Plavky? Teď? Po sezóně?

Já vím. Na co teď – na podzim – plavky… Jenže – když oni mají slevy. A to i na rychleschnoucí plavky, které propuštějí slunce. Že je nepotřebuju? Cha! Slovo SLEVA má prostě magickou moc. Mám na ni téměř Pavlovův reflex. Schválně: zkuste zavřít oči a několikrát si ho zašeptat: „sleva, sleva…“ No neříkejte, že to necítíte?!

Oficiální text: Rychleschnoucí plavky Kiniki TanThrough  jsou vyrobeny z  látky TranSol se spoustou malých otvorů, které propouští až 80% slunečních paprsků. Díky barvám a vzorům se plavky stávají na těle neprůhlednými.

Zkušenost: Tyto plavky mám tři roky (mám dvoje – ano, i loni na podzim byly slevy…) Když jsem je poprvé vybalila, hodně jsem se lekla. Látka ve skutečnosti vypadala jako řešeto. „Já že má chodit v téhle průhledné síťce?“ rozhořčila jsem se. Pak jsem je oblékla – a hle! Nemůžu tvrdit, že se staly ÚPLNĚ neprůsvitnými (asi jako bílé plavky), ale lehkou transparentností rozhodně nikoho nepohorší. Schnou opravdu bleskurychle a skutečně se pod nimi opálíte. Částečně.  Jestli je to 80% neumím změřit, ale normálně bílá místa jsou po opalování mírně hnědá (nebo červená). Co se týče barev, jsou spíš zastřené a ne tak zářivé jako na přepálených fotkách v nabídce. Velikost spodního dílu souhlasí s klasickým českým konfekčním označením, vršek je o něco menší.

Dírkovaný detail…

Pokud nechcete či neumíte nakupovat na eBay (já chci a – naštěstí – neumím), najdete na tyto plavky slevu 10% až 40% na adrese http://www.kiniki.eu/. Za vrchní díl zaplatíte místo 870 korun u vybraných vzorů 522 až 783  korun, stejně tak za spodní. Celkové plavky jsou zlevněny z 1490 korun na 894 korun. Stejné (o něco dražší plavky) najdete i na adrese: http://www.plavky-neplavky.cz/. Tady se vyplatí číhat na nepravidelné slevové akce. Rychleschnoucí  opalovací plavky Solar Tan Thru najdete i zde: http://www.e-butik.cz/solar-plavky-tan-thru-102433-p-2795.html. Stojí místo původních 2107 korun  842 korun. Nedivím se – nabídka je malá a střih i vzory poněkud babičkovské.

Na okraj: Mimochodem – mají i opalovací plavky pro muže (věnujte jim pozornost). Některé jsou hezké. Ale chlapa v tygrovaných dírkovaných plavečkách bych opravdu nikdy potkat nechtěla…

Obrázek 1: http://www.kiniki.eu/

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Plavky? Teď? Po sezóně?

  1. tutto bene napsal:

    Hehe, já mám pocit, že mi slovo sleva spouští celou jednu hemisféru. Ten typ plavek znám, ale žádné nevlastním. Asi mrknu na nabídku 🙂

  2. Mrkni. Minimálně za prohlídku to stojí…

  3. U dvou Verunek napsal:

    Plavky od Kiniki mám. Je to super, protože si pak nepřipadám jako zebra, když se večer svléknu… Tedy ne, že by nevytvářely pruhy vůbec – tam, kde je tkanina hustší (např. ramínka) se lehkému neopálení nevyhnu, ale jinak už asi nechci nikdy jiné:) Veronika

  4. Úžasné je, jak rychle schnou. Nesnáším na sobě vlhké plavky…

  5. Isia napsal:

    Ja si so svojou bielou pokožkou môžem nechať o opaľovaní len zdáť. Ale už som sa s tým zmierila a pred slnkom sa chránim aj v najhorúcejšom lete. Popritom ticho závidím ženám s prirodzene snedou kožou. Aspoň na mňa v tomto smere zľava nepôsobí. Ušetrím!
    Inak, pred pár rokmi prišli na prázdniny rodičia jednej kórejky žijúcej v našom meste. Myslím, že v to leto som sa zmierila so svojou bielou farbou. Mama tejto pani chodila po meste vo veľmi elegantných a kvalitných šatách, s klobúčikom na hlave a slnečníkom nad ňou. Najskôr to pre mňa bol veľký nezvyk, až neskôr som si uvedomila, že si chráni svoju bielu pleť a dodalo mi to sebavedomie. Normálne by som jej i „bočku“ dala za to, že mi ukázala, že každý z nás môže využiť tie svoje danosti. Hmm, miesto plaviek kuknem na zľavy slnečníkov….

  6. udvouverunek napsal:

    Tak jste mě s Verčou asi nahlodaly:) A bohužel pro mě nakupování na eBay ovládám, takže obavy, že to dopadne nákupem, jsou zcela na místě! Navíc za tak super ceny proti českému e-shopu – jsme na míň jak 50 % ! A těch barev a vzorů… Za rychle suché plavky bych dala leccos a když mě to ještě i opálí, tak není důvod se zdráhat objednat 🙂 Jenom ty velikosti musím pořešit…
    Verunka

Zanechat Odpověď

