Muž v cirkuse aneb A teď proskoč kruhem!

Jakmile někde cirkus vztyčí  šapitó, nemají děti stání. Škemrají tak dlouho, až rodiče povolí, koupí lístky a hajdy rodinně za vzrušením! Dopadlo to tak kdysi i v naší rodině a muž s dcerou přišli po představení nadšení a rozjaření. Že bylo předváděnými kousky strženo dítě, to jsem pochopila, ale že to natolik zasáhlo i mého muže…

„Tak co, jaké to bylo?“ tázala jsem se
„Hezké maminko! Bylo tam prase a kozy,“ řeklo dítě.
„A slečna Katja…“ zasněně dodal muž.
„A mami – ještě tam byli koně a akrobati!“
„A slečna Katja…“

Po desátém vzdechu jsem už nevydržela a otázala jsem se, čím že zmíněná slečna manžela natolik zaujala. Dozvěděla jsem se, že svou ztepilostí, upnutým trikotem a spoustou obručí které eroticky roztáčela svým dobře formovaným tělem.

No dobrá… Zakoupila jsem v hračkářství barevné obruče a u vaření a žehlení provozuji břišní výkruty. Můj muž sice při tomto výjevu nemá ten vlahý výraz, který si tenkrát donesl z cirkusu, ale jistý údiv lze v jeho očích spatřit. Navíc jsem se rozhodla, že příště půjdu s dítětem do cirkusu já! A pak budu vzdychat tak dlouho, až to obdivovatel břišní exhibice pochopí.

No uznejte – přece si nenechám ujít pohled na vlastního muže, proskakujícího doma hořícím kruhem…

Ilustrační foto: puzzlehry.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

38 reakcí na Muž v cirkuse aneb A teď proskoč kruhem!

  1. tutto bene napsal:

    A hlavně ho nešetři. Ty hořicí kruhy minimálně 3, jo. A nejlépe v tygřím převleku:)

  2. animon napsal:

    A co sport? Nějaké přebory v gymnastice nebo atletice.. A nahlas obdivovat výkony a svaly 🙂 ( to se dá provozovat i doma). Také výkony mužů u plotny – plná TV. A obdivovat, a chválit…Až muž nevydrží a také bude chtít podat výkon :-). Když nebude, tak pověsit plakát se sportovcem/kuchařem na zeď, aby byl denně před očima :-). To už musí zabrat!

  3. Zkusím… ale obávám se, že vůči mým lehkým provokacím už je zcela imunní… Tak snad… ten plakát…

  4. Isia napsal:

    A čo takto krotitelia levov alebo klauni vo veľkých farebných topánkach s prúžkovanými ponožkami? To je tiež dosť wááááu.
    Ďakujem za tieto články. Beriem ich ako predprípravu do manželstva. Kam nepustiť prípadného manžela? Do cirkusu a na vystúpenie aquabel.

  5. Soňa napsal:

    …jistý údiv lze v jeho očích spatřit… :DD

  6. mamifi napsal:

    Jenze chyba je v tom, ze ty z pozice zenske logiky jsi po jeho roztouzenem pohledu sla pro kruhy a doma je pouzivas, on, pote co budes vzdychat po cirkuse, se otravene sebere s pivem k televizi :)))))

  7. justina napsal:

    ja som bola prvýkrát v cirkuse ehm ehm tento rok, po tom čo môj krpec vo svojich štyroch asi piatykrát 😀 bol to taký malý rodinný cirkus, ale úplne ma chytila tá atmosféra, moje romantizujúce predstavy išli na plné obrátky 😀

  8. Bych manžela poslala za onou kráskou, zda umí taky dobře vařit a žehlit, stejně jako ty..:-) A pokud tedy manželovi propůjčíš ty obruče a on se bude předvádět tak bych prosila foto..! 🙂

  9. Vivi napsal:

    Blogeríno milá, ty tvoje články prostě nemají chybu. Člověk si tě zkrátka musí zamilovat ;-).
    Pusa k tobě letí od vysmáté Vivi

  10. Eli napsal:

    Muaím napsat, že mě článek a následné komentáře hodně pobavily, zvedlo mi to náladu 🙂

  11. Kajla napsal:

    „A pak budu vzdychat tak dlouho, až to obdivovatel břišní exhibice pochopí.“

    Můj muž by nepochopil. Nepochybně by se mě zeptal, zda nemám dýchací potíže a ať si raději zajdu k lékaři. 🙂 S náznaky jsem doma nikdy neuspěla. Takže jsem kdysi dávno přešla k otevřenému verbálnímu upozorňování a moje hláška směrem k manželovi “ špatná odpověď“ se stala velmi populární. Dneska v 95% případech odpovídá správně a hezky. Kde já bych dneska byla s náznaky :))

    • Máš pravdu. Náznaky nefungují… Mimochodem, abych si byla jistá, že můj muž sleduje tok mých myšlenek, zkusila jsem ho kdysi vždy po svém projevu vyzvat: „Opakuj poslední větu!“ Dovedl to k dokonalosti. Teď skutečně umí bravurně „melodicky“ zopakovat poslední větu čehokoli. Ale absolutně neví, co říká…

  12. 747 napsal:

    Cirkusy nemáme ani já, ani zlatíčko rádi, takže toto vzdychání u nás určitě nehrozí. My si vzdycháme navzájem u televíze, kde to máme už předem vyjasněné, páč vzdychání na Káčou Alfa Beta Zeta Omegou, Sofčou Marceau a Conie Nielsen je vyváženo trojitým vzdycháním nad P. Brosnánkem. Ale kupovat kruhy nebo činky kvůli tomu nebudeme. 😆

  13. Brosnánek… Aááách… A pak ještě …ten.. Dikarpáčo…

Zanechat Odpověď

