Vyhlašuji první soutěž aneb Give-co?

Milé čtenářky, kamarádky, blogerky, příznivci a vůbec všichni. Dnes je to čtvrt roku, co funguje Stárnoucí blogerína (samozřejmě blog – já už funguji značně déle…)  Při této slavnostní příležitosti jsem se rozhodla, že půjdu s dobou a budu  progresivní. Jelikož  jsem prudce inteligentní a všímavá, zaregistrovala jsem trend vyhlašování “giveaway“ (ten výraz po mně ale nechtějte…) A protože miluji zpětnou vazbu, budu vás k ní lehce hmotně motivovat…

Pravidla: Požadavek, kladený na vás, nebude nikterak originální, Jenže – mě to vážně zajímá… Chtěla bych vědět, jakým směrem se v psaní příspěvků dál vydat, aby vám dělaly co největší radost. Napište tedy do svých komentářů, kterým tématům na blogu dáváte přednost, co vám tu chybí a co naopak přebývá (mějte však, prosím, na paměti, že už  mám poněkud zažloutlý rodný list.) Dalším úkolem (abych zvýšila vaši tělesnou zdatnost) by mohlo být provedení kotoulu vzad (to ale nemůžu kontrolovat, takže to nechám čistě na vás…)

Hvar. Levandulový ostrov.

Co je ve hře? Mám pro vás aromatický levandulový olejíček. Ale ne ledajaký. Je to originál z ostrova Hvar. Zásoby si vozím od jedné babky, která vypadá jako čarodějnice (domnívám se, že nejen vypadá). Svou chalupu, kousek od městečka Jelsa, má obloženou sušenými bylinkami a se svou rodinou lisuje nejen olej levandulový, ale i olivový a rozmarýnový. Levandulový olej je takřka univerzální. Snižuje krevní tlak, ulevuje od bolestí hlavy, působí protizánětlivě, antisepticky, zmírňuje ekzém i dermatitidu. A hlavně -uklidňuje a působí proti úzkostem. No neříkejte, že to nepotřebujete…

Losování: Vítěze (ze všech komentujících účastníků) vylosuji 11. 11. pomocí nějakého hezkého rozpočítadla. Zatím se přikláním k tomuto: Šla kačenka na jahody, napila se horké vody, kač, kač, kač, dáme tě na pekáč. I když… jak o tom tak přemýšlím, proč by kachna pila horkou vodu? Je blbá? A vůbec – žere kachna jahody? No nic. Otázku drůbeže a ovoce ponechme stranou. Pište a těšte se na olej, který zaručeně uklidní vaše rozjitřené nervy. Už se taky těším…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

74 reakcí na Vyhlašuji první soutěž aneb Give-co?

  1. Tak nevím, jestli je fér se zúčastňovat, když tenhle blog čtu teprve pár dní a nemám tedy ještě dostatečný přehled 🙂 Nicméně jako blogerka papací uvítám každý příspěvěk, který se věnuje jídlu a tím spíš z cest, protože já jsem pecivál a zkušenosti sbírám jen po vlastech českých. Tak si ráda rozšířím obzory prostřednictvím někoho, kdo ten svůj čumáček vystrčí i dál 🙂
    A gratuluju k čtvrtnarozeninám a přeju mnoho nadšených čtenářů!!!

  2. Dana napsal:

    Super! Soutěže miluju a levandulový olejíček téééééž :-). Tady se čte všechno dobře, každý nový článěk mě potěší, nejvíce asi však z rubriky Jen tak. Jsou to milé a s humorem a nadhledem psané postřehy ze života. Děkuji za prima počtení a těším se na další :-).

  3. oldwomen napsal:

    Blogeríno, a co prostě nechat plynout myšlenky do prstů tančících po klábosnici? Nejlepší články (povídky, fejetonky, úvahy) jsou ty, které vznikly „samy“. Monotématické blogy jsou celkem nuda.

  4. tutto bene napsal:

    No to já se musím taky zúčastnit. Levandule je silné lákadlo.
    Monotématická – to je sprosté slovo, ne? Mě ty tvoje postřehy s přesahy do všech možných oblastí děsně baví.
    PS: Po nejednom tvém příspěvku jsem se od monitoru smíchy odkutálela vzad. V podstatě plním pravidelně.

    • Dííkyyy!!! Já su tak šťastné… Mé ego se chví!!! (No – já umím několik cizích slov, asi tak pět, ale vetšinou je špatně použiju…)
      A kotouly jsou ZDRAVÉ (aspoň se to říká…)

  5. mamifi napsal:

    Já bych rádá napsala něco neotřelého a moudrého, ale já jsem fakt moc spokojená s tím, o čem píšeš teď, vždy se pobavím a zasměju. Jdu raději dělat ten kotoul… 🙂

  6. Aha, no já na tvůj blog chodím hlavně kvůli tvé virtualní osobnosti a stylu, jakým píšeš. Shrnuto, chtěla jsem říct, že se tvými články dobře bavím ať jsou o čemkoliv…to jsem ti asi moc nepomohla, ale hlavně piš!
    Kotoul už jsem zvládla, umím ještě hvězdu…

    • A rondát???
      (Rondát chápeme jako přemet stranou s půlobratem, tedy s obratem o 90 stupňů. První fáze přemetu stranou a rondátu se od sebe liší hlavně činností odrazové a švihové nohy a pokládáním dlaní na podložku. Poloha dlaní v přemetu stranou je v linii, v rondátu je vzdálenější ruka pootočená proti směru pohybu. Tento převodový prvek slouží ke změně směru před akrobatickými skoky vzad.)
      TEDA – vůbec tomu zkopírovanému popisu nerozumím. Ty jo???

  7. ladyesik napsal:

    Jů… soutěž 😀 Tak mně se tvoje články líbí, možná by se mi taky líbilo hodnocení knih nebo filmů, které tak sleduješ – nebo jsi i sledovala. Nebo zajímavá místa, když už máš tak zažloutlý list 😀 Měj se krásně 🙂 Ester

  8. Děkuji Ester… Budu se snažit…
    V kině už jsem dlouho nebyla, ale chystám Betonovou zahradu. Snad si počteš. Nad zajímavými místy popřemýšlím…

  9. Lucie napsal:

    Ahoj,
    objevila jsem tě docela nedávno a od té doby sem chodím každý den, protože co kdyby se tu objevil další článek! Nejradši mám kategorii Jen tak, hlavně se bavím tvými názvy článků, to je fakt super 🙂 Nejeden profi novinář by se od tebe mohl učit…:)))

    • Bože, rdím se (jakože se červenám…) Vida – tak ona ta zpětná vazba (jakože feedback) slouží ke zvýšení sebevědomí! Ááách – prosím, prosím – nemohla bys mi to napsat ještě jednou? Budu dělat, že jsem to první nečetla…

  10. Chantal Prym napsal:

    Ja mám najradšej také články z osobného života, zážitky a tak, ale tvoje sú všetky strašne vtipné a všeobecne sa mi páči, ako píšeš, takže by som v tvojom podaní čítala aj návod na umývanie okien a od smiechu by som bola pod stolom…:-D
    Ehm…ten kotrmelec vzad riskovať nebudem, lebo naposledy som si skoro vylomila krk, ale jeden vpred dám, čisto aby som ťa potešila! 🙂

  11. 747 napsal:

    Nic mi tu nechybí, občas se ještě dozvím úplně neuvěřitelné věci a vždy se skvěle pobavím. Jak už zmínila OW, jenom ne monotematicky. Cestování, papání i jen takové to domácí filosofování. A když to bude vtipný, tak je to ten vůbec nejlepší „olejíček na nervy“. :mrgreen:

  12. 747 napsal:

    P.S. Kotoul vynechám, páč zlatíčko by mě taky už nemuselo nikdy rozmotat. 😳 Výhry se vzdávám ve prospěch místních dam. 😈

    • Díky, šlechetný odstupiteli…
      Kdybych dělala někdy náhodou kotouly (což je nepravděpodobné), vzala bych si Myolastan. Uvedený svalový relaxant, působící na CNS, úžasně uvolňuje svalstvo i celého člověka. Jednou ráno jsem si ho spletla s vitamínem B a byla jsem v práci „sjetá“ celé dopoledne…

  13. Kajos napsal:

    Mě tvůj blog přivábil svým názvem – stárnoucí… I když tak docela nevěřím, že to není nadsázka . Stárnoucí je už od patnácti. Cool blogů s nehty , krémy a otfity je plno, ale stárnoucí, tož to já potřebuju!! Kromě toho to zaručuje non monotematiku , je to téma na každou frontu, kudy a jak na to. Kdybych si neslíbila, že nebudu dělat smajlíky, tak teď tu vrazím aspoň dva.

  14. Canan Pamuk napsal:

    Já nic vyhrát nechcu, já si chcu jenom postěžovat, že sem, hovado, nechala ráno svítit palubku, takže sedím v práci, čekám na odtahovku a v kabelce už mám úúúúplně ušmudlanou obálku se vzorkama…chudák já. :(¨
    A co bych tady chtěla: nic, protože teď je to přesně tak akorát, jak to mám ráda, po stránce obsahu i formy. Opovaž se něco měnit, s výjimkou barvy vlasů (informuj nás o tom)!

  15. Isia napsal:

    U mňa je to jasné. Už som to avizovala – manželská poradňa u blogeríny vedie a prahne duša moja.

  16. animon napsal:

    Děkuji za otázku :-).
    Tvůj blog je takový přirozený způsob komunikace, něco jako „co život dal a vzal“, něco, co přichází samo, nic soustředěně plánovaného a promyšleného, připraveného. Co zrovna na srdci leží :-). O čem přemýšlíš, pochybuješ, z čeho máš radost, co Tě zrovna napadlo, zaskočilo, naštvalo nebo inspirovalo. Pokud je to jen můj dojem a všechny posty dlouho nosíš v hlavě, než je vyšperkuješ a pustíš do světa, pak klobouk dolu – umíš navodit atmosféru bezprostřední a spontánní besedy, do které se vždy ráda zapojím. A Tvůj způsob, jakým své povídání nenápadně proplétáš ironií a humorem, se mi vůbec nezdá „poněkud nešťastným“ :-). Fotodokumentace i grafické ztvárnění jsou, řekla bych, na profi úrovni (nakolik to mohu coby neprofi ohodnotit:-). A témata – jsou ze života, hlavně ze života ženy, ale nejen.
    Ale jednu věc Ti teda vytknout musím: nelze vkládat smajlíky :-(. http://www.yoursmiles.org/tsmile/talk/t1103.gif http://www.yoursmiles.org/ssmile/tongue/s1527.gif

    (co jsem to vlastně chtěla: tento blog čtu a budu číst 🙂

    • Ha! To je od tebe milé!
      Kdybys jen věděla, jak jsem se natrápila s grafikou, protože to vůbec, ale vůbec neumím…
      JSEM spontánní! Až moc… Často rychleji mluvím než myslím…
      A smajlíci? To jsou ty různě se šklebící koblihy??? Dopiluju…

      • animon napsal:

        já kradu smajlíky tady: http://www.yoursmiles.org/t-talk.php ,ale možná jsou lepší zdroje ^_^/

        • Hezkýýý! Úchylka přes smajlíky… To snad zatím ještě ani nemá diagnózu… Už to na mě taky leze …

          • animon napsal:

            jo, druhá část úkolu: kotoul vzad nesvedu, mohu ale odevzdat 3 kliky. Je to uznatelný výkon? …hehehe, chachacha, bancha mungo barbeque ! (podle návodu Canan Pamuk 🙂 )

            • Týýý jóóó! Ty umíš klik? A tři??? To beru. Tohle se mi nikdy nepovedlo, ale myslím, že bez některých věcí můžu žít…
              Bleble… pečená krkovička… (no, musím do postele, blábolím…) A nedělej ty kliky na noc. Zítra stačí…

      • Canan Pamuk napsal:

        NE smajlíkům, jsme dospělé ženy, umíme se vyjadřovat slovy, ne? A myslím, že nikdo z nás se už neurazí ve smyslu: „kdybys k tomu dala smajlíka, tak bych pochopila, že je to ironie, ale takhle jsem se fakt dost nasrala“, na to jsme jsme už dostatečně vybroušené diamanty.
        Já jsem za neexistenci smajlíků vděčná, že jsem jim podlehla považuji za vlastní selhání a když tu nejsou, nutí mne to přemýšlet o tom, co napíšu. A furt ještě máme k dispozici krásná česká citoslovce, že? Třeba 🙂 = HEHEHE, 😀 = CHACHACHA a tak.

        • 747 napsal:

          😈 Smajlíků třeba! Jsem proti diskriminaci smajlíků! A okamžitě zakládám emoticon-funclub. 😆

        • animon napsal:

          Proč se ochuzovat o tak krásný výrazový prostředek jako smajlík? Nahradí celou větu a potěší oko :-). Bez smajlíků by byl virtuální svět šedý a nudný, a zřejmě proto jsou tak populární ! http://www.yoursmiles.org/tsmile/yes/t2733.gif

          • Canan Pamuk napsal:

            Protože to ochuzuje slovní zásobu a je to infantilní – to za mne. Já mám ráda slova, věty, jazyk. Už jsem odrostla Mateřídoušce.
            Ale každý podle svých schopností, každému podle jeho práce. 🙂

            • 747 napsal:

              Psanému projevu chybí řeč těla, která je významným faktorem pro přesné pochopení, obsahu sdělení totiž dodává formu, kterou právě v psaném krátkém textu nahrazují smajlíci. 😛

              • Canan Pamuk napsal:

                To samozřejmě není pravda. Komunikace v osobním styku má naprosto jiné vlastnosti, než psaná komunikace. Jedno z nich je právě to, že součástí osobní komunikace je nonverbální šložka, kdežto neosobní komunikace (psaní, telefonování) tuto složku postrádá. Proto komunikační celky (věty, odstavce) v mluvené řeči mají jinou stavbu a jinou slovní zásobu nez psaný text, který neverbalia opisují. Jistě by třeba svět podle Garpa se smajlíky mohl mít polovinu stránek, ale nebyla by to taková legrace, ani by nebyla tak emotivní.
                Osobně smajlíky považuju za plevel, občas je používám, ale většinou proto, že to druhá strana očekává („neumějí“ bez nich číst podstatu). Smajlíky a další e-zkratky (jaxe…) jsou přesně tím, co zavinilo, že dnešní děti „nerozumějí obsahu textu“, protože nepřemýšlejí nad obsahem slov, když tam mají žlutého křena a ani se neučí formulovat tak, aby dokázali postihnou přesný význam.
                Ale celkově jsou mi smajlící celkem ukradení, ať si je každý používá, jak chce; nemám nic ani proti šmelinářkám z Mimáče: http://www.mimibazar.cz/hodnoceni.php?user=62881

            • animon napsal:

              Jasan, každému se líbí něco jiného. Já mám smajlíky ráda. A rozhodně nejsem v tom sama :-).

              • Dekokraticky (a alibisticky): kdo chce, ať smajlíky používá, kdo ne, nechte to tak… Dyť si jen tak hrajem pro radost… Ale vaše zapálená výměna názorů na šklebíky mě velmi, velmi pobavila…

              • Canan Pamuk napsal:

                Protože smajlíci nejsou žádná sranda!

  17. dobrotka napsal:

    Tak jsem si dneska přivstala (poté, co jsem usnula v osm večer) a řekla se, co už jsem dlouho nedělala? … Vizovice a dušičky dobrý, čimčarara užásné. Bacha, soutěž. Naposledy jsem něco vyhrála před dvanácti lety (krabici žluklých zákusků v tombole). Takže výzva v sedm poránu? Tak jsem plivla do dlaní a pokusila se o kotoul. Jediné dost dlouhé místo v mém pidi bytě je chodba. S dlaždičkami. Au. Piš cokoliv, jde Ti to jako po másle, ale čas od času o jídle. Alespoň nebudu mít pocit, že jsem v tom sama.

    • Ty jsi fakt dělala KOTOUL??? Lžeš!!! Nicméně budeš slosovatelná…
      A k tomu jídlu – klikni si na titulní straně mého blogu vpravo pod FB, jsou tam blogy, které ráda čtu. Jedním z nich je Ditalend… mňam…

  18. dobrotka napsal:

    Nemůžu, Kulich spí a už teď mi kručí v břiše. Jestli uvidím ještě jednu fotku jídla, tak zařvu. A kotoul jsem dělala, v pondělí se prokážu boulí. A možná i modřinou, závěr jsem neodhadla a narazila jsem do skříně. Což mě vede k tomu, že náraz Kulicha nevzbudil, takže hrkání v kuchyni mi musí projít. V nejhorším ho osočím, že se mu tady mrzačím a on klidně spí! Jinak jsem na sebe pyšná, jsi první stránka, kvůli které jsem se naučila dávat si něco do záložek. V pondělí očekávám bonbon za odměnu.

  19. Justina napsal:

    Vseobecne si na tvojom blogu precitam rada vsetko ;)styl pisania, ktory mas, mi absolutne vyhovuje. Je odlahceny, vtipny a k veci. Nieco, co vychadza z cloveka, co sa neda nacvicit 😉 rada si precitam vsetko o kozmetike, ale nepohrdnem ani tipmi na knihy ci filmy ;)))

  20. olivia napsal:

    Milá NEstárnoucí Blogerína!
    Tento blog som objavila nedávno a som veľmi rada, lebo ma vždy pobaví. A tiež si myslím, že konečne niekto v mojom veku! Medzi mladými sa cítime dobre, medzi seberovnými bezpečne.
    Najradšej mám články obyčajné, „zo života“ a keďže máš nažité, je v nich múdrosť a nadhľad. Ukryté v humore sa to dobre číta.
    Priznávam dobrovoľne: kotúľ nejdem robiť, nechce sa mi.

  21. Eva napsal:

    PREČO sa mi nezobrazil koment???
    Musím ešte raz napísať.
    1. Levanduľový olej sa nelisuje. Kvety sa naložia do oleja. Čarodejnica z Hvaru by ozaj musela byť čarodejnica.
    2. Nemôžem urobiť kotúľ. Skúsiim lisovať levanduľu a keďže to bude asi nadľudský výkon, šetrím sily.
    3. Nie som hater, som follower.
    4. Chcela by som, milá blogerína, vedieť Tvoje krstné meno. Podľa mňa si Maryška (ako Maryška z Postřižin), ale môžem sa mýliť.

    • Jejda, to nevím…

      1) Milá Evo! Máš pravdu,lisuje se olej olivový a levandulový se v podstatě destiluje, ale prostě jsem to nešikovně shrnula. Je mi líto, že jsem nebyla přesná…
      2) Uděluji Ti čestnou výjimku v metání kozelců…
      3)Vítej…
      4) Maryška může být… jen ty vlasy už nejsou, co bývaly…

  22. Bohyně se baví moc a kdykoliv. Já bych nic neměnila, takhle je to dokonalé! otoul ale dělat nebudu – mohla bych si podpatkem vypíchnout oko a hlavně paní na úklid nedorazila… ale rondát zvládnu, s rozběhem z kuchyně přes halu 🙂 Hezké narozeniny!

  23. Martina napsal:

    Ahoj, mně se nejvíce líbí tvoje vtipné postřehy, hlavně o mužích (manželovi) 😉 Takže v takovýchto článcích prosím pokračuj! Jo a kotoul splněn…

  24. Christina Deneuve napsal:

    No tak nevím jak mám s článkama poradit když jsme na tebe narazila teprve dneska!Ale zabila jsi mě podmínkama do zapojení soutěže…Návrh na článek..hmm no jelikož jsme tu prvně a nevím moc co tu píšeš tak budu jen střílet od oka:-D, řekla bych nějakej supr čupr receptík?
    a k challenge č. 2 jsem se přestěhovala k rodičům do ložnice na velkou postel a pokoušela se o KOTOLULU vzad, jelikož mi ale prdel zůstala vyset ve vzduchu tak jsem si řekla že udělám kotolulu vpřed a pokusím se pokud možno si nepřikleknout vlasy. Tak snad jsem podmínky aspoň napůl splnila, hned se po dvou kotoulech (dobře jeden a půl no) cítím o nějaké to deko lehčí! Bože proč ostatní za ůkol nedávají taky nějaký cvik? Aspon bych neco zhubla! 😀

Zanechat Odpověď

