Pánský klub aneb A tenhle znáte?

 V blízkosti mého domu je restaurační zařízení, ve kterém pánové, zahrnující i mého muže, založili pánský klub. Jak by se mohlo zdát, jde o přísně mužskou záležitost, což ale není tak úplně pravda. Žena mého známého má do tohoto klubu volný přístup a byla vyhlášena čestnou členkou na rozdíl ode mne, která stále setrvale říká kulečníkovému tágu „tyčka,“ a ani neví, kdo je Michael Phelps.

Členové pánského klubu v nepravidelných intervalech pořádají „přátelská setkání s pracovními prvky.“ Pracovní prvky obnášejí hru v kulečník a karty, kteroužto dřinu jim zpříjemňuje konzumace pěnivého moku, plodná diskuse o HDP či světovém míru a vyprávění vtipů.

Můj muž se nedávno, po jenom z návratů z pánského klubu otázal, zda vím, co je pro muže manželka po čtyřicítce. Nevěděla jsem! Muž mi spiklenecky prozradil, že prý: „dobrý, tlustý kamarád,“ a já se rozzuřila.

Vedla jsem pak dlouhou nesouvislou řeč o tom, že si rozhodně nepřeji být manželovou kamarádkou, a že to s tou tlustou taky přestřelil. Choť se pak vyřčený vtip snažil zjemnit tím, že prý být svému muži kamarádkou je úžasné a že tlustá nejsem ani trochu.

Nevím! Možná, že prostě jen nemám patřičný smysl pro humor a právě proto vás prosím: neznáte náhodou nějaký vtip, týkající se mužů? Budu vám velmi vděčná, pokud mi ho sdělíte. To by v tom byl čert, abych to těm chlapům nevrátila! Předem děkuji!

Váš dobrý, tlustý kamarád…

 

Obrázek: chutpiva.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

37 reakcí na Pánský klub aneb A tenhle znáte?

  1. Já se vždycky vtipama na ženy tak pobavím, že mám pak vůči ostatním mého pohlaví výčitky. A jako vtipy na bloncky mě úplně ohýbaj. Jsem hrozná. Ale na muže? Znám jedinej dobrej. Jak vybrat blbce z 10 mužů? Prostě jednoho vytáhni!

  2. Kajos napsal:

    Ale ten je fakt dobrý!!!

  3. Pingback: Dobrý tlustý kamarád « Pražská Češka

  4. kaschika napsal:

    Já si, bohužel, nevzpomínám na jedinej, ale pobavila jsem se teď těma u Mirky, a tenhle výše od dennídávkyironie je taky suprovej :-)))

  5. Isia napsal:

    Aj keď dobré vtipy milujem, nemám na ne hlavu. Ale na čo sa trápiť vtipmi? Stačí mi občas sledovať bežný život niektorých mužov a nasmejem sa až-až.

  6. Vtipy si moc nepamatuji a hlavně je neumím vyprávět… A máš pravdu, jejich počínání je často komické (ale naše někdy taky…)

  7. Alys napsal:

    A co tenhle?
    Pánbůh se dívá v ráji na své dva člověčí výtvory a říká si: „Něco jim chybí, ale co s tím – oba dva stejně podělit nemůžu. Dám jim vybrat.“ Přijde k Adamovi a Evou a říká: „Mám pro vás dva dárky. První z nich je penis…“ Adam mu skočí do řeči:“ Panebože, moc tě prosím, dej ho mě. Už přímo vidím, co všechno by se s tím dalo dělat.“ Bůh mu vyhoví a pak s Evou sledují nadšeného Adama, jak pobíhá okolo, močí na stromy, vyčurává do písku písmena a tak dál. Eva se po chvíli nesměle zeptá: „Panebože a co zbylo na mě?“ Pánbíček dí s pohledem stále upřeným na Adama: „No co by, dcero. Mozek.“

  8. Canan Pamuk napsal:

    A to existuje, duchaplný vtip o mužích? Mně přijde, že ty o ženských jsou vtipné, ty o mužích moc ne, ale stejně jako mnoho ostatního, ty vtipy o „tlustých kamarádech“ vymýšlejí ženské, aby si chlapi měli u piva co povídat „o svojich starých“ a prožili si svoje macho vrcholy… a po příchodu domů postavili tenisky za dveře, vzali si čisté pantofle a šli naskládat nádobí do myčky.

    A abych byla OT, znám jen takový obojetný:
    Ženy se dělí na dva druhy: dámy – a nedá mi.
    A muži se dělí taktéž na dva druhy: na muže – a nemůže.

  9. Naskládali nádobí do myčky??? COŽE??? Asi jsem v manželství něco zanedbala…

  10. Budu hádat: aby nebyly tak hnusné jako chlap???

    • Canan Pamuk napsal:

      No právě! Tohle nesmíš odpovědět – to si sedne k volbám s miskou chipsů. Správná odpověď je: „Protože jsou hnusné a smrdí“ (módní blogerky neštou) – štíhlý vlasatý kamarád se pousměje, získá další body, utvrzující ho v jeho světové nadvládě a a spocitem vítězství odchází středem naskládat si ponožky do pračky….

      • ustarnouciblogeriny napsal:

        Nemohla bych jít k tobě do učení? Evidentně nutně potřebuju pár lekcí…

        • Canan Pamuk napsal:

          Ale kdepak, to přijde s věkem… 😀

          • ustarnouciblogeriny napsal:

            Těžko! Letos máme 25. výročí svatby…

            • Canan Pamuk napsal:

              Nojo, tak tady asi pomůže už jedině prozření – tedy jeho: „žena je lepší…jsem zde, abych jí sloužil“… Jestli k tomu nesměřuje přirozeně, doporučuju urchylovač: stavební trámek 3×3. 😀

          • kaschika napsal:

            Ty stará ženo 😀

            • Canan Pamuk napsal:

              No já vím, že je to otázka toho, jak se člověk cítí, ale když jsme se dnes v práci s holkama (no však víte – s „holkama“ :)) bavily o tom, co která ráno dělá, aby mohla z baráku, jak je to každým dnem náročnější a nákladnější, tak za sebe jsem to musela shrnout, že já už se ráno nezkrášluju, ale exhumuju…

Zanechat Odpověď

