Jak Dr. Housovi málem Honza s Machoninem postavili sud

“ Konečně si zase užiju svého oblíbeného doktora House,“ radovala jsem se nad televizním programem a s chutí začala studovat upoutávku na další díl. Přečetla jsem ji několikrát. Nedávalo to smysl… 

Myslela jsem, že se v klasickém zhutnění  děje do několika vět dozvím, jaký zapeklitý případ bude Gregory řešit tentokrát. Něco jako: V dnešním díle sarkastického diagnostika zaujme případ siamských trojčat s poruchou pigmentace, která vždy při spatření dezertní lžičky upadnou do hromadného komatu, přičemž reagují zvýšením tepu pouze na slova diskursivní universum. House však neomylně odhalí pravou a šokující příčinu problému…

Tentokrát jsem se však k Housovi dočetla následující: Honza s Machoninem slavně postaví svůj první sud, jenže teče jako cedník. Honza se ale nehodlá vzdát. Starý pan Machonin se rozhodne nakoupit za svoje úspory stroje do Honzovy dílny a stát se jeho společníkem. Nina začne jezdit do města uklízet v nemocnici. Také Alžběta se snaží pracovat za Haničku…

COŽE??? Strašně jsem se lekla. Ha! Začíná se u mně projevovat nějaká zákeřná choroba, kterou by nediagnostikoval ani takový machr jako House. Evidentně čtu správný text, ale mozek mi věty naprosto lživě reprodukuje a transformuje je do úplných pitomostí. Snažila jsem se uklidnit. „Co když jsou Honza s Machoninem noví členové týmu doktora House a v nemocnici uklízí nějaká Nina – na tom přece není nic divného. Jenže kdo je Alžběta s Haničkou? A co dělá v nemocnici ten sud? A proč – sakra – teče?“

V záchvatu paniky mě napadlo požádat o pomoc strejdu Googla, kterému jsem předhodila hesla Honza s Machoninem. Heuréka! Ukázalo se, že Machonin a Honza jsou postavy ze seriálu Hraběnky, který jsem neviděla. V redakci magazínu si prostě jenom zařídit šotek a můj mozek je v naprostém pořádku. Uff… Tak dobře. Nina ať dál v klidu uklízí a Alžběta pracuje za Haničku někde jinde než v Princeton-Plainsboro.

Tak teď už mám doopravdy jenom jeden malinký problém. Může mi, prosím, někdo vysvětlit, proč ten zatracený sud tekl?

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Jak Dr. Housovi málem Honza s Machoninem postavili sud

  1. 😀 😀 😀 ještě, že nemáme televizi a tudíž nestudujeme televizní program. Bychom se dozvěděli věci 😀

  2. Isia napsal:

    😛 Vysvetlenie záhady so sudom by malo byť niekde tu, ak to vydržíš pozerať 🙂 :

    😛

    • Jéjda! Supééér!!! Díky moc! Zítra se na podívám. Jsi úžasná!!!

      • Isia napsal:

        Nemáš za čo. Potom prosím podaj jasnú správu o svojich zisteniach 😉 . Aj keď ja si osobne myslím, že tiekol ako cedník preto, že mal diery tam, kde nebolo treba 🙂 .

    • Vydržela jsem sledovat asi pět minut. Sud prostě teče. Říkají, že je moc těžké ho vyrobit… Nešť. Opouštím problematiku sudu, ale moc děkuji za pomoc. Taky- nemusím vědět všechno…

Zanechat Odpověď

