, takže součet jejich drah musí dát 150. Dráha prvního auta je 80x a dráha druhého 120x, rovnice je pak 80x + 120x = 150. Ale je fakt, že to k životu nepotřebuju 🙂

      • Isia napsal:

        Netreba rátať, stačí poprosiť uja googla – http://priklady.spolupraceskol.cz/priklady/162-dalnice

        • Isio!!! Ty PODVÁDÍŠ… Ale vlastně… dyť to blogerky můžou…

          • Isia napsal:

            Ja podvádzam??? To by som sa tvárila, že som to vypočítala sama a nepriznala svoj zdroj. Mne ten príklad aj tak veľmi veľa nehovorí. Stále z toho nechápem, ako došli k tým 60km a 45minút. Lebo z toho príkladu to neviem vydedukovať. Môžem poprosiť o vysvetlenie? Aspoň sa niečo poučím.

            • Soňa napsal:

              Mám to chápat tak, že já jsem podvodník? 😉 Nevím, odkud při vysvětlování začít, když je to tam vlastně všechno popsané. Tak aspoň doplním to, co tam psané není. Dobu jízdy obou aut (čas) do místa setkání si můžeme označit stejným písmenkem (x nebo t), protože auta vyjela ve stejnou dobu a do místa setkání pojedou stejně dlouho. Z fyziky je známý vzoreček pro výpočet dráhy (s), s=v.t (rychlost krát čas). Takže dráha prvního auta (neboli kolik km první auto ujede do místa setkání) je 80.x (nebo 80.t) a dráha druhého 120.x (nebo 120.t). Když obě tyto dráhy sečteme, dostaneme 150 km, odtud rovnice 80x + 120x = 150. Vyřešením rovnice vyjde čas 0,75 hodiny. Pokud chceme ještě dopočítat kde se auta setkají, můžeme si vybrat jednu z dílčích drah, například 80x, dosazením je to 80.0,75, což vyjde těch 60 km. Pokud si vybereme druhou dráhu, 120x, dostaneme dosazením jiný výsledek, to je 120.0,75 = 90 km, který je taky správný, ale museli bychom v odpovědi zmínit, že se auta setkají ve vzdálenosti 90 km od místa B (a ne od místa A jako v případě těch 60ti km).

              • Isia napsal:

                Díky…toto som chcela vedieť. Tak konečne tomu rozumiem.
                Teba niekto obviňuje, že si podvodníčka? Asi začínam chápať význam smajlíkov. Nie, len nerozumiem fyzike. Od piatej triedy ZŠ.

              • jsem ráda, že z toho máš dobrý pocit…
                Jinak v tom jedu s tebou… A taky mi v zeměpise nikdy nešly slepé mapy. To byla teprve tragédie!!!

              • PARÁDA matematická Soňi!!! Co je to „podvodník?“

              • Lucifrid napsal:

                ha, na me je to stejne moc slozity, ale ocenuju, ze si nekdo najde cas a chut to vysvetlit 🙂

            • Máme danou vzdálenost AB, a bod C, kde se auta potkají.
              Sestavíme rovnice: AB=AC+BC
              A druhou, kde je poměr vzdáleností roven poměru rychlostí: AC:BC=v1:v2
              v1 je rychlost vozidla A
              v2 je rychlost vozidla B.

              A pak… naprosto jednoduše a přirozeně vyřešíme tuto soustavu rovnic… No – není to skvělé???

              Co je to tady za MATEMATICKÝ blog! Tady se mi nelíbí, sem nebudu chodit…

              • Lucifrid napsal:

                no taky koukam, co se to tady teda jako deje 😀 takova otazka a jak to rozproudilo diskuzi 😀

              • Nechápu!!! Ale bezva!!! Příště vynechám ty kecy okolo a budeme hned řešit matematické příklady…

              • Soňa napsal:

                Holky nebojte, už jdu pryč 😉 Na závěr vás ještě uklidním se vším, co nešlo mně. Takže, jsem absolutně mimo co se týká dějepisu, nešly mi slohovky ani literatura a v zeměpisu mám taky velké mezery. No může to být ještě horší? 😀 Jinak přeju pěkný zbytek neděle 🙂

              • Ještě že tak… A ne abys nás opustila nafurt!!! Varuju tě… Hezký večer…

              • Soňa napsal:

                To nehrozí, tady mě to moc baví! 🙂

            • Já to s tím podváděním tak nemyslela. Moje chyba. Kaju se a sypu si popel na hlavu (ještě že tolik kouřím…) Fuj, teď si ji musím jít zase umýt…

              • Isia napsal:

                Nesyyyyyp. Vieš ako sa to zle vymýva? Mám s tým skoro každotýždenné skúsenosti. Ja som ťa nebrala vážne. Len som sa chcela pochváliť so svojim objavom a pochopiť utajený systém fyziky. Ako si ma na vzdelávanie prešla chuť ( a smajlík)

        • Soňa napsal:

          A hele, dokonce úplně stejné zadání 😀

  14. dobrotka napsal:

    Super odpovědi a ještě lepší otázky. Vlající košili uvidím ještě hodně dlouho. K otázce 7 není skoro co říci, snad jen…kdes ji vyhrabala? To si doma z nostalgie schováváš učebnici fyziky nebo z masochismu opravené písemky?

  15. dobrotka napsal:

    Neřeknu. Však mě znáš…

  16. Canan Pamuk napsal:

    Jako tady je mejdan a beze mne?

  17. Tapenáda??? Bezva!!!
    Zítřek a celý týden mi ani nepřipomínej, už teď se mi ježí vlasy… A ty se přihlas z cest…
    Ticho! Už jde!!! Ručník končí…

  18. Kejm napsal:

    velmi vtipně pojaté 🙂

  19. Pingback: Vypitvaná Isia v blogerskom lietadle | Isina cesta

  20. balzu napsal:

    tak jsem to sepsala…a málem jsem vypustila duši…takže jsi mě málem měla na svědomí:D:P

  21. Chválím tě za odpovědný přístup! Až vytvořím pracovní hodnoty, půjdu přečíst!!! A nejsi v tom sama – při řešení toho mého pitomého matematického úkolu jsem se málem rozvedla…

  22. Isia napsal:

    Tak aj ja pridám svoj odkaz a poďakujem za príjemné chvíle vďaka nominácii.
    http://isinacesta.wordpress.com/2012/11/06/vypitvana-isia-v-blogerskom-lietadle/

  23. olivia napsal:

    Dnes som bola u zubára. Akoby čítal moje myšlienky – predviedol mi ťah odsávačky na vonkajšej aj vnútornej strane môjho líca a že či môže byť…

  24. Pingback: TAG: 11 věcí o mně « All the pretty jars

Zanechat Odpověď

