Na podzim si dejte si do vlasů cukr a Piña Coladu

Dnes u mých dveří zazvonil pošťák (nevím proč, ale zvoní vždycky dvakrát) a přinesl mi vytoužený balíček s výrobky vlasové kosmetiky Tigi. S nadcházejícím podzimem na mě totiž začala padat smutek, takže jsem dospěla k názoru, že si nutně musím trochu osladit život. Objednala jsem si tedy cukrový sprej pro objem vlasů a zahušťovací pastu s vůní Piña Colady. Cukrovým roztokem jsem si tužila vlasy už v mládí, ale s Piña Coladou jsem dosud zacházela úplně jinak…

Společnost s vlasovou kosmetikou TIGI založili v roce 1986 italští bratři Toni a Guy Mascolo. V současné době produkuje tři řady vlasové péče – Bed Head, Catwalk a S Factor. Oba výrobky, které jsem zakoupila jsou z řady Bed Head, která je zameřená na výrazný styling.

  • Cocky Paste, oficiální text : Působí jako zahušťovací pasta pro plněji vypadající vlasy s vůní Pina Colady. Vlasy budou vypadat hustěji, budou pružné a pevné. Obsahuje Glycerin, který hydratuje a zvyšuje lesk. Má také tepelně ochranné vlastnosti.
  • Zkouška: No, Piña Colada… ale vlastně jo. Vůně mi asociuje chemický a notně pocukrovaný výtažek z ananasu, ale není to nepříjemné. Bíle perleťová pasta vlasy jemně natuží. Opravdu vypadají hustší a jsou uhlazené (překvapivě i konečky). Nesmí se to však přehnat s množstvím, jinak vlasy plihnou. Pro mě tento výrobek splnil, co sliboval. (150 ml od 230 korun).
  • Sugar Shock, oficiální text: Dodává vlasům přirozený pohyb a střapatý vzhled. Vlasy budou mít dvojnásobný objem bez zacuchání vlasů. Možno vrstvit pro lehké až extrémní strukturování účesu. Skvělý na dlouhé i krátké vlasy.
  • Zkouška: Áááách. Pokud to rádi sladké, vůně cukru vás dostane do dětství, kdy jste se patlali cukrovou vatou. Vlasy po použití přípravku skutečně naberou objem a dobře drží. Chce to jen vychytat dávkování – příliš velké množství vlasy slepí a zatíží. Osobně mi nejvíc vyhovuje nastříkání spreje pouze ke kořínkům.  Až ho vypotřebuji, s chutí si ho koupím znovu. (150 ml od 190 korun).

Závěr: Ze sladkostí na vlasy nabízí  firma Tigi také Candy Fixations Mega Whip – strukturující pěnu s vůní marshmallow.  Ale to si nechám až na někdy jindy (či jsu Onassis?) Cukrátkovou vůní ve svých vlasech jsem opravdu nadšená. Jen mi vysvětlete jedno: co tady pořád chtějí ty zatracené vosy…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Na podzim si dejte si do vlasů cukr a Piña Coladu

  1. Isia napsal:

    Ach, máš na mňa zlý vplyv…slintám! Budem musieť čo najskôr skočiť na tekutú Piňa Coladu podávanú miesto tuby v sklenenom pohári.

Zanechat Odpověď

