Hokus pokus aneb Jak jsem chtěla být za zrzku

Zatoužila jsem po změně barvy vlasů (ženám to jistě nemusím blíže vysvětlovat). A protože jsem „paní opatrná“ rozhodla jsem se zkusit barvu na jednu noc Alterna Stylist Night Highlights. K dostání je ve čtyřech odstínech: červená, platinová blond, třpytivá blond a karamel. Koupila jsem červenou… Co praví oficiální text si můžete přečíst zde.

A nyní praktické rady: Rozhodně měňte barvu vlasů v koupelně a nezačínejte s tím jako já před zrcadlem v ložnici, i když výrobce slibuje, že vetřít kartáčem barevnou pěnu do suchých vlasů je hračka. „Sakra, co je to tady na koberci za fleky?“ chtěl vědět můj muž. Nezbývalo než odpovědět: „To je nový abstraktní vzor…“

Moje původní barva.

Barva je zábavná. Zatlačíte na obal a do připevněného kartáče naběhne s praskáním spousta barevné pěny. Tu pak částečně dostanete do vlasů a částečně do blízkého okolí (nutno ovšem podotknout, že jsem mimořádné „jemněmotorické“ kopyto). Poté pečlivě nanesete i to, co jste sebrali z podlahy a ze zdí a zapracujete zpátky do vlasů. Umyjete a vytřete celou koupelnu.

Barva rychle zasychá. Jemně voní a jemně lepí. Vlasy je teď třeba důkladně prokartáčovat. Učiňte to nejlépe v té uklizené koupelně. Z hlavy se sype spousta zaschlého červeného prachu, který půvabně víří kolem. Dokartáčujte. Vydrbejte ruce i červený kartáč. Znovu ukliďte koupelnu. Hotovo!  

Po nabarvení. Odstín ve skutečnosti není až tak zářivý…

Hurááá! Jsem zrzka! Parfemace příjemná. Vlasy dost suché. Při každém česání se z hlavy sype trošička červeného prášku, který znovu barví hřeben. Nezmokněte a nesahejte si v průběhu dne do vlasů, jinak budete mít neustále lehce začervenalé ruce a zůstanou po vás všude otisky… 

Likvidace zrzky: Barva jde šamponem smýt bez jakýchkoli potíží. Použijte sprchu.  Já si lehla si do vany plné vody a ponořila hlavu. Už vím, jak bylo Čachtické paní…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

23 reakcí na Hokus pokus aneb Jak jsem chtěla být za zrzku

  1. tutto bene napsal:

    Tuhle srandu s kartáčem jsem ještě neviděla:) Je pravda, že touhu po změně barvy jsem už dlouho nepocítila, což ale neznamení, že se nemůže zčista jasna objevit!
    Ta barva na vlasech vypadá dobře a vlasy se Ti hezky lesknou. Ale aplikace vypadala na pěkný opruz, zato koupel na netradiční zážitek:)

    • No, bylo to zajímavé… Kdyby ta sranda stála stovku, bylo by to odpovídající. Upřímně – protože mám zlozvyk neustál si „hrabat“ rukama do vlasů,nesmírně mě otravovalo to barvení rukou. Raději nechci vědět co by se stalo, kdybych zmokla ve světlém kabátu…

      • Canan Pamuk napsal:

        Možná jsi zvolila blbou techniku, nemělo se to nanášet nohama?

        Jinak mi to připomíná červené tužidlo, se kterým jsem strávila celou průmyslovku: červené vlasy, červená kůže na hlavě, červené čůrky na spánkách, červené nehty, červený polštář, červené límce…jaká jsem byla sexica! Zdálo se mi to celkem normál, všechny jsme tak vypadaly, a když vidím dnešní blogeríny a jejich profi styling, tak padám na zadek, jak se ty holky orientují a jak jsou dokonalé (ony by ze mne a mých spolužaček ovšem padaly ne na zadek, ale do mdlob 😀 ).
        Nevíte, jak se to tužidlo jmenovalo? Byla to taková skleněná válcovitá lahvička tak 10 cm, s černým válcovitým víčkem, stálo to tak 11-13 korun, a prodávalo se v hodně barvách – a „blond“ i lehce zesvětlovalo (to jsem používala v osmičce, ale v patnácti jsem dospěla a zjistila, že nechci být blondýna). Amica? Schwarzkopf?

  2. mischka napsal:

    Já to nechala před třičtvrtě rokem na svý kadeřnici… Do tý doby jsem z červené měla strach. Postavila mě před hotovou věc a bylo 🙂 Můj chlap jí ještě ten večer pak posílal děkovnou sms, že vždycky chtěl, abych měla takovou barvu… a myslel to vážně.

  3. Tuhle srandu jsme si koupili ve 12 na lyžáku. Nedovedete si nikdo představit, co nastalo. Měli jsme tam i velmi zajímavé odstíny jako modrá, fialová, zelená… Lituju paninku, co tam prala povlaky…

  4. 747 napsal:

    😯 To sou věci!!! Žasnu. Takže zatouží-li muž po perfektně uklizené koupelně (chápu, že oproti ženskému zatoužení po změně barvy vlasů je tato varinta celkem nevěrohodná), věnuje své manželce tudlectu vymoženost. Jako bonus jí asi tak o týden později může věnovat nový kabát a nový svetřík. A když bude grand, tak ještě fungl nové povlečení! A to se vyplatí! 😆

  5. Ha! A já si říkala proč mi to koupil…óóó, jak jsem tupá…

  6. Chantal Prym napsal:

    :-DDDD Uáu, to som ešte nevidela! A inak tá blond, to jak funguje? To zakryje a tiež sa dá zmyť, či to je zosvetľovacie nastálo? (To len zo zvedavosti, ja už blond som. ;-)) Ale nie je to nič pre mňa, ja sa stále hrabem do svojich chudiatok vlasov.

  7. Dost dobrý! Obdivuju kohokoliv, kdo si dokáže sám obravit vlasy…to nedávám (na svou obranu musím říct, že mám asi třikrát víc vlasů než většina lidí, takže je to opravdu těžké). Ta červená vypadá pěkně.

  8. Isia napsal:

    Tá blond mi nejde do hlavy. Ale to je mojou neznalosťou. Neviem si predstaviť prekryť tmavú farbu svetlou. Asi by tie vlasy pôsobili dosť umelo.
    Ale ako nápad dobrý. Takéto niečo malo byť vtedy, keď som špekulovala s tými najneskutočnejšími farbami na vlasy. Teraz som však lenivá upratovať kúpeľňu, tak asi ostanem pri svojej farbe.

  9. justina napsal:

    tak tá cena ma docela prekvapila, ale na druhej strane efekt je maximálne výrazný. Ja poškulujem nejaký ten piatok po henne, tak snád sa čoskoro rozhýbem 🙂

Zanechat Odpověď

