Muž – věčný lovec aneb Útočící seladon

Muži – lovci tu byli odjakživa. Fungovalo to prý už v pravěku. Muži – lovci jsou tu dodnes. Brousí městem, zejména tam, kde se dá předpokládat zvýšený výskyt žen, a lapají. Nenuceně oslovují všechny dívky a ženy a zvou je na kávu či na dvojku vína. Podezřívám je, že jejich výběr není nijak omezen…

Jeden takový lovec rozhazuje svoje sítě i v mém okolí. Dělá to už léta a mladé dívky si o něm se smíchem povídají. Obluzoval už i mě a mé kamarádky před dvaceti lety, kdy jsme ještě byly… hmmm…. mladé. Zda někdy nějakou mladici ulovil, nevím, protože nikdo z okruhu mých známých s ním na to kafe nešel…

Potkala jsem ho zase nedávno. Stála jsem na autobusové zastávce a onen seladon (už poněkud ohlodaný zubem času) kolem chvíli kroužil a pak ke mně přistoupil, blýskajíc masivním zlatým prstenem s obludným kamenem na malíčku pravé ruky. Usmál se a nenuceně pravil: “Tak co, kočko, půjdem na kafe?“ Nešla jsem… A to, že mi stejnou otázku položil už před dvaceti lety, jsem mu taky neřekla. Bylo mi ho tak trochu líto…

Mohla jsem si sice fandit, že tak dobře vypadám, ale ve skutečnosti jsem věděla, že pravda je úplně jiná. On totiž – chudák – v těch svých letech už blbě vidí…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 reakcí na Muž – věčný lovec aneb Útočící seladon

  1. Isia napsal:

    Bŕŕŕ…skúsila som si toho seladóna živo predstaviť a striaslo ma!

  2. Goldie napsal:

    Já tenhle typ chlapů naprosto nesnáším… Ale na mě se bohužel musí nalepit snad každý takový úchyl 😦 A nijak výrazně se jejich počty nesnížily ani když jsem přibrala 15 kg 😦

  3. Jo, jo, slizouni jsou všude – a taky mám na ně štěstí. Jednou mi jeden na zastávce autobusu nabízel čtyři tisíce, když s ním půjdu do hotelu. Hrozně mě to urazilo. Doma jsem to pohoršeně popisovala manželovi – „tak si představ, co si ten vůl dovolil!“ Manžel se jen ušklíbl a konstatoval: „Blbec! Čtyři tisíce! Pchá… Kdyby tě znal, pozval by tě na tatarák a čokoládový pohár. Měl by to levnější…“
    Tak nevím…

    • Goldie napsal:

      No u me by asi to jidlo az tak moc levnejsi nebylo 😀 ja snim predkrm, polevku, hlavni jidlo i dezert a klidne to zapiju kvalitnim vinem a do uplne spatne restaurace bych nesla 😀

      • Jo, jo, chápu! U mě je to stejné, jenom bych víno vyměnila za Plzničku. Mimochodem – nevěřím lidem, kteří neradi jí… jsou takoví… divní…

        • Goldie napsal:

          Jak by se asi muzi divali na zeny, ktere by se takovymto podle me potupnym zpusobem snazily lovit?

          • Hmmm…tak jim to neřekneme. A budeme se tvářit intelektuálně a étericky. Já osobně (když je to nutné) umím i předstírat, že jsem živa jen z rosy,abych vypadala moderně a zdravě, ale stejně mi to nikdo nevěří…

            • Goldie napsal:

              😀 ja bych si hlavne umela vybrat a oslovit tak, abych nebyla odmitnuta 😀

              • Dejnička napsal:

                No tak to mě zajímá, jak se to dělá:-D

              • Goldie napsal:

                Vyhodnoti se, zda na toho dotycneho „‚mam“ nebo ne 🙂 to je prave to, co nechapu u techto slizounu, ze nevidi, ze je dana slecna trosku mimo jejich level 🙂

  4. Canan Pamuk napsal:

    Ježišikriste, kdyby mne po 20 letech jakýkoliv muž z mého mládí pozval na kafe, tak bych šla. Jednak by mi to hrozně lichotilo a druhak už špatně vidím…tak snad jen aby nesmrděl. 😀

  5. Věř mi – kdybys ho viděla, změnila bys názor. Taky už blbě vidím, ale na tohleto je to pořád málo…

  6. Krolling - Done napsal:

    😀 Skvělý článek! Rozesmál mne a je vidět, že ti chlapi se prostě nepoučí. 🙂

  7. LK napsal:

    takovy tragedy vazne nesnasim 😀

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

  8. holkajulka napsal:

    Nebude to nějaký takový, co potom chce vydat aspoň bleskově paměti (jeden článek v bulváru) o tom, že měl tisíc žen 😉

  9. Teda, to mě nenapadlo. Ale je to opravdu ten správný vzorek! Už vidím jasně ten titulek: Novodobý Casanova: ženy mi prostě padaly k nohám!

Zanechat Odpověď

