Co nosím v kabelce aneb Podej mi ten šroubovák

Občas narazím v módním časopise na rubriku: Co nosím v kabelce. Po spatření několika luxusních naleštěných věcí, které mají v kabelkách dotázaných dam své přesné místo, nejprve na okamžik zcepením. Pak propadnu trudnomyslnosti. Jak jen to ty ženské dělají? V mé kabelce vládne (slušně řečeno) chaos. Mí blízcí jsou skálopevně přesvědčeni o tom, že jsem stejně jako Jirotkův Saturnin schopna vytáhnout z kabelky cokoli – od dalekohledu až po deku.

„Zvoní ti mobil,“ upozorní mě v autě manžel (jako bych to sama neslyšela). Začínám hrabat. Vytahuji věci. Nic. Mobil dál zvoní. „Ježišmarjá! Budeš ho hledat dlouho?“ táže se. Po několika nekonečných vteřinách dohrabu a vítězně vytahuji mobil ve stejné vteřině, kdy přestane zvonit…

„Co tam nosíš? To přece nemůžeš všechno potřebovat!“
Můžu!

V mé kabelce najdete VŽDY (mimo jiné):

  • Cigarety, několik zapalovačů, elektronickou cigaretu (v případě, že octnu v místech, kde je kouření nemožné) a spoustu, spoustu vysypaného tabáku.
  • Taštičku s líčidly (s věkem se řada přípravků značně smrskla: krém Sothys, makeup Revlon, voděodolná tmavě hnědá konturka na oči Artdeco, rtěnka stejné značky, pudrová tvářenka (jakákoli), vlhčené ubrousky, dva až tři parfémy, kartáč na vlasy.
  • Kapesníky, hromadu účtenek z obchodů, různých papírků a zmačkaných  jízdenek, několik průpisek, příbalové letáky léků, reklamní letáky, popsané papíry.
  • Sladké tyčinky (Kinder Bueno, Kofila, Milena…)
  • Ibuprofen, Citalec, Rivotril, Endiaron, Xyzal, Neurol, Framykoin mast, Strepsils a oční kapky (hypochondr totiž nikdy neví, kdy to může potřebovat.)

V mé kabelce najdete VĚTŠINOU:

  • Kapsičky pro kočku (Whiskas, Friskies, Gourmet).
  • Klíče, doklady, peněženku, pracovní a soukromý mobil (byla bych ráda, kdybych v budoucnu mohla tyto předměty zařadit do kategorie „najdu VŽDY,“ ale nějak to nevychází…)
  • Hrubé ponožky (je mi pořád zima).

V mé kabelce najdete OBČAS:

  • Půlku chleba.
  • Škrabku na brambory.
  • Nůž na houby.
  • Skládací metr.
  • Naši kočku Jůů.
  • Cokoli…

Áááá jééé! Pardon, zvoní mi mobil. Odcházím hrabat…
Tak tohle vážně nechápu!
Může mi někdo vysvětlit, Co dělá v mé kabelce ten šroubovák???

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

44 reakcí na Co nosím v kabelce aneb Podej mi ten šroubovák

  1. hmm, tak já taky nikdy nemůžu najít mobil v kabelce…záhada. Obsah mé kabelky by se dal shrnout jedním slovem-bordel, ale zase mám všechno důležité.
    Dobře jsem se při čtení pobavila…v pondělí ráno se to hodí 🙂

  2. tutto bene napsal:

    Některé položky tam máme stejné. Kaštany jsem tam schopna nosit do jara 🙂 Můj muž mi jednou podaroval organizér do kabelky. Myslíš, že něco vyřešil? Nic, teď mám bordel v kabelce a ještě v oraganizéru. A vůbec nejhorší jsou kabelky s černou podšívkou, to jsem totálně zoufalá a rezignuju cokoliv hledat.

  3. Vítej v klubu, jsem ráda, že v tom nelítám sama…

  4. Dana napsal:

    Jsem na tom stejně, akorát, že já ten mobil najdu hned v případě, že hledám klíče a naopak. Zkoušela jsem kabelu velkou, kabelku malou, s přihrádkama, bez a výsledek je stále stejný. Hledám, hrabu a neskutečně se u toho vztekám.

  5. Jo, to máš pravdu. Člověk musí předstírat, že hledá něco jiného. Tím ty hledané předměty někdy obelstí…

  6. animon napsal:

    Přesně tyto adrenalinové zážitky – např. hledání na letišti v kabelce pasu, letenek, lístku od zavazadla, mobilu, drobných, kapesníků, rtěnky… – mě dohnala k zakoupení kabelky členěné na mnoho oddělení, kapes, kapsiček, a v kombinaci s drobnými pouzdry, kosmetičkami a jinými „schránkami“ to mám o hodně jednodušší. Nedělám reklamu, ale je to kabelka Medicus http://www.deichmann.com/CZ/cs/shop/damy/damy-doplnky/damy-doplnky-kabelky/0001000104718900000001/4101072.prod

  7. Cha! To už bych nenašla vůbec nic. Nezapamatovala bych si totiž, ve které kapsičce co je…

  8. Dejnicka napsal:

    Musíš mít buď hodně velkou kabelku nebo malou kočičku:-D

  9. animon napsal:

    bolavá záda mě donutila vše, co musím nosit, minimalizovat…nákupy nechávám na rodinný sobotní zájezd do hypermarketu 🙂

  10. U dvou Verunek napsal:

    Jednu dobu se u me periodicky objevovala v kabelce skrabka na brambory. Do dneska netusim PROC ani JAK. Zato naproste presne chapu v kabelkach kocku. Tu mam obcas ve vsech kabelkach jakoby na jednou. Nevim jak to dela, ale at uz potrebuji jakoukoliv, je tam. Omlouvam se za absenci hacku a carek, ale technika se mnou nekomunikuje… Veronika

    • Dejnicka napsal:

      viz Terry Pratchett Nefalšovaná kočka: Vědci pracující pro Kampaň za Opravdové kočky se na základě výsledků Schrödingerových pokusů (viz) domnívají, že ptát se na vývoj a obecně původ koček je v zásadě pochybené, protože se uka-zuje, že některé kočky dovedou bez potíží cestovat v čase i prostoru, a proto jediné, co můžete s jistotou tvrdit, je, že kočky jsou právě teď tady.

  11. V kabelkách jse najde opravdu leccos… Kromě toho,co právě potřebujeme…

  12. Kajla napsal:

    Ha. Konečně někdo s téměř totožným obsahem mé kabelky 😀 . Akorát kromě kapsiček pro kočky nosívám pamlsky pro psa 😉
    Hledání mobilů ( nosím dva ) a klíčů obvykle bavím širokou veřejnost…

  13. Bezva! Řeknu manželovi, že je to prostě ženská tradice…

  14. Skvělý článek, měla jsem na svém blogu kdysy podobný, ale ten tvůj mě mnohem víc pobavil 🙂

  15. napsal:

    Fuj, že se nestydíš, tolik bordelu…

  16. 747 napsal:

    Ehm, promiňte, ale když máte takovej „bordel“ v kabelce, jak to máte doma? 😯

  17. Sylva napsal:

    Kočku, chleba,měsíc staré noviny i olezlý banán.. To chápu, ale škrabka na brambory?? To mi rozum nebere :-))

  18. Isia napsal:

    Ja už v kabelke nič nehľadám. Vzdala som to. Mobil mám v tichom režime s vibráciami, aby sa okolie nesťažovalo a je kľud. Vďaka tvojmu čánku som sa pozrela do svojej kabelky a jedno nechápem – kedy a na čo som tam vložila igelitové vrece na odpadky?

  19. Jana napsal:

    Hmmmm…tak to mi neco propomina.
    Ja mam v kabelce stotisic papirku..je to tam jak ve sberu proste…stare listky co koupit, jizdenky na vlak, autobus, lanovku i lod…fakt nekecam:D
    Kdo mam pak v te hromade papiru neco najit, ze:)
    Super clanek a skvely blog.
    Hrde se hlasim mezi tve followery!:)

    Jana

    CHIC SICILY

  20. annapos napsal:

    A trapasy u pokladen taky taky? Sušenky od minulého nákupu, čokoládička a droždí, divný pohled paní pokladní, koktám to je od jindy, ještě že paní pokladní uznale řekne, tak takové rozlámané a ušmudlané nevedeme, ach jo, kabelky, ještě že jsou v módě ty velké?

  21. Kajos napsal:

    Závidím.. nejhorší a nejpotupnější je hledat brýle. Vyhodnotila sjem, že jsou daleko refinovanější ve schovkách v kabelce než klíče. A to jsou mrchy.

  22. Věřím, i když brýle zatím nosím jenom na dálku a používám je pouze v kině a když jdu do lesa na houby. Nicméně chápu, že tohle musí být opravdu vrchol…
    Zdá se, že by stál za článek „Seznam nejzákeřnějších předmětů…“

    • Canan Pamuk napsal:

      Pilníček. Kovový pilník na nehty. Přesněji, pro případ hrabání v kabelce: kovový pilník pod nehet. Sviňa ostrá pichlavá! Číhá tam celý rok a ve chvíli, kdy si potřebuju rychle rychle upravit bolestivě zatržený dráp, zaútočí ze zálohy. Už jsem o něm ani nevěděla. A jsou všude! Nestačí je vyhlazovat, jediná účinná zbraň je kupovat si nové kabelky. Ale jen dočasná, jednou v noci, za úplňku, ludra malá plechová, vykrade se ze starého zavazadla a šup potichoučku do koutku úplně nové birkinky, zavrtí se, usadí se, splyne s okolím a trpělivě číhá v koutku na svoji příležitost, TEN moment… Těžko potom vysvětlovat manželovi, proč potřebuju pořád nové kabelky. Že jsem vlastně celoživotní štvanec kovových pilníčků na nehty.
      BTW: hodné skleněné a papírové pilníky se mi záhadně ztrácejí. Mám podezření, že ty kováče je žerou!

      • Ha! To je dobrý titulek: Vliv úplňku na pilník kovový.
        (To zní jako parafráze na divadelní hru Vliv gama paprsků na měsíček zahradní od Paula Zindela…)
        Začínám koketovat s myšlenkou, že bych se v důchodu mohla těmi pilníky seriózně zabývat a odhalit jejich temnou stránku…

  23. oldwomen napsal:

    Čtecí brýle nosím jako čelenku. Není to frajeřina. V kabelce by byly nenalezetelné. Účtenky, papírky a tak podobně s sebou netahám, ale jak ulítávám v černých pouzdrech na cokoli, tak je momentálně potřebné nenalezetelné. Nakonec nosím to životně nejdůležitější – inhalátor s antihistaminikem ve fialové krávě Milce. Ta je prostě nepřehlédnutelná. Jak v kabelkových hlubinách, tak na palubní desce traktoroauta.
    Někdy mám pocit, že to, co vložím do kabelky, že najednou ožije a …..

  24. Fuj, nestraš mě, nebo začnu na noc kabelku zamykat do skříně…

Zanechat Odpověď

